Geef me paars aub.
Dit kweekje begin in binnenkort. Het idee is om deze in bloei te kunnen zetten kort na mijn ander verslag en wanneer de temperaturen wat beginnen te dalen. Hiervoor heb ik voornamelijk paarse soortjes uitgekozen.
Nr 1: van barneys farm Ayahuasca purple. Een 100% indica wat een notige tromische mango smaak zou moeten geven🤤 Geen idee hoe sterk die wordt.
image.jpg
Nr 2: van anesia seeds Gelato dream, een zoete paarse sativa van 33%
image.jpg
Nr 3: terug van anesia seeds epic buzz. Een ietswat paars indica soortje van 36,5% die naar bessen en snoep zou moeten smaken
image.jpg
https://anesiaseeds.com/product/epic...arch_word=Epic
Nr 4: terug van anesia seeds banana kush. Helaas is dit geen paars soortje maar ik wou ook eens een banaansmaak soortje kweken (geen herma hoop ik😁). Dit soortje is online niet meer verkrijgbaar even toch een link zetten. Voornamelijk een indica soort.
image.jpg
Nr5: slechts als bepaalde zaden niet uitkomen zal de bruce banner er bij komen als reserve. Een soortje die naar citrus smaakt en heerlijk gebalanceerd tussen sativa- indica 60-40.
image.jpg
Oja ebb en vloed met rotswol en de tsw2000 tot andere lampen vrijkomen. Voeding hydro a en b, green sensation van plagron.
Comment