Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hobbykweek: indica mix (6x) vs rainforest 66 (172w led).

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hobbykweek: indica mix (6x) vs rainforest 66 (172w led).

Hehe lol. nog tevreden over je filtertoestand?
    Lijkt of je hier en daar tekort hebt aan sporenelementen, maar weet nu niet precies meer welke. Die bruine vlekjes op je blad... Mn als ik me niet vergis...

Grtz $iR
    sigpic

Comment

@$ir: Filtertje bromt lekker, ben nog steeds aan het afzuren, wat mij doet vermoeden dat het water nog niet verzadecht is .....
      Afbeelding 1092.jpg
      Hier het totale plaatje, of zou het toch de lep zijn.....kom wat hoogte te kort lol
      Afbeelding 1089.jpgAfbeelding 1093.jpgAfbeelding 1090.jpg
      Ook de lep top zit in de gevaren zone (en dat is te zien), maar heb er nog eentje in de hoek staan om te kunne vergelijken.
      Afbeelding 1091.jpg
      Ph 5.7, ec 1.57. Omdat de WW en de El Nino bijna ten einde komen, verlaag ik de ec (spoelen).
      Vermoed nog 1 a 2 weken, maar de microscoop bepaald.....

Grtz.
      Last edited by Poffertjesporem; 7 April 2011, 17:26.

Comment

Ik vind dat blad maar raar eruit zien hoor.

Maar de toppen gaan lekker zo te zien.

Veel succes!!!

Grtz

Comment

Afbeelding 1095.jpgAfbeelding 1099.jpg
          @THC: al het oude blad heeft het zwaar.....
          Afbeelding 1097.jpgAfbeelding 1098.jpgAfbeelding 1096.jpg
          Ghehehe, de middelste photo blijkt een ww te zijn.
          Afbeelding 1094.jpg
          Hoewel ik van greenhouse de indyca mix heb gezaaid, blijkt de ams een hoog sativa gehalte te hebben.....
          Ook neemt de ec een loopje met me (shooting powder), waardes tussen de 1.5 en 1.8, terwijl ik enkel afgezuurd water aan vul.

Grtz.

Comment

Yups poffer , kheb al veel meegekeken ondertussen , lijkt me daar een uitdaging om je forest op orde te houden
            en idd zoals thc al wist te zeggen heb ik het zelvde gedacht , maar je toppen zien er best wel mooi uit .
            In elke geval succes gewenst in de laatste weekjes !

Grtz Hash
            Geniet nooit met mate !

Comment

Ik zou je vat eens helemaal leeg pompen en opnieuw vullen met schoon water en dat een paar keer doen tot je EC goed is, want het kan best zijn dat je voeding aan je randen van je vat blijven plakken. Zeker die shooting powder kleeft nogal.

En misschien een rare vraag zo laat in je kweek; maar wat voor nut heeft dat net eigelijk?? je moet scrog toch de boel op je net binden? en niet er doorheen laten groeien? want dan heeft dat net geen zin lijkt mij tenminste. Maar dat ben ik.

Ook an mij veel succes met je laatste paar weekjes

Grtz

Comment

@Hash: Ben wat met een bio filter aan het hobbyen, waar door ik over de liemiet ben gegaan kwa water kwaliteit. Maar de meeste blad schade komt door de plasma lamp, omdat het oud blad niet in staat is om zich aan te passen aan de ir en uv.

@Thc: Meng mijn voeding niet in de rainforest (heb 65l en 15l emmers), lijkt me dus niet aannemelijk.
                Door het kleine formaat vd plasma lamp, wil ik de volgende ronde mijn scrog net een radius van 50cm geven, dit om de licht spreiding te imiteren.

tnx fore the support.

Grtz.
                Grtz.

Comment

Ook al meng je je voeding in een ander emmer, je gooit dat toch in je rainforest bak of zie ik dat verkeerd??

Dus je voeding zit ook aan de binnenkant van je rainforrest omdat daar je voedings water in zit.

Dus kan het als nog aan je randen blijven zitten, en als je die niet schoonmaakt voor je gaat spoelen, kan je EC hoog blijven, ook al geef je alleen maar afgezuurd water. Want dat haalt de voedings resten die nog in je vat zitten (als je niet schoonmaakt) van wanden van je rainforrest af.

Veel succes!!

Grtz

Comment

Afbeelding 1100.jpg
                    Heb gevoeld en gezocht naar voedings residu op de wanden. Door de hooge lv in de rainforest, en de vernevelaard die 4x 1 min per uur draaid, is er geen tijd om verdamings randen te vormen, en een residu achter te laten......
                    Afbeelding 1106.jpgAfbeelding 1101.jpg
                    Hier een duidelijk plaatje ivm bladschade / leeftijd.

Grtz.

Comment

Afbeelding 1109.jpgAfbeelding 1108.jpg
                      Bloei vd Ams komt ook lekker op gang.....
                      Afbeelding 1110.jpg
                      Dikste bud vd El Nino....
                      Afbeelding 1107.jpg
                      Ec 1.68, ph (5.7) lijkt zich te stabilizeren, wat mij doet vermoeden dat het water, het verzadigings punt heeft berijkt.
                      Helaas meet ik andere waardes (instabile ec) dan zonder Shooting powder , hou het dus scherp in de gaten.

Grtz.

Comment

Afbeelding 1111.jpgAfbeelding 1113.jpgAfbeelding 1112.jpg
                        Voedings water vervangen met enkel afgezuurd water, ph 5.8 ec 0,71.
                        De tricomes vd WW en El Nino, zijn nagenoeg milkey met een beetje amber(10%).
                        De ams heeft haar eerste bruine pistels getoond, dus na de eerste knip ronde gaat de ec weer omhoog.
                        Ook laat ik de WW en El Nino in leven om, te voorkomen dat de wortels afsterven, en zo het water te bevuilen.
                        De wortels zijn door elkaar gegroeit, waar door het onmogelijk is om deze zonder schade te scheiden.

Grtz.

Comment

Klote @ Poff. Het einde is dus bijna in zicht?

Grtz $iR
                          sigpic

Comment

Leuk verslag ben benieuwd wat je ga halen .

groetjes amnees.

Comment

@$ir: Met dieven heb ik bij de WW en El Nino, niet alles weg gehaald, zodat ik hopelijk genoeg groen over hou, zodat ik nog 3 weken door kan met de Ams......volgende ronde een soortje.
                              Ga voor de 70% amber tricomes, en kan helaas niet verduisteren, ff afwachten wat de microscoop toont.

@Amneeshigh: Tnx, we gaan het zien....

Grtz.

Comment

Afbeelding 1114.jpg
                                Zo, nu kan de ec weer omhoog. Ook de shooting powder gaat weer mee doen.
                                Afbeelding 1116.jpg(A4 formaat)
                                1. lep + 120w led rood-oranje-blauw 8-1-1 (of 7-1-1 , zit vinger hash te roken)
                                2. lep + 24w led rood-ver rood 1-1.
                                3. lep + minimaal led (stond in de hoek).
                                Afbeelding 1115.jpg
                                Het resultaat van 3 uurtjes plukken.....
                                Afbeelding 1117.jpg
                                425 gram nat met tak, bij het droog wegen kijk ik naar het gewicht per plant.

Grtz.

Comment

Bezig...
                                X