Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eb en vloed: Geef me paars aub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eb en vloed: Geef me paars aub

    Korting op 420shop
    Geef me paars aub.



    Dit kweekje begin in binnenkort. Het idee is om deze in bloei te kunnen zetten kort na mijn ander verslag en wanneer de temperaturen wat beginnen te dalen. Hiervoor heb ik voornamelijk paarse soortjes uitgekozen.

    Nr 1: van barneys farm Ayahuasca purple. Een 100% indica wat een notige tromische mango smaak zou moeten geven🤤 Geen idee hoe sterk die wordt.
    image.jpg
    Buy Ayahuasca Purple Weed Strain Feminised Cannabis Seeds from the Official BARNEYS FARM®. Delivery £7.50 Genetic Evolution Since 1986.


    Nr 2: van anesia seeds Gelato dream, een zoete paarse sativa van 33%
    image.jpg

    Genetics: 70% Sativa, 30% Indica Yield: 600g/m² • 1000-1200 g/plant Flowering time: 56 to 63 days Harvest Outdoors: end of september suitable for indoors and outdoors Height: 120-140 cm • 180-230 cm THC: 33% Aromas / flavors: sweet, candy


    Nr 3: terug van anesia seeds epic buzz. Een ietswat paars indica soortje van 36,5% die naar bessen en snoep zou moeten smaken
    image.jpg
    https://anesiaseeds.com/product/epic...arch_word=Epic

    Nr 4: terug van anesia seeds banana kush. Helaas is dit geen paars soortje maar ik wou ook eens een banaansmaak soortje kweken (geen herma hoop ik😁). Dit soortje is online niet meer verkrijgbaar even toch een link zetten. Voornamelijk een indica soort.
    image.jpg
    Nr5: slechts als bepaalde zaden niet uitkomen zal de bruce banner er bij komen als reserve. Een soortje die naar citrus smaakt en heerlijk gebalanceerd tussen sativa- indica 60-40.
    image.jpg
    3 feminized seeds yield: 800g/m2 • 1000 g/plant genetics: 40% Indica / 60% Sativa flowering time: 60 days outdoor harvest: begin of octobre suitable for indoors and outdoors height: 100-130 cm • 200-250 cm THC: 28,5% aroma/ flavors: lemon and sweet


    Oja ebb en vloed met rotswol en de tsw2000 tot andere lampen vrijkomen. Voeding hydro a en b, green sensation van plagron.
    Attached Files
    Buy Ayahuasca Purple Weed Strain Feminised Cannabis Seeds from the Official BARNEYS FARM®. Delivery £7.50 Genetic Evolution Since 1986.
    Last edited by NewNoobie; 3 July 2024, 14:46.

    #2
    Hier ook weer rock-wool, succes!

    Afbeelding van WhatsApp op 2024-07-03 om 16.20.15_9c8ff2ad.jpg
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #3
      Ammies?

      Comment


        #4
        Bedankt

        Comment


          #5
          Ja Ammies.
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


            #6
            Voor kleuren moet je de tempratuur lager houden
            en de kunst is om de bodemtempratuur goed te houden
            Om te zorgen dat ze ondanks de lagere tempratuur geen koudestress krijgen
            en ze niet geremd worden maar door knallen

            Al moet ik er nog even beter en verder er op inlezen

            Comment


              #7
              Ook direct licht krijgen heb ik gezien op youtube. Ergens een met een blad die schaduw van een ander blad kreeg, waar de schaduw op valde bleef het groen

              Comment


                #8
                7/07/2024

                Even stil gezeten maar de zaadjes zijn vanaf nu aan het ontkiemen. gewoon voor mijn logboekje.

                Comment


                  #9
                  Mooie paarse soorten heb je uit gekozen, ben altijd benieuwd wat eruit komt.

                  Ik volg

                  Veel gestelde vragen over het forum
                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL
                  "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                  Comment


                    #10
                    9/07/2024


                    Na 2 dagen de zaadjes onder nat papier in een zipperbag te steken zijn de Ayahuasca purple​, gelato dream en op 1tje na (al twijfel ik of het zaadje al gebarst is en een klein beetje wortel vertoont maar morgen zie ik wel verder) ontkiemt.

