Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hobbykweek: indica mix (6x) vs rainforest 66 (172w led).

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Hobbykweek: indica mix (6x) vs rainforest 66 (172w led).

    Afbeelding 1011.jpgAfbeelding 1012.jpg
    Ghehehe, onkruid vergaat niet. Het lijkt er op dat de dames het gaan overleven.....

    Grtz.

    Comment


      #77
      Re: Hobbykweek: indica mix (6x) vs rainforest 66 (172w led).

      De nieuwe scheuten vinden het UV dus geen probleem meer? Dat is mooi dan, aangezien het eindresultaat waaschijnlijk stukken potenter is met UV licht.

      Comment


        #78
        Re: Hobbykweek: indica mix (6x) vs rainforest 66 (172w led).

        @Mathijs:
        IMG_0772.jpgAfbeelding 1013.jpg
        Het scheeld nogal of de bladeren er direct onder staan, of veder naar de zijkant.....
        100_3897.jpg
        Kijk eerst deze kweek aan voordat ik beslis. Of een uv-b filter, welk word verwijderd warneer de bloei bijna ten einde is, of een miniatuur refelectortje hobbyen....of bijde natuurlijk.

        Grtz.

        Comment


          #79
          Re: Hobbykweek: indica mix (6x) vs rainforest 66 (172w led).

          25-02-11, Bloei dag 1 (poging 2).
          Afbeelding 1021.jpgAfbeelding 1020.jpg
          Water verbruik is met meer dan 200% toegenomen, ec 1.57 ph 5.7.
          Afbeelding 1019.jpgAfbeelding 1022.jpgAfbeelding 1018.jpg
          Laat de buds maar komen....

          Grtz.

          Comment


            #80
            Re: Hobbykweek: indica mix (6x) vs rainforest 66 (172w led).

            Ligt het nou aan mij, of heb je bij sommige planten nou van die verschrompelde bladeren?? Of ligt dat aan de Led verlichting???

            Verder ziet het er goed uit daaro, die exotische kleuren blijf ik apart vinden om te zien, mooi hoor...

            Veel succes verder met de bloei

            Grtz

            Comment


              #81
              Re: Hobbykweek: indica mix (6x) vs rainforest 66 (172w led).

              @thc dude: Klopt, komt door de plasma lamp, zit aardig wat uv licht in, nieuwe bladeren zien er wel veel gezonder uit.

              Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!


              Grtz.
              Last edited by Poffertjesporem; 25 February 2011, 14:18. Reden: link

              Comment


                #82
                Re: Hobbykweek: indica mix (6x) vs rainforest 66 (172w led).

                Prutser!!! hihi

                Grtz $iR
                sigpic

                Comment


                  #83

                  Comment


                    #84
                    Re: Hobbykweek: indica mix (6x) vs rainforest 66 (172w led).

                    Hey poff
                    Hoe staan de dames er bij,gaat het nu al beter met ze.
                    Gzz

                    Comment


                      #85
                      Re: Hobbykweek: indica mix (6x) vs rainforest 66 (172w led).

                      Afbeelding 1027.jpgAfbeelding 1028.jpg
                      @pietweed: op wat ph shomelingen na prima, nieuwe blad is ook weer ok, maar binne kort zal er 1 zijn kop verbranden zodat ik de minimum hoogte vd lep weet lol.
                      Afbeelding 1029.jpg
                      Bloei gaat niet zo snel als bij jou, maar ik ben tevreden met de progressie.

                      Lep draait nu 10,5 uur mee, zit wel nog te twijvelen om de uv leds bij te schakelen.....

                      Grtz.

                      Comment


                        #86
                        Re: Hobbykweek: indica mix (6x) vs rainforest 66 (172w led).

                        Hihi, pas maar op voor die muur want je hebt er al eens tegen gelopen he
                        Ziet er lekker uit kerel, jammer dat je eentje de kop af zult doen

                        Grtz $iR
                        sigpic

                        Comment


                          #87
                          Re: Hobbykweek: indica mix (6x) vs rainforest 66 (172w led).

                          @ poff
                          Hhhaaaa daar zijn ze toch.
                          Hey ik zou nog ff wachten met die uv er weer bij te doen.
                          Messchien eerst nog ff wat laten bij komen?,maar zelf weet ik het ook niet wat het besten voor ze is.

                          Zou wel beginnen met die bio co2,heb ze er hier ook in hangen,alle kleine beetjes helpen.
                          Gzz

                          Comment


                            #88
                            Re: Hobbykweek: indica mix (6x) vs rainforest 66 (172w led).

                            Afbeelding 1032.jpg
                            @Pietweed: daar is die weer....., lekker aan het bubbelen.
                            Afbeelding 1036.jpg
                            @$ir, tis leergeld...., minimum hoogte berijkt, 45cm voortaan 50cm aanhouden.
                            Afbeelding 1033.jpg
                            Door het kleine voormaat vd plasma bulb, kunnen de dames langs de wanden en niet direct onder de lep veel hoger worden, om die reden heb ik beloten om direct onder de lep, te gaan knakken in een poging om de licht sprijding te immiteren
                            Afbeelding 1037.jpgAfbeelding 1035.jpgAfbeelding 1030.jpg
                            Voor wie het intereseerd, van links naar recht, lep en 120w led, nagenoeg enkel lep, lep en 12w rood 12w ver rood(emerson).

                            In de toekoms zal ik enkel toppen vd el nino gaan vergelijken. Nu is enkel de eerste photo white whidow.
                            Last edited by Poffertjesporem; 1 March 2011, 13:02. Reden: iest vergeten.

                            Comment


                              #89
                              Re: Hobbykweek: indica mix (6x) vs rainforest 66 (172w led).

                              @ poff
                              jaja daar hangen ze toch de flessen,het zijn er wel meer als eerst.
                              Gzz

                              Comment


                                #90
                                Re: Hobbykweek: indica mix (6x) vs rainforest 66 (172w led).

                                @pietweed: hij was over gebubbeld hihi, nog steeds 2 liter suikerwater....
                                Afbeelding 1050.jpg
                                Net mijn DIY bio-filter geplaast: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ouw-bio-filter, moest wel evenn wat ruimte maken.
                                Afbeelding 1052.jpgAfbeelding 1054.jpg
                                Met de duimstok ter hand, word er flink op los geknakt....
                                Afbeelding 1051.jpgAfbeelding 1053.jpgAfbeelding 1055.jpgAfbeelding 1061.jpgAfbeelding 1056.jpg
                                05-03.

                                Grtz.
                                Last edited by Poffertjesporem; 5 March 2011, 10:40.

                                Comment

                                Bezig...
                                X