Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hobbykweek: Cali-O-Snow vs lep/led.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Afbeelding 1211.jpg

Grtz.

Comment

Re: Hobbykweek: Cali-O-Snow vs lep/led.

Ok, ik zie nu idd wat je bedoelt. Ziet er wel leuk uit zo met z'n 3e.

Grtz

Comment

Tnx Dude, nu maar hopen dat het er over 10 weken net zo proper als bij jouw bij staat/stond.

Afbeelding 1216.jpgAfbeelding 1217.jpgAfbeelding 1219.jpg
        EC verlaagd naar 0,81, Ph is weer 5,8, lucht bevochtiger staat afgesteld op 70% bij 27,6C.
        Afbeelding 1218.jpg
        Hoewel ik deze ronde niet ga toppen, heb ik een nettje geplaats met een radius van 60cm (ideale afstand naar Lep is 50cm), dit om de dames iets te begeleiden als ze wat groter worden.....

Grtz.

Comment

Comment

Tnx Dude, dacht zelf dat PH 5.4 het minimum was, dat van dat fosfor dat boven de 6.0 niet word op genomen, is kompleet nieuw voor mij, veel dank hier voor......
            Wat EC betreft, starte ik vorige ronde op enkel afgezuurd kraantjes water, denk dat deze stoner het eerst 1x fout moet doen, voor het blijft hangen.
            Ik ben ook zeer benieuwd, nagenoeg geen strekking, en ze mogen nog minimaal 20cm de lucht in, voor ze hun blad verbranden, licht is gewicht lol.....

Grtz.

Comment

hey poff
              Je bent weer goed bezig ,..proost..
              Gzz

Comment

Tnx PW, gaat de goeie kant op.....
                Afbeelding 1221.jpgAfbeelding 1223.jpgAfbeelding 1222.jpg
                De dames staan inmidels (9 September) op 12/12, deze ronde doe ik niet aan nachtverlichting, dus het is echt donker....
                PH 5.5, ec 0.78, vers water is in de maak......
                Afbeelding 1220.jpg
                Ook heb ik voor de 1x bladvoeding (hy-pro spraymix, zonder NPK) gesproeid....

Grtz

Comment

Ziet er goed uit poffie!!!

En het zou denk ik ook wel beter zijn, helemaal donker als de lamp uit is. Blijf toch van mening dt het niet veel goeds doet, snachts een lampje aan voor de plantjes...... maar wie ben ik

Veel succes!!

Grtz

Comment

O heilige cannaster, diep in de koude nacht en de gitzwarte hemel
                    Lookin' good pofster!

Grtz $iR
                    Last edited by SirSmokeAllot; 13 September 2011, 16:07.
                    sigpic

Comment

@Thc Dude: Tnx, ik denk dat er met nacht verlichting nog wel een stapje te maken is, maar dat je plantjes er na toe groeien waardoor de intesiteit toe neemt blijft (nu nog) een probleem. Waarschijnlijk volgende ronde weer een poging, enkel is dat de plasma dimbaar, en mijn plavond in hoogte verstelbaar.

@$ir: Tnx, Miss-smoke-allot....

Grtz.

Comment

Er hangt een vreemde geur in mijn tentje, mijn lucht bevochtiger heeft eergister nacht, mijn dames proberen te stomen, en bij 2 is het aardig gelukt...
                        Als actie heb ik de lucht circulatie aangepast, en een tijdklok (13uur aan) geplaatst, so far so good.
                        Afbeelding 1225.jpgAfbeelding 1227.jpgAfbeelding 1226.jpg
                        Maar goed dat het net onkruid is, anders had ik gaan huilen....
                        Afbeelding 1228.jpg
                        1tje is ongemoeid gelaten, waardoor ik niet denk aan een hard reset.

Voedingswater is ververst, dit op 75% van het voedingschema, de 75% hou ik aan tot dat de dames anders vragen...

Grtz.

Comment

Zonde van je onderste bladeren maar de top bladeren zijn goed zo te zien, dus dat komt wel goed. En qua voeding zit je toch goed met die 75%? ik vind van wel te minste, ze zijn mooi groen...maar ja...wie ben ik

Het is idd onkruid, dus ze kunnen wel tegen wat misbruik.

Grtz

Comment

Das jammer poff maar komt wel goed kerel!

Grtz $iR
                            sigpic

Comment

@Thc Dude:Was weer een leer momentje, met het blote oog zie je net iest meer dan op de camera, maar ik vind ze ook mooi groen zo.

@$ir: Als dit soort momentjes uit blijven, heb ik er ook wel vertrouwen in, tnx.

Grtz.

Comment

Wanneer de totale EC onder de 1.0 is, zal het daar niet aan liggen denk ik. Ik volg je topic weer vanaf nu en we gaan het zien, maar mijn mening is dus dat die randjes niet aan de EC ligt.

Comment

Bezig...
                                X