Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eb en vloed. Anesia seeds orignal gorilla #4 en frozen black cherry

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

14/08/2024

Het rot begint zich wat te stabiliseren vgl met dat ik er zoveel vond. 1 tje twijfel ik en zal dit nauw in de gaten houden. Verder dtoch een ventilator aan de verste kant gehangen van mijn afzuiger. Verder de ontvochtiger ingesteld op vocht 50 procent (omdat die wat lager staat dan mijn planten de ondergrens wat laag gezet.

Verder valt mij op dat 2 vochtsensors grote verschil in waarden geven, morgen geraak ik er niet maar zal bij de vochtigste nog ene bijzetten als controle.

Oja geen green sensation meer deze kweek mijn bladen zijn veel te bleek om hiermee door te gaan.

verder fotootjes hopelijk dat die dammage control hopelijk mag stoppen.

image.jpgimage.jpg

Comment

• kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Ventilatie doet de dauw verminderen, sneller verdampen. Dauwpunt enzo als de lamp aan- en uitgaat. Maar wat is wijsheid? UV-licht zou ook schimmel tegengaan.

Geen idee verder, ik klooi ook maar wat aan. Ben wel blij met mijn clipfan. Heb er 1 op reserve. Op het nieuws bij broodkwekers staat het ook vol ventilatoren.

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Een ventilator verplaats geen sporen,sporen zijn immers overal,omstandigheden is lot bepalend voor de schimmels.

In dit geval warmte en lv ,die leds geven zowat nihil warmte.

33% thc waan je niet aan die onzin
      Volgende keer 5minder planten,betere ontwikkeling meer ruimte en hogere opbrengst zeker bij sativa soorten.

Vind het er verder netjes uitzien en lijkt me een mooi soortje ben benieuwd na het eind resultaat toe.

• NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Jip anesia seeds is knetter🤤

19/08/2024

De original gorilla#4 nog even geduld uit oefenen.

image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

Comment

En de frozen black cherry al is die niet zo black😅.

image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
      Last edited by NewNoobie; 19 August 2024, 18:02. Reden: Typfout

Comment

22/08/2024

Nooit leuk om te posten maar eerlijk is eerlijk. Mijn original gorilla is mooi verminderd met 2 weken terug door rot. Het is min of meer in toom gebleven de laatste week maar toch even damage laten tonen. Bij het knippen zal er ook wel wat te voorschijn komen.

Verder denk ik dat ik al amberkleurige trichromen heb wat me ook wat verast, mijn lens doet het niet zo goed maar ik heb nog een ander bij mij waar ik morgen eens mee zal kijken.

oja en nog een foto zonder lens om de lekker thc eens te tonen van anesia seeds😋.

image.jpgimage.jpg

image.jpgimage.jpg

Comment

Ziet er verder top uit.. jammer van de rot..
          Lopend verslag

Comment

Ik kon het niet laten. De original gorilla#4. Het is lastig om geduldig te zijn.

image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

Comment

Wat denken jullie? Nog even, nog te glanzend?

image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

Comment

• Bo$wachter
                Bo$wachter commented
                Editing a comment
                Wachte

• Voor het eerst
                Voor het eerst commented
                Editing a comment
                denk nog een dag of 4.. dan verwacht ik amber en dat is voor mij persoonlijk het moment om te oogsten

• NewNoobie
                NewNoobie commented
                Editing a comment
                Als het nog een dag of 4 is zal het 9 weken zijn (wat bij de zaadboer vermeld staat) van wanneer het eerste bloeihaartje er was. Ik ga voor milky maar toch nog even geduld uitoefenen dan.

Nog een updatje dan maar. Ik merk amber op de suikerblaadjes (en al zeker de opgedroogde😅) en ik vermoed ook op de top zelf. Maar ook nog heldere.
              Wat denken jullie? Knippen of niet?

image.jpgimage.jpg
              image.jpgimage.jpg

Comment

• Babz
                Babz commented
                Editing a comment
                Ik zie idd wat amber her en der, ik zou toch nog een paar daagjes wachten als het kan.

• kelderkastje
                kelderkastje commented
                Editing a comment
                Tijdens het drogen ambert het ook nog een beetje.

• NewNoobie
                NewNoobie commented
                Editing a comment
                Ik wil niet teveel amber hierop maar cloudy omdat het sativa is maar ik heb de indruk dat er nog wat heldere tussen zitten.

