Is geen ondervoeding maar ze hebben te droog gestaan. Gaat nu weer mooi!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eb en vloed: Geef me paars aub
Collapse
X
-
9/10/2024
Plopperdeplopperdeplop de sativa’s gelolliplopped. Alles gelolliploped dus weinig marge meer voor fuck ups omdat de grote buffer mobiele voedingsstoffen weg zijn van de plantjes.
Blokken stonden er droog bij dus vanaf nu 2 maal vloeden per dag.
Morgen ga ik voor de schuinstaande blokken wats rotswol maken om onder de kant te olaatsen waar ze de zweedse tafel niet raken.
Oja dit weekend de ontvochtiger erin zal nodig zijn, begin bloei kunnen ze daar nog goed tegen maar ik wil het niet teveel pushen😅.
pictures (rechts indica links sativa).
image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
- Likes 4
Comment
-
29/10/2024
ze kunnen er beter uitzien. Niet veel paars, het is moeilijk om de temperatuur laag te houden en de relatieve vochtigheid ook. Snachts gaat de vochtigheid ook enkele percenten te hoog met de ontvochtiger op volle toeren en ze moeten nog even. De ontvochtiger maakt ook snachts dat het snel 21 a 22 graden is. Waarom kan het niet droog zonnig en koud zijn?
En dat harde water is ook geen fun met al die kalkafslag die mijn Ec vergroot maar. Al heb ik de Ec laag staan nu maar dat is te koste van N voeding.
Mooie toppen al weet ik al dat vroeg of laat ik wat zal verliezen.
Sativas zijn moeilijker te kweken met dit water dan indica’s.
Fotootjes.
image.jpgimage.jpgimage.jpg
- Likes 4
Comment
-
Elk voordeel heeft ze nadeel.
Sativa bladeren zijn smaller daardoor penetreert het licht dieper in het gewas 🤪
- Likes 2
Comment
-
Ik heb slechtere ervaringen achter de eug met amnesia haze, maar aan de andere kant was dat wel van RQS wat ik nu nooit meer zal kopen en de eerste keer dat ik een compleet bio voeding gebruikte wat me achteraf niet beviel.
De eeden waarom ik op hydro overgestap ben😄, nuja dat is mijn verhaal andere zullen dan terug meer succes verhalen hebben.
Mss als ik nog een kweek kan doen kan ik mss nog eens wagen aan een haze van een beter merk.
Heb jij mooie kiekjes van een zelfgekweekte amnesia haze? ik weet dat hork die graag kweekt..
-
Een sativa D brengt meer op simpel om het feit dat, diepte in het gewas méér oppervlakte creëert.
- Likes 2
Comment
-
Ik werk natuurlijk met stekken. Stekken die zich bewezen hebben . Helaas is WF zoals je weet uit de lucht. Daar stonden vele verslagen van me met de Am. Heb dus geen foto’s meer hiervan maar nog wel een foto : plant droog 100 gram +
IMG_2816.jpg
- Likes 3
Comment
-
10/11/2024
Toch nog een update gelukkig al redelijk wat paars en daar gaan we voor.
Mooie toppen vol thc zoals je dat van anesia seeds mag verwachten.
Jip redelijk wat nutrition burn en zeker aan sativa zijde hopelijk houden ze het nog even vol en yes de Ec staat al eeuwen lager en yes ik zie dat sommige planten te warm bijstaan.
Roeien en riemen meer wil ik er niet over kwijt é dont shoot me.
image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgAttached Files
- Likes 6
Comment
Comment