Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

@Q

De basis voeding met de bigger yields sytems met de door AN samengestelde voedingen, werken perfect op R.O/osmose water, dan hoef je niets meer af te zuren.

Waar je wel rekening mee moet houden is dat als je zelf voeding bij elkaar zoekt (voorbeeld: basis voeding met bud candy, b-52 en sensizym) het PH- perfect syteem niet meer werkt en je dus gewoon moet afzuren. Maar het voordeel is weer dat je met ph- bloei maar 1 keer hoeft af te zuren en daarna er geen omkijken meer naar heb tot je de boel ververst of bijvuld.

Ik ga niets anders meer gebruiken dan advanced nutrients, want ben er super tevreden over en de planten vinden het heerlijk.
    Kost iets meer dan andere boosters maar dan heb je in verhouding kwalitatief veel betere voeding.

Dit heb ik trouwens van twindaddy, die voor AN werkt!

Grtz
    Last edited by THC Dude; 16 January 2012, 15:18. Reden: aanvulling info

Comment

Comment

onder hoeveel licht ga je haar afbloeien?

Comment

600w greenpower + 200w p&g

dat is , als we aan afbloeien toe komen. indien man dan ....tsjakaa.
          Last edited by cplifj; 16 January 2012, 18:05.

Comment

Dit is de site van hun: http://www.an-europe.com/NL/index.html
            Das wat beter dan dat pdf-je.

--------------------------------

Maar toch zou ik je wel adviseren je EC in de gaten houden, want het kan je PH wel reguleren maar het reguleerd niet je EC. En als je gewoon met water bijvult zal je PH zeker oplopen (helemaal als je gewoon kraanwater gebruikt).

Grtz

Comment

duimen dan dat het een dame is,want een plant onder 600 watt ga ik zeker volgen

Comment

@THC Dude, geef dan ineens de link van de fabrikant , en niet van een importeur/distributeur/dozenschuiver.

bij deze: http://advancednutrients.com/hydroponics/index.php

op deze site vindt je trouwens een pak info in de advancedpedia-sectie omtrent hun producten.

en we gaan in week 2 12/12 over naar het gebruik van connoisseur a 4ml/l + toevoegingen a 2ml/l.
                dit geeft met kraanwater ph7.8 ec 0.7 een totaal ec van 3.0 en een ph van 6.3
                yup, de shit has hit the fan. gebakken peren en al, hoppelijk is me plafond hoog genoeg.

Comment

Fabrikanten gaan echt niet zeggen dat het niet werk met gewoon kraanwater. Dat doen de gene die dat spul verkopen. En 6.3 is geen 5.7 zoals het bedoelt is, maar ja....

Maar je hoeft het niet aan te nemen hoor.....je komt er straks vanzelf wel achter.

Succes met je kweekje verder.

Grtz

Comment

THC zorg jij voor jouw planten, zal ik voor de mijne wel zorgen.

advanced nutrients zijn gewoon goeie produkten , is makkelijk om aan ander hun werk geld te verdienen.
                    heeft niks met fabrikant zegt wat em wil te maken, de bewijzen zijn door an allang geleverd , heeft geen enkele importeur iets voor moeten doen.
                    vraag me anders wel af waarom de biggeryields bundels evenveel kosten als de losse producten terwijl je bij de bundels 1 product gratis hoort te krijgen.
                    genoeg erover, je zal wel zien wat het resultaat wordt.

jij doet direct alsof ik niet weet waar ik mee bezig ben, heel erg sympathiek van je thc.
                    noted.

grt

Comment

Wil niet vervelend zijn hoor cplifj, maar een Ec van 3.0 is niet normaal en veel te hoog. Dus als jij zou weten waar jij me bezig bent dan weet je dat dat veel te hoog is. Maar zoals ik al zei, je komt er straks vanzelf wel achter straks.

Succes verder met je kweekje!

Grtz

Comment

met een hele hoge luchtvochtigheid,en co2 moet ec 3.0 geen probleem zijn,je gaat dan wel op het randje van de max werkenheb bubbels weleens het dubbele van de maximum voeding gegeven,was wel van biobizz,plantjes vonden het ok,maar te lang mee doorgegaan,en had wel veel toprot op het einde

Comment

Comment

update tijd: dag 10 12/12

geen problemen, de ene dag voedingsoplossing bijvullen de andere dag water.

en de pics dan:

DSC00643.jpgDSC00644.jpgDSC00645.jpgDSC00646.jpgDSC00647.jpgDSC00649.jpgDSC00650.jpgDSC00648.jpg

grtn

Comment

mooi man lekker dikke stam,en het lijkt nu al een struik,blijf je volgen

Comment

Na alles gezegd te hebben, moet ik toch toegeven dat ze er wel erg mooi bij staat. Mooie plant geworden en mooi blad ook. Lekkere volle struik geworden, nu maar hopen dat ze niet te veel strekt of valt dat ook mee???

Ze ziet er verder zeer gezond uit, en mooie dikke stelen en takken ook!

Succes verder en houden zo!!!

Grtz

PS: als je de plant zo weet te houden tot aan de oogst, dan heb je mij overtuigd dat ik niet hoef af te zuren met deze voeding van AN....

Comment

Bezig...
                                X