Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

Ziet er goed uit.
    Als op dit moment de trichomen allemaal wit zijn, enkele amber, dan kan je inderdaad over 10-14 dagen wel oogsten denk ik.
    Zolang je de trichomen maar in de gaten houdt is er niks aan de hand.
    Zou zeker op 50% amber wachten. Zou zonde zijn als je wiet te slap wordt
    En als het te sterk is kan je altijd nog wat minder in je jointje doen

Succes met de laatste loodjes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Last edited by cplifj; 2 March 2012, 02:13.

Comment

Beste splifje

Ik kan zeker de weten beter hydro kweken dan jij dat is gewoon een feit, want dit is meer geluk geweest dan wijsheid geweest die plant van je er zo uitziet en ten tweede zijn er geen soorten die klaar zijn terwijl er nog zoveel wit aan pistels inzit.

Patsertje!!!!

En dat jij blindelings iets volgt blijkt wel op je commentaar op AN over het PH-system wat wel degelijk werkt met RO water. je geeft de volle bak aan voeding (zoals het schema aangeeft, want die zegt ook op 7 weken oogsten)

Over intressant doen gesproken, ga jij maar lekker schema-tje volgen want kweken kan je niet.

En nogmaals succes met het knippen van onrijpe wiet.

En "stukse brilsmurf"??? hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahaha zielig belgje!!!!

Comment

lijken overvoed en zeker nog 2 weken tegaan
          sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
          Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

lezen alvorens comments te geven. beste stuurlui oordelen hier op foto's , ik zie en ruik wat ik hier irl zie en ruik.

goed vadertje en dude, vertel mij dan maar is alles over deze strain. want gullie schijnt hier toch alles te weten.

mossels

en THC , verdrinkt ni in uw RO-water he man, zou zonde zijn.
            Last edited by cplifj; 2 March 2012, 02:12.

Comment

lol maakte een joke ma overvoeding klopte wel
              sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
              Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

Dat zou niet snel gebeuren splif, het is niet duur dat spul dus dat scheelt

Comment

en toch is dit de gekste plant op het forum op dit momend,hierdoor wil ik ook een bubbelbak bouwen.maar op de foto vind ik hem ook heel wit,en nog lang niet klaar.maarja ben aarde gewemend en leer hier een hoop van.

Comment

Er wordt nog steeds gespoeld, na de 24uurs final phase en dan fris water met hy-ox voor 2 dagen , nogmaals een 6 uurs final phase flush gegeven waarna we weer verder gaan op fris water met hy-ox toevoeging. bedoeling van dit alles is om zeker die ganse wortelzone schoon te spoelen van eventueel achtergebleven zoutrestanten en biologisch leven.

Ook is er gesnoeid en 2 vette verschroeide toppen geknipt, deze zaten iets te kort op de lamp, ze zijn schoongeknipt en te drogen gelegd, zwaar en compact waren die al.
                    Wat er van die toppen komt valt af te wachten (plakken doen ze genoeg),
                    de rest is nog steeds aan het voortrijpen al zijn enkele budjes al klaar en moeten er eigenlijk dringend af.
                    Dit zal toch iets voor het weekend worden en daarna verplicht gefaseerd oogsten wat me weer tegenstaat.
                    hoelang je ze "kan" laten bloeien is een andere zaak maar rond de 7/8 weken is goed genoeg om al een stevige pakje goeie weed te krijgen.
                    zoals verwacht moeten de lichturen sterk naar beneden om ze te laten weten dat het genoeg was, doe je dit niet dan blijft ze er wel zin in houden en op dat vlak is het dus "mijn" kweek. Het grapje heeft lang genoeg geduurd voor mij.
                    valt te zien wat het soortje buiten gaat doen, maar dat hebben we overgelaten aan een ervaren buitenkweker.

to be continued....

Comment

ziet er netjes uit cplifj

nog effe geduld !! de laatste dagen zijn het lastigste :d

dat wachten bedoel ik der mee he :d

in ieder geval nog veel geluk met het drogen !!

groetjes
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

er is al begonnen met de oogst, met name de delen die te dicht op