Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eb en vloed: Geef me paars aub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Als de wortels maar op temp blijven kan ze, zeker in de groei, heel wat omgeving’s temp verschil hebben.
    Bodem verwarming?

    Echt een ontvochtiger heb je niet nodig om rot te voorkomen. Ik heb werkelijk nog nooit een gehad ook niet in grotere opstellingen.

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Mja ik zal die toch zo snel mogelijk erin plaatsen. Het verwarmt de tent op (kan hem snachts laten draaien). Minder vocht dus kn dan mijn filters gebruiken want die gaan niet als het te vochtig is. Minder kans op rot (in bloei dan).

      Tegen de koude kan ik nog mijn invertors in de tent plaatsen maar dat is nog niet aan de grootorde.

      En een watmere omgevingstemperatuur betekend warmmer voedingswater, mijn voedingswater kan nu 14,5 graden hebben of 20 daar tussenin. Wat op zich terug de worteltemperatuur zal zijn.

      Iets kouder op die locatie betekend mooie oaarse kleir maar daar ben ik nog tevroeg mee.

      Ergens middenbloei introduceren, maar mss doet de ruimte dit vanzelf.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      QnQ had een mooie opstelling met matten die alleen de grond deden verwarmen, heel efficiënt.

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Zal ik eens aan denken als ik grond gebruik😉

    #32
    Nog altijd niet opgelost maar als ik op mijn meter kijk was het terug 14,5 graden. Terwijl ik online keed minimum 16 via de app van mars hydro. Snachts en sochtends voor de lampen aan gaan (deze keer ramen dicht).

    Nieuw water afgemeten zonder verder in detail te gaan.

    De blokken voelen licht aan (wel wat moeilijk aan te voelen door het scrog netje.

    Voelt gwn niet gezond aan.

    image.jpg

    Comment


    • PH donner
      PH donner commented
      Editing a comment
      Wortel of stam rot. Check de stam eens bij de voet.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Of uitgedroogd. Zo zien de mijne er althans dan uit.

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Stonden zoiezo heel deoog ik zal meer water geven. En zoiezo de stammetjes eens bekijken desnoods even waterperoxide 3% bijdoen 3ml per liter.

    #33
    Oké dikke poep. Juist naar mijn tent geweest en opengetrokken. 1 lamp stond nog aan toen ze uit moesten zijn. Vroeg ik me af via mijn elektriciteits verbruik hoe lang dit spelletje al bezig was. Wat blijkt 4 dagen😞

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      1 van de 2 lampen

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Elke dag effe controleren 🤓 ik kijk liever zo als dat ik apps gebruik.

    • PH donner
      PH donner commented
      Editing a comment
      Ohh.. ik had laatst een stukende tijd schakelaar die stuk ging toen de lamp aan was. Ze hebben 36 uur licht gehad voordat ik er achter kwam.
      Was ook pur dat het fout zo lopen maar heb gewoon geoogst zonder mis vormingen

    #34
    De klok op 24u voor 4 dagen is zeker balen maar de licht aanvoelende blokken baren me zorgen. Droogte is op steenwol funest.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #35
      Ik vermoed dat het vandaag wat beter is met het hangende bladen maar ik zal EB naar rechts moeten zetten en ik zie de verschillende behoeftes al opkomen en het daar minder bevolkt is mijn bladerdek en dus de bakken zal ik al in 2 trekken maar vandaag geen tijd ervoor.

      Comment


        #36
        Het is niet zo dat je de planten verzuipt die nog niet gevloed hoeven worden.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


          #37
          19/09/2024

          Hork had gelijk, te droog. Ik denk dat ze er beter bij staan (niet perfect qua hangende bladeren).

          bladpunten en niet drukke ruimte rechts niet op letten de bak wordt in 2 gesplitst en plantje wordt verplaatst.
          image.jpg
          ​​

          image.jpg
          Attached Files
          Last edited by NewNoobie; 5 uur geleden. Reden: Verkeerde fottootjes eerst

          Comment

          Bezig...
          X