New seeds guayaka cbd
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
gofish goes fogponic
Collapse
X
-
Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.
Mike's 5x special kush #1 (RQS)
- Likes 1
Comment
-
PROBLEMA!!!
beste mede forum genoten, ik zit met een probleem, mijn lamp begeeft het niet erg in de zin van financieel heb ik er rekening meegehouden. Maar.. welke lamp ga ik bestellen?
Wat een doolhof. Het liefst wil ik een volleg regelbaar spectrum cob led lamp... hmm nou vind ik een lamp met smd leds full spectrum (uv, ir, r, bl, w) die ik met 5 standen kan regelen. Uv/bl , ir/r, bl/w/uv/ir/r etc. 80 euro maar 10.000 brand uren..
Cf grow x4 cob led niet dimbaar 145 euro
Of een x 2 cobled dimbaar (geen regelbaar spectrum) 200 euro 50.000 branduren etc
Ik weet t niet meer!?
Reageer met je eigen lamp specs ervaring etc A.U.B!! Graag foto ook
HELLUUUUUP!!!
Comment
-
Nederhigh kan je wel leren hoe je zelf een lamp bouwt.
-
Lampen kopen is inderdaad een doolhof. Zeker als je niet goed weet waar je naar moet kijken.. tja, branduren niet naar kijken.. Hmmm, als een fabrikant maar 10k branduren opgeeft is dat naar mijn inziens geen goed voorteken... Dan zal het spul wel aardig warm worden. eneuh, aliexpres zeker mee oppassen. Stuur mij ff een prive bericht, dan help ik je daar wel ff verder... Anders gaat het hier zo ineens alleen nog maar over lampen
Edit:- Eneuh, als je ervaringen zoekt. Waarom dan niet gewoon ff door het kweekverslagen forum bladeren?Last edited by Nederhigh; 23 November 2020, 16:41.
-
-
grow lamp? Mag je hier zo meenemen. Full spectrum, heb ik niet liggen. 300 watt growlight, gratis mag je die meenemen, nieuw in doosVrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.
- Likes 1
Comment
-
Je lamp is onderweg. Moet vandaag aankomen als het goed is!Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.
- Likes 2
Comment
-
Het is de lamp maar ik stuur de lamp naar hem, ofwel je.
Maar remco, als je hier over valt, heb ik een artikel voor je...
Comment