Nieuwe dag nieuwe foto. Zien jullie nog veel heldere hiertussen? Ktwijfel al is dat ver van de eerste keer🫤
              image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

Comment

• Babz
                Babz commented
                Editing a comment
                😂😂 @Rrepp

• NewNoobie
                NewNoobie commented
                Editing a comment
                Leuk zeg😐

• Bo$wachter
                Bo$wachter commented
                Editing a comment
                Ben benieuwd hoe je Frozen cherry je bevalt. Die zou ik ook nog wel eens willen zetten als ik zo die foto zie op hun site

Vandaag terug een top afgesneden waar ik dacht rot te zien. Maar vals alarm, gelukkig was die al rijp. Nu aan het drogen hopelijk wordt het niet te vochtig in mijn droogtent want daar staat geen afzuiging of ontvochtiger enkel de deur op een kiertje dat ik dagelijks even open.

Vraag me af of ik het op een manier kan drogen in een doos ofzo zonder dat het opgehangen wordt. Zodat het karton het overtollig vocht kan wegnemen.

Comment

• Babz
                Babz commented
                Editing a comment
                Nee ik hang het op. Maar als je het perse wil hebben liggen dan is dit misschien een optie.

• Voor het eerst
                Voor het eerst commented
                Editing a comment
                Een droognet werkt erg fijn en heb je voor een paar tientjes.. Erin leggen, een dag of 4-7 wachten en klaar. Heb je heel toevallig een luchtontvochtiger over, zet die dan op 50% en het gaat allemaal lekker geleidelijk

• NewNoobie
                NewNoobie commented
                Editing a comment
                Ik heb 2 droognetten en een deoogtent maar mijn ontvochtiger moet nog in de tent en mijn afzuigers ook. Kben wat beng dat te vochtig komt omdat mij ene tent binnen blaast met de ramen open maar als het regent wel toe

Mijn ruimte is nu 33graden warm en 47% vochtigheid. Ramen open om het toch zo koel mogelijk te houden maar in mijn likatie kan het niet beter dan dit😞. Vorig jaar viel het veel beter mee, roeien met de peddels die je hebt💪🥲

Comment

Uv lampjes gaan vanaf morgen ieder uur 5minuten terug aan om hopelijk dat rijp proces te versnellen.

Comment

• giinnoo
                  giinnoo commented
                  Editing a comment
                  Uv versnelt niet toch? Helpt alleen mee aan meer thc

• NewNoobie
                  NewNoobie commented
                  Editing a comment
                  Wss niet maar beetje einde raad omdat het dnel moet gaan. Mijn andere kweek in de pipeline zal al veel later op het jaar klaar zijn en alles wordt dan duur in stroom ook en met die rot dat ik mee strijdt door mijn kweeklocatie die ver van optimaal is.

• giinnoo
                  giinnoo commented
                  Editing a comment
                  Of eerder oogsten of geduld hebben, farred werkt wel dat de bloei sneller begint en dus eerder klaar is, scheelt ongeveer een weekje. 730nm is farred, misschien je eigen is in verdiepen.

Alles op zijn einde. Niet blij met het resultaat dankzij het falen van de afzuiging en het vochtige warme weer op het einde.

Rot tijdens het kweken, rot gezien bij het knippen. Redden wat er te redden viel. Alles is aan het drogen nu. Ik kon minstens het dubbel gehaald hebben moest ik die voorvallen niet gehad hebben.

Comment

• Bobledsgrow
                  Bobledsgrow commented
                  Editing a comment
                  Hopelijk gaat de nieuwe ronde beter
                  Ze hadden vanaf de start al probleempjes
                  Hopelijk heb je de aanpassingen gemaakt of of alles nu zodanig afgesteld
                  Dat de omstandigheden verbeterd zijn
                  Ik hoop op een nieuwe maar succesvolle ronde

• NewNoobie
                  NewNoobie commented
                  Editing a comment
                  Verschillende behoeftes in 1 voedingsbak maakten ze wat bleker uitzien bepaalde

Vind het jammer dat je rot hebt maar zoals je beschreef dat je uitblaast en aanzuigt in dezelfde kamer met een open raam had ik je dat tevoren kunnen beloven. In zo'n situatie kost kweken vaak meer geld dan het oplevert (of je moet in een woestijn wonen). Want wiet dat zo rot is rookbaar noch verkoopbaar.
                Horks Fototopic 2.0

Comment

• Bo$wachter
                  Bo$wachter commented
                  Editing a comment
                  Liefst metselzand

• Greyvol
                  Greyvol commented
                  Editing a comment
                  Mooi om te zien! En erg Fijn om te lezen, zonder kibbel of ruzie! Mijn complimenten mannen!

• Hork
                  Hork commented
                  Editing a comment
                  Geen probleem want gekibbel leidt nergens toe en kwam op dat andere cannabis forum altijd uit de hoek van leden die zelf nooit wat lieten zien.
              Bezig...
              X