Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mijn fogbox met l.o. de wch
En r.v. de gsc
Dan nog een gsc en rechts ervan de andere wch
Links weer een gsc die is een week ouder
Midden critical en r.a. de underdawg
Natuurlijk de wch soil die is nu 50cm
En als laatste 1 van de 1ste ssd hoop dat die andere ook nog wat gaan doen.
Nou tot volgende week
Het is misschien al genoemd, maar volgens mij werken foggers alleen maar met zuiver water.
Als je voeding gaat toevoegen werkt het niet meer.
Want de druppels worden dan te zwaar.
Rob Roy zoals je ziet werkt t uitstekend en als je de thread een beetje goed door snuffeld vind je beeldmateriaal die daadwerkelijk de nutrimist laat zien. Dus ik weet niet wie dat gezegd heeft ik had het nog niet gehoord. Maar ik ondervind geen problemen. Iig bedankt voor je comment , mvg GoFish!
Nee, dat is een prefix die je kunt toevoegen aan je topic zodat je naar voren komt als iemand de tag “led” aanklikt.
Klik je de tag hps dan krijg je alle hps te zien etc.
De zaadjes van devils harvest zijn helaas pindakaas niet uitgekomen op 1 na.
Na 5/6 dagen in water (was haar eigenlijk vergeten al) zag ik een worteltje komen heb haar meteen in de aarde gestopt en begon te spruiten na een week zag ik een vernauwing (alweer!) Waar de blaadjes begonnen te groeien. Ook deze is overleden.
Nu ik ga het nog 1 x proberen kreeg een mail over reguliere zaadjes die weer beschikbaar waren nou dan moeten deze vers zijn en hopelijk heb ik meer geluk en eindelijk wat genen in handen.
Komen jullie dit probleem ook tegen? Zoja laat aub een reactie achter
Comment