Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hobbykweek: indica mix (6x) vs rainforest 66 (172w led).

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hobbykweek: indica mix (6x) vs rainforest 66 (172w led).

Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post

Grtz $iR

Filmpie doet het nie hooor
    Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

:alienstoned:​← klik hier

sigpic

Comment

Aangepast, jammer genoeg een cover maar goed.

Grtz $iR
      sigpic

Comment

Had de ps3 al aan geslingerd (voor het geluid), en de door link naar youtube werkte wel.

Lool $ir, beetje uit mijn regio, heb je het adres?

Grtz.

Comment

Afbeelding 1141.jpg
          Bloei gaat lekker......
          Afbeelding 1143.jpgAfbeelding 1142.jpg
          Heb alleen 3 witte bloem/blad plekken ondekt, is dit genetisch (albino), of komt dit door licht........of heb ik zaad gemorst.
          Afbeelding 1144.jpg
          Bijna tijd om over te potten......

Grtz.

Comment

De toppen gaan lekker, maar ik denk dat dat witte van het licht komt. Monty heeft dat ook in zjin tent.

Verder ziet het er goed uit!! Maar ga je die kleine plant buiten zetten? Of zet je die straks in de korrels???

Grtz

Comment

Tnx dude, deze is voor buiten, maar nu nog niet ivm beestjes.
              Eerst moet ze nog tot het scrognet groeien (uv resistentie test), daarna mag ze buiten spelen...

Grtz.

Comment

Afbeelding 1151.jpgAfbeelding 1146.jpg
                Ook deze bud werd te zwaar , ook is het weer tijd om het water te verversen.
                Afbeelding 1150.jpg
                De Silver Shadow toont wat paars, maar was te verwachten met de temp. verschillen door het verplaatsen.

Grtz.

Comment

Afbeelding 1158.jpgAfbeelding 1161.jpgAfbeelding 1162.jpg
                  Nadat ik fluffy toppen had gespot, heb ik mijn tijdkloken gecontroleerd.......en zag ik dat ze 45 minuten extra kregen (was blijkbaar iets op gevallen),helaas kan ik hiervan enkel mij zelf de schuld geven. Ook twijvel ik aan de licht dichtheid van mijn tent, zeker omdat ik nu s'nachts kweek (de plasma straalt er al door heen.). Ook heb ik serieuse probleemen om de ph op peil te houden (water is vd week ververst), deze zakt met +/- 1.0 ph per dag, om die reden ga ik het water weer verversen (gelijk 2x, omdat er water in blijft staan, wat niet te drainen is), wel enkel water omdat dit wel is het einde van deze ronde zou kunnen betekenen.
                  Afbeelding 1152.jpg
                  Gister getopt, en op wat ir schade vd zon na, gaat ze goed......

Grtz.

Comment

Fluffy toppen kan (en zal hoogstwaarschijnlijk) door een te hoge temperatuur komen.
                    Je lichtdichtheid kan je testen door je wanneer je lamp uit is, je tent te sluiten en buiten de tent een lamp aan te zetten, jezelf in de tent te plaatsen en kijken of er licht doorkomt...

Greetz

Comment

Lol Jona, ben naar de nacht om geschakeld zodat ik zonder herrie, onder de 28C kon blijven.....
                      Als het plasma licht ziet branden als het tentje dicht zit (in het donker), is het voor de zon een eitje....

Grtz.

Comment

Dat is dan de juiste maatregel zou ik zeggen, als ik snap wat je bedoelt natuurlijk . Gewoon die temperatuur onder controle houden (indien nog steeds hoge temperaturen ook je LV in de gaten houden want die 2 in combinatie willen wel eens schimmelvorming geven, en dat willen we natuurlijk niet ).

Greetzzz

Comment

Wat gebruik je om je PH bij te stellen? Ik gebruik tegenwoordig zelf de GHE PH-UP en PH-DOWN, daardoor heb ik geen problemen meer wat betreft de PH, die blijft veel stabieler.
                          Misschien een aanrader om eens te proberen. Het is een stuk duurder dan een flesje ph plus of min, maar buffert de oplossing wel erg goed. Ik vind het nog steeds duur maar wel het geld waard.

Comment

@Jona: tis wel weer erg warm lol, de 120w led doet niet meer mee.....maar hou hem wel onder de 28c.

@Mathijs: heb ph- van hy-pro, nu gebruik ik nog kraantjes water om de ph te laten stijgen....
                            Er blijft water in het reservoir staan (drainage punt is te hoog), bij de 2x spoelen kwam er een hoop wortel residu mee, nu is de ph weer stabiel.
                            Je had me de ph+ al eens eerder aangeraden, de ph- haal ik dan ook maar.

Afbeelding 1163.jpg
                            Fluffy wiet, banaantjes en weer niet zonder kleerscheuren het einde gehaald....
                            Afbeelding 1164.jpg
                            Test is afgerond, plasma heeft te veel uv-c/b, en te wijnig ir. Dat word weer hobbyen....

Grtz.

Comment

salperzuur = pH- groei
                              fosforzuur = pH- bloei
                              kalihydroxide (kaliloog) = pH+
                              kaliwaterglas = pH+

Waarom duur doen, de tuinbouw werkt met deze stoffen, en dat werkt prima.

Succes, HJM
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Mooie toppen heb je daar!

Comment

Bezig...
                                X