Zojuist even het water gemeten die ik vooraf uit de test omgeving nam die was plots 6,5 en die in de test omgeving was 6🤔
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bruce banner #3 anesiaseeds Drip System
Collapse
X
-
Het is het natte doekje techniek geworden. Papieren doekje nat gemaakt met ph water, dan terug uitgeknepen dat het nat maar niet heel doorweekt. De zaadjes daarop gelegd. Dan in een plastieken zipbag, de lucht wat uitgeknepen en het zakje toe. Dan omgekeerd gelegd op een donkere plaats zodat de worteltje naar onder groeien maar niet in het papier (nat papier aan de bovenkant).
16zaadjesYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
- Likes 1
Comment
-
K snap je wel heb je ceker gelijk in maar met kweeken is de enige manier om te leren gewoon doen daar leer je het meeste van ald je de eerste ronde op hydro kweekt denk je aan het eind zo dat viel best mee de meeste fouten maak je in de groei en daar herstellen ze gelukkig van
K ga je ceker volgen ben zeer benieuwt naar hoe deze ronde gaat
K wil.zelf ook graag over op hydro
Eerst eens even sparen wil eerst eens een andere lamp lumatek 465 watt of de 600 denk de laaste en als k die heb ga k wel een x over op hydro
Is de mooiste manier van kweeken overal zelf de controle in handen dat is ook fijn en die explosiefe groei als ze eenmaal zijn aangeslaan dan schrik je elke dag wauw zo die zijn gegroeit
-
Goed de zaadjes zijn ontkiemed. 100% succes rate, dit is ook de eerste keer.
Dit is omdat anesia seeds beter zijn dan rqs of omdat de natte papier methode beter is dan de zaadjes in het glas water methode of beide.
Zoiezo zal dit mijn methode zijn die ik zal hanteren tot ik nog eens een slechte ervaring op doe.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
- Likes 1
Comment
-
Van eerste keer heb ik de zaadjes in de rock cubes gedaan (die ik eerst eens heb doorweekt en terug wat water heb uitgewrongen).
Zodat als ze uitkomen direct het juiste lichtregime mee met de paplepel krijgen🙂.
Domes zijn 100% dicht. Water van Ph6 zonder voeding.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
- Likes 1
Comment
-
Nog geen nieuwe geboortes meer, vandaag al de cubes even geschud voor het overtollig water te verwijderen. Knijpen durf ik nu niet meer nu de wortels erin zitten.
Ook de grotere blokken gaan niet terug naar hun ware grote na het overtollig water er uit te knijpen dus ik vermoed dat die nu wat minder zuurstof zullen vasthouden en de dichtheid groter is.
Ik zal nog steeds dezelfde grote blokken gebruiken later. Maar conclussie nooit knijpen🙃
Comment
-
Pfff min zaailingen zijn van gisteren al geboren, zojuist nog eens gekeken nog altijd geen nieuwe. Ik hoop zo dat ze nog opkomen en dat door te nat te staan de alreeds ontkiemde zaden nog uitkomen😕.
heel voorzichtig geweest met de zaadjes in de rockwool te doen
- Likes 1
Comment
Comment