Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

@Monty: Als je het autowlowertje bedoeld, kan dat wel kloppen, deze zit in het zelfde water als de rest, vandaar de tekorten...blandpuntjes komt denk door een te hoge ec.

Tnx Dude, komt helemaal goed

Grtz.

Comment

Afbeelding 1397.jpg
      Water consumptie is nu zo hoog dat ik ben gestopt met het gebruiken van PH-, tijdens het aanmaken van vers water.
      Afbeelding 1401.jpgAfbeelding 1396.jpg
      PH 5.4 EC 2.06, so far so good...
      Afbeelding 1400.jpg

Grtz.

Comment

Ziet er super uit poffie!!!! Mooie groene bladeren en lekker toppen in the make!!!

En laat ze maar lekker drinken dan kan ze lekker dikke toppen aanmaken. Super!!!

Grtz

Comment

Tnx Dude.....
          Afbeelding 1414.jpgAfbeelding 1405.jpgAfbeelding 1406.jpgAfbeelding 1404.jpg
          tricomes gaat ook lekker...
          Afbeelding 1407.jpg
          Blijft een mongooltje lol
          Afbeelding 1409.jpgAfbeelding 1412.jpg
          Afbeelding 1403.jpg
          Deze moederwesp had zich zelf verdonken, scheeld een hoop gezijk vd lente.

Grtz.

Comment

wat een oerwoudje heb jij daar

knap spul poffer!

Comment

Het gaat nu echt lekker daar bij j poff.
              Gzz

Comment

Dat gaat als een speer bij jouw poffie, mooie planten nog steeds....en houden zo!!!!

Succes hoef ik je niet meer te wensen, veel plezier nog wel

Grtz

Comment

Ziet er uit als een wild bos uit ^^
                  Mooi groen, zou de hond er graag in uitlaten
                  sigpic

Comment

Blijft een mongooltje lol
                    Dat is een flatstem, genetische afwijking.

Comment

Inmiddels staan de dames al 1 1/2 week op enkel afgezuurd water, verwacht een warme lente vandaar de haast.
                      Afbeelding 1430.jpgAfbeelding 1423.jpgAfbeelding 1415.jpgAfbeelding 1420.jpgAfbeelding 1428.jpg
                      Wat herfts pics....
                      Afbeelding 1439.jpgAfbeelding 1433.jpgAfbeelding 1421.jpgAfbeelding 1427.jpg
                      En wat Bud shots....
                      Afbeelding 1418.jpg
                      Dame rechts achter in heb ik als wat uit geknipt.

Grtz.

Comment

Ziet er goed poffy, mooie groene planten nog, laat het nu maar lekker herfst worden!!!!

Toch nog een zeer goede run geworden, en was erg leuk om mee te kijken. Dat zal een lekker rokertje worden. Ik zou alleen schoonwater geven en niets meer afzuren, dan wordt je wiet nog lekkerder!!

Succes straks met knippen

Grtz

Comment

Tnx Dude, op het laats wel te hoog gezeten met de EC (Aanvullen reservoir volgens schema zorgt voor een oplopende EC, denk door verdamping, ff op letten de volgende ronde). Ivm stress dacht ik dat het beter was om de PH op 5,6 te houden, zal hem wel op laten lopen tnx.

Heb glasplaat verwijderd om ze te stressen, en de dames te voorzien van een overdosis UV-B en een beetje UC-C. Licht op 24/7 (sinds gister), morgen gaan ze 2 dagen donker, dan de schaar er in....
                          Afbeelding 1448.jpgAfbeelding 1455.jpgAfbeelding 1459.jpg
                          Ghehehehehe, vreemd dat de herfst plaatselijk blijkt te zijn

Grtz.

Comment

Ik merk nu ook dat mijn ec gedurende de week, tot verversing, ook oploopt. Daar kan je uit opmaken dat de planten veel minder voeding opnemen en je dus veel minder voeding kunt geven. Ga de volgende ronde ook met minder voeding werken vanaf week 5 en kijken wat dat doet.

Kan je niet een circuatiepompje extra in het vat zetten??? Hoeft maar een klein pompje te zijn... die je alleen gebruikt om je voedings water uit je vat mee te pompen zodat je elke week of om de 2 weken je met vers water kan beginnen????

Je heb wel mooie kleuren in het midden, en raar gezicht dat je idd een plaatselijke herfst heb.

Succes straks met knippen!

Grtz

Comment

Ik ga ook met minder voeding de volgende ronde, om te vullen zou een pompje wel handig zijn, drainen doe ik met zwaartekracht, staat vlak bij de trap. Vind het zonde om telkens voeding weg te gooien(toch 40L, anders loopt pomp vernevelaar droog), dus probeer dit juist te rekken.

Grtz.

Grtz.

Comment

Wat je ook zou kunnen doen misschien om ophopingen te voorkomen, dat je wel bijvuld maar niet elke keer met voeding bijvuld. om de 1 keer ofzo...

Succes ermee!

Grtz

Comment

Bezig...
                                X