Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

Het gaat zoals ik hoopte.....
    IMG_2087.jpg
    PH 5.5, EC 0,77. voeding op 50% ten op zichte van het voedings schema.

Grtz.

Comment

Dat ziet er idd beter uit...he he

En is idd een slim idee om zo laag te blijven in je EC, want WW houd niet zo van zware voeding.

Grtz

Comment

Dit gaat al veel vlotter of de vorige ^^
        Ziet er goed uit weer een intressante om te volgen
        sigpic

Comment

@THC Dude: De 50% voeding, is eigenlijk nog iets te hoog, maar niet veel.

@Bubba J: Tnx, groeit als onkruid .
          Afbeelding 1302.jpgAfbeelding 1303.jpg
          Alles gaat nog steeds naar wens, ph en ec zijn ongewijzicht.
          Afbeelding 1299.jpg
          De dame rechts boven in, is nu al top zwaar?
          Gelukkig heeft ze inmiddels de dikste stam van het stel, dus dat komt wel goed.

Grtz

Comment

Zien er goed uit, en gaan lekker vlot nu..... zoals het hoort op hydro!!

En dat is aan jouw om nu te kijken wat de beste EC is voor je plantjes....je weet nu wat je max is...nu kijken wat je minimaal is(en daar bedoel ik mee de hoeveelheid EC zonder ze uit te hongeren) Maar ik denk dat je straks, als het volwassen planten zijn, niet boven de 1.6 uit moet komen. Maar dat is iets wat je vanzelf merkt.

Succes.

Grtz

Comment

Het ziet er goed uit poff.
              En het ziet er nu veelbelovend uit,mooi dames met een smaak.
              Gzz

Comment

ieps ben benieuwd naar je setup

Comment

@THC Dude: Tnx, jammer dat mijn i-phone 2G geen scherpere photo's maakt, zodat je de detais niet kunt mee kijken. De EC 1.6 staat genoteerd.

@Pietweed: Tnx, zit net een wwtje te roken, smaakt idd prima ghehehe.

@Eef en/of Kevin:
                  Afbeelding 1305.jpgAfbeelding 1308.jpg
                  Heb 120w 3 kleur Led unit (rood-oranje-blauw), 260w Plasma (luxim gelijk aan die van Gavita), en nog maar 1 uv spot (leds van mijn 2de zijn doorgebrand) van 7w, dit alles is een reflector kap gemonteerd.
                  Afbeelding 1304.jpg
                  Deze heb ik in een verlaagd plavond gelaatst, zodat ik de warme lucht, gelijk mijn tentje uit kan zuigen.
                  Warneer de winter extreem koud wordt, worden de in en uitlaat verwisseld, zodat ik de warmte het tentje(120-60-160cm) word ingezogen.

Grtz.
                  Last edited by Poffertjesporem; 21 October 2011, 16:15.

Comment

Gaat goed poffertje, we kijken mee ^^
                    sigpic

Comment

nice man, dacht al plasma... ni ongelooflijk duur wel?
                      en staan ze op aparte timers of fungere ze als 1 licht?

Comment

@Bubba J: Mag niet klagen, toch word het iets te koud in mijn huisje, waardoor ik tijdens onderhoud (meten) de dames op de tocht zet....

@Eefenkevin: idd best wel prijzig, deze komt rechtstreeks uit de fabriek (USA), maar omdat ik de invoer rechten kon declareren, vond ik het de moeite waard.
                        Ze staan allen op een eigen timer, de 7w draait 24/0 (aan/uit). De plasma 17.5/6.5 en de led unit ook 17.5/6.5, waarbij deze het eerste en het laatste half uur alleen branden.
                        Afbeelding 1310.jpg
                        Ben wat aan de potjes aan het draaien (bovenste 2) zodat deze elkaar niet overlappen.

Grtz.

Comment

nice man zo had ik het ook iets uitgedacht dat wat meer natuurlijke belichting moest nabootsen...
                          jij hebt er dan blijkbaar nog een namaakzon bijhangen... (ikzelf ga eerste jaren geen plasma kunnen betalen dusja)
                          maar was ook aant denken om ofwel 18/6 men ledlamp te pakken en 2uur na de led tot 2 uur voor uitgaan LED de HPS400 derbij, begin bloei de 250HPS erbij en de LED weglaten... (dies toch overwegend blauw)
                          ofwel gaslantaarntechniek gewoon..

Comment

Was eerst ook alleen met led bezig (7 kleuren), maar toen ik hoorde dat je van buiten wiet stoneder werd, dan binnen (hps), heb ik maar de plasma er bij gehangen om de gaten in mijn spectrum op te vullen.
                            Als je net als ik 50euro shopweed per week rookt(e), verdien je het altijd terug, het hobbyed lekker weg en het is nog beter voor het milieu ook.
                            2 uur om smorgens de dames rustig wakker te laten worden, is denk beter ja, helaas heb ik de warmte nodig.
                            Kan het stukje in de regular (gaslantaarn) niet lezen, heb pc op tv aangesloten, alles word wit als ik het aanklik.

Grtz.

Comment

staat hier ook topic over poff
                              of lees ff de nieuwe binnentuin van montytopic die mixt nu 3 verschillende lichttechnieken
                              en jah man tis crisis eh... vroeger verdiende ik 3000 nu soms maar 650 (economisch werkloos) dus kan er ff ni af nu
                              maar ik zal al blij zijn met min volgende kweek een lekker blowtje te kweken dat efkes meega...
                              en met HPS heb je ook zo je kosten eruit eh dusja

Comment

Zal is ff bij Monty koekeloeren....
                                Das niet zo mooi economisch werk loos, zou zo maar heel lang kunnen duren voor dat de economie weer op krabelt.
                                Eigen wiet rookt idd erg lekker....

Grtz.

Comment

Bezig...
                                X