Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eb en vloed: Geef me paars aub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    2/08/2024


    Mezelf terug in het zweet gewerkt lamp iets hoger geplaatst en percentage ook om de volledige vierkante meter te belichten.

    Plantjes op stukken slabs.

    Even denken.

    Van achter naar voor. Die langs moeten vanachter minder lang van voor de banana kush verste als ik een blazer plaats voor de kleur. De afkortingen laat ik je wel zelf raden🙃.

    EB EB BK BK
    EB EB EB EB
    GD GD EB EB
    GD GD GD A

    En fotootje

    image.jpg​

    Comment


      #17
      Ziet er goed uit maar let er wel op dat de slabs het vocht uit de blokken trekken. Door de blokken een beetje in te graven voorkom je dit
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Bedankt voor de tip

      #18
      Leuk na 1 avond kan ik de kleine blokken niet meer opheffen🥳

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Als ze zijn aangeslagen is het goed he. Dan zijn de wortels al in de natte slabs gegroeid.

      #19
      Wat is het voordeel bij jou ten opzichte van een aarde kweek? Heb je zo veel meer opbrengst of is dat gewassen neus?

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        En beestjes.
        Sommige beestjes moeten in grond hun larven eitjes ofzo leggen, en dat heb je hier dus niet. Je maakt ze het leven onmogelijk, zoals varenrouwmugjes

        Toch?

      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Geen muggen hier. Of het toeval is of niet weet ik niet.

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Larven kunnen niet leven in die matten, dus die zul je ook nooit krijgen.

      #20
      8/08/2024

      Twijfel of ik al zal toppen of niet. Andere kweek heeft nog 5tal weken te gaan ofzo en daarna verhuizen ze naar daar.

      De vraag blijft als ik nu top zal ik niet teveel strek hebben omdat ze nu al dicht zullen groeien en al het geen wat onder het bladerdek komt zal willen concurreren.

      Wat denken jullie?

      image.jpg​

      Comment


      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Mja ik heb enkel mijn droogtent nog dus ik weet niet waar ik de stekken zou moeten bewaren.

        Ik snap niet hoe ik die moeders in het donker kan plaatsen zonder die te laten bloeien. Dus hierin versta ik je helemaal niet.

        Idd maar mijn andere ruimte is ten vroegste over 5weken terug vrij😅.

        Een luxe probleem als je het mij vraagt.

      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Hork. Wat bedoel je met de moeders in het donker zetten? Als ik ze in het donker zet zullen ze toch bloeien of constant in het donker doodgaan omdat ze geen foto synthese meer kunnen doen?

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Of je kan de moeders van de slabs trekken en dumpen en die slabs later gebruiken voor de nieuwe stekken van de moeders. je wint tijd door stekken te nemen en te laten wortelen en dáár je volgende ronde mee te doen.

      #21
      14/08/2024


      zoals verwacht strek dus om dat wat tegen te gaan heb ik wat gedieft zodat de kleinere bladen wat kunnen groeien en meer toppen. Nuja zoiezo zal er nog getopt worden desnoods even voorscroggen.

      Ik heb het niet over mijn hart kunnen nemen om ze weg te smijten en stekjes te kunnen nemen.

      image.jpg​

      Comment


        #22
        Ook zonder ze weg te gooien kan je stekken nemen. Beschouw het als een verzekering.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Nat knippen heeft ook voordelen maar dat is voor mij geen optie i.v.m. geur.

        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          klopt die geur is echt niet te doen.. mijn dochter wordt er altijd letterlijk wakker van..

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Lol kan ik inkomen.

        #23
        Ik heb de groei goed kunnen stagneren door het zuurstofniveau en het voedingsniveau naar onderzn te halen🥳. Hopelijk krikt dit even gemakkelijk terug op😄

        Comment


          #24
          De afzuiging is hier ook maar eens gescheurd. Vanaf morgen zal ik trachten om de plantjes uit hun winterslaap te halen

          Comment


            #25
            4/09/2023


            Nog eens een update. Dus het stagneren van de planten was gelukt door het zuurstof en voedcyclussen en voeding naar onder te halen.

            Ondertussen al een week ofzo de plantjes terug laten groeien, strekken wat maar niet zo erg die zullen snel naar de andere tent verplaatst worden als die leeg is.

            image.jpg​

            Comment


            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Waarom zou iemand van de staat daar achter komen?
              Denk ik maar soms af en toe

              Maar ik snap wel dat die kweekdrempel met een kleine een stuk hoger ligt

            • NewNoobie
              NewNoobie commented
              Editing a comment
              Geen idee in dat scenario. Kan er niet veel over kwijt nuja ik ga met mijn meeste gerief proberen groenten te kweken.

            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Een kleine die opgroeit met wiet zal er niks over zeggen en sowieso de eerste jaren niet. Laat je niet gek maken om een paar plantjes, maar niet naar kraaien en draaien.

            #26
            links

            GD GD GD
            A GD
            GD GD EB

            Comment


              #27
              Rechts

              EB EB
              BK
              EB EB
              BK
              EB EB

              Comment


                #28

                Comment


                  #29
                  11/09/2024



                  Systemen gereinigt. Planten verhuist.
                  Dit is niet geschikt met dit watage voor het moment van het jaar maar laten we hopen op een mooie nazomer. Kak is dat het veel verschillende soorten zijn dus opletten naar de behoeftes sneller in twee trekken desnoods. 1 plantje met een bladprobleem.

                  Door te vrieg te beginnen wat strek dus veel omgebuigt en terug wat gaten. Nu ga ik geen IR gebruiken dus hoop ik dat ze wat langer doorgroeien bij de omschakel zodat ik met de snoei toch nog een egaal landschapje heb.

                  4u bezig geweest vandaag om alles te verwezelijken.

                  Nog geen ontvochtiger hier, koude laat ik binnen stromen voor het kleur (met helaas wat vocht ook nuja we zitten nog niet in bloei hé)

                  Fotootjes.

                  image.jpg​image.jpg​

                  Comment


                    #30
                    Hangende blaaderen sinds de verhuis. Ik vermoed door te koude temperaturen, al lijk het op overbewatering maar dat is maar om de dag vroeger kregen ze meer.

                    image.jpg​

                    Comment


                    • Corleone1933
                      Corleone1933 commented
                      Editing a comment
                      Voeding te hoog, zie veel gele punten

                    • Voor het eerst
                      Voor het eerst commented
                      Editing a comment
                      Grappig.. ik dacht het tegengestelde.. Te weinig water dus weinig voeding dus onderaan geel blad. Of zie ik dat verkeerd op de foto boven deze post? Maar wat is de temperatuur (dag/nacht?) En kan je je schema dan niet omdraaien? Dus lampen nachts aan voor de warmte en overdag uit.

                    • NewNoobie
                      NewNoobie commented
                      Editing a comment
                      Zonnepanelen. Snachts het koudste was 14,5. Warmste 20 graden. Dus te koud. Ramen dicht houden snachts dus.

                      Teweinig water zouden de stelen ook doorhangen dacht ik en dat doen ze niet.
                      Teveel voeding is wss omdat het metabolime te laag is gekomen door de temperatuur.
                  Bezig...
                  X