                    Alles behalve de banana kush, dit is een oudere soort die niet meer verkocht wordt door anesia seeds dus ik vermoed wat minder kiemkrachtig maar ik hoop dat die alsnog uitkomt al is het mijn enige soortje die niet paars is🙏.

                    Tentje moet nog opgesteld worden maar dat is voor morgen.

                    Sorry geen fotootjes van zaad

                    Comment


                    • Babz
                      Babz commented
                      Editing a comment
                      Die Ayahuasca heb ik nog over zitten twijfelen om wat zaad aan te schaffen, lijkt me een enorm lekker wietje.

                    • NewNoobie
                      NewNoobie commented
                      Editing a comment
                      Ik had hem gekregen als freebie. Is idd een intressant smakenpakket, ik vraag me wel af wat het thc gehalte zal zijn met dat deze niet geadverteerd wordt

                    • Babz
                      Babz commented
                      Editing a comment
                      Ik denk met een naam zoals deze dat het thc gehalte vrij hoog zal liggen. 😉

                    #11
                    10/07/2024

                    Joepie dank je anesia seeds en barneys farm. 100% ontkieming. Alles in de blokjes🥳

                    Comment


                      #12
                      Suc6 NewNoobie met je nieuwe kweek, zo te zien heerlijke soortjes, blijf je volgen en ben zeer benieuwd of ze paars worden, de Forbidden Cherry van mij is donker paars.
                      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
                      Hydro-met afjes-2022

                      Comment


                      • NewNoobie
                        NewNoobie commented
                        Editing a comment
                        Bedankt

                      #13
                      12/07/2024

                      image.jpg

                      Comment


                      • NewNoobie
                        NewNoobie commented
                        Editing a comment
                        Liefst wel zijn wat verschillende soorten en als de andere grow klaar is die in bloei steken voor de winter er is

                      • Babz
                        Babz commented
                        Editing a comment
                        Hopelijk komen ze allemaal boven, lijken mij wel lekkere soortjes. 😊

                      • NewNoobie
                        NewNoobie commented
                        Editing a comment
                        Vandaag nog een paar

                      #14
                      Blijkbaar ligt mijn eb en vloed systeem aan eronder waardoor mijn tray heeft beginnen ronddrijven weg mijn lamp. Hierdoor wat strek😅

                      Comment


                      • Bo$wachter
                        Bo$wachter commented
                        Editing a comment
                        Hoe staan ze erbij?

                      • Bo$wachter
                        Bo$wachter commented
                        Editing a comment
                        Ik heb die aya van barneys als freebee gekregen. Ben benieuwd wat dat wordt bij jou

                      • NewNoobie
                        NewNoobie commented
                        Editing a comment
                        Ook als freebie een weekje achter zaailingen durf ik niet echt te voeden en op rockwol zit er geen voeding. Maar nu die gevoed zijn oo Ec1,6 (wat hoger is dan mijn andere kweek) gaat het sneller. Deze wil ik donkergroen voor ze switchen (wat nog lang het geval niet is). Nuja morgen een fotootje

                      #15
                      1/08/2024


                      Ze lopen een weekje achter omdat ik ben ben om zaailingen voeding te geven in het begin. Nog steeds Ec1,6. Blaadjes lekker donker groen mss tegen de grens van te veel maar dan heb ik wat reserve dus denk ik goed.

                      Natuurlijk nog geen paars.

                      Ik denk dat ze nu in vegatieve faze zitten. Lamp op 75% nu en iets hoger en de blokjes uit elkaar dat ze elkaar licht niet oppikken.

                      Dit weekend plaats ik ze op grotere blokken want de worteltjs schieten mooi door.

                      Ik hoop dat ze over 5 weken volgroeid zijn voor een vierkante meter.🤞

                      Blablabla Foto

                      image.jpg

                      Comment


                      • Babz
                        Babz commented
                        Editing a comment
                        Heyyy zien er goed uit!

                      • NewNoobie
                        NewNoobie commented
                        Editing a comment
                        Bedankt😀
                    Bezig...
                    X