Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

dag 14 12/12:

pic's:

DSC00651.jpgDSC00652.jpgDSC00653.jpgDSC00654.jpgDSC00655.jpg

de hoofdstam is nu geknakt , hoogte 130cm (+pot 165cm) diameter 120cm.

foto's met licht uit volgen.

grtn

Comment

Das een lekkere dikke stam en takken onderin je meisje. Mooie plant om te zien zo vol dat ze is.
      Daar haal je straks wel een lekker rokertje vanaf.

Succes verder!

grtz

Comment

Dat is een gigantia!!

Comment

super, het eind resultaat zal mij benieuwen

Comment

dag 16 12/12:

DSC00657.jpgDSC00656.jpgDSC00658.jpgDSC00659.jpgDSC00660.jpgDSC00661.jpg

135cm hoog 135cm breed.
            het gaat goed, enkel de ec opvolgen en bijstellen zodat ie niet boven de 3 gaat, das zowat de grens momenteel.

grtn

Comment

niceeeee!!!!

Comment

update dag 20 12/12:

DSC00663.jpgDSC00664.jpg

geen problemen, ik ben wel met de connoisseur terug afgezakt naar 3ml/ liter, 4ml was toch net iets over het randje.
                ec rond de 3 en ph rond de 6.3 werkt als een fluitje. De dame drinkt toch al 3 a 4 liter per dag.
                zoals te zien is ze ook nog wat doorgegroeid en ik hoop dat ze nu aan het eind van haar groei is. heb al 2 takken moeten knakken.
                onderaan beginnen er wat bladeren los te komen vanwege lichtgebrek, dus niks ernstigs, nog blad genoeg me dunkt.
                hoogte: 1.85m breedte 1.4m

groeten

Comment

blij spul hoor
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

En lang, kan ik wel waarderen.

Comment

zou er een 1000 wattert boven knallen ivm de diepte straling

Comment

Mooie boom geworden, lekker groot en hoog. Daar zal straks wel wat lekkers aan komen. En ik zou idd ook wat gaan regelen om wat dieper in je plant te komen met je licht, of je moet de onderste takken verwijderen want er zal onderin niet meer dan fluf komen, zonde van de energie van de plant.

Succes verder!

Comment

thx guys,

hmm ja 1000watt , is me echt wat teveel van het goede, het is en blijft een hobby
                          over die dieptestraling maak ik me niet echt zorgen hoor, die onderste 5 cm tegen de bodem dief ik wel weg, voor de rest vangt alles goed licht.
                          topjes op 10cm hoogte zijn zelfde als topjes aan de bovenkant, de plant is ook zeer open van bouw, en licht kan zo overal goed doordringen.

waar ik me wel wat zorgen over maak, is dat nu zogoed als de ganse reservoir inhoud wordt leeggedronken op een uur of 10 licht.
                          dan blijft er nog een bodem sterk geconcentreerde voeding over, hier giet ik dan terug gelucht kraanwater bij en kom terug uit op zelfde ec en ph als bij de vers aangemaakte vulling. Op het eerste zicht lijkt dit niet tot problemen te leiden, maar het reservoir is dus eigenlijk te klein voor dit monster.

kan je dan niet evengoed een erg lage ec geven zodat voeding en water gelijk worden verbruikt of mis ik hier iets?

er zijn trouwens een groot aantal "spierballen" zal ik het maar noemen op de plaatsen waar de zijtakjes ontspruiten. dit heb ik ook nog nooit gemerkt
                          maar ik vermoed dat het de plaatsen zijn waar extra voedingsreserves worden opgeslagen. verbeter me indien fout graag.

DSC00665.jpgDSC00666.jpg

tot de volgende aflevering...

grtn
                          Last edited by cplifj; 6 February 2012, 12:46.

Comment

Man dat is geen plant meer dat is een cannabis struik da,maar ziet er wel super mooi uit.
                            succes met het afbloeien van je monster plant,daar zal wel een mooi rokertje afkomen

grtz
                            My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

Comment

heb ze ook weleens,op dezelfde plaats,ik denk dat je zijtakken te zwaar worden,en dat de plant daar verstevigingen voor aanmaakt

Comment

DSC00669.jpgDSC00670.jpgDSC00671.jpgDSC00673.jpgDSC00675.jpgDSC00676.jpgDSC00677.jpgDSC00678.jpg

grtz
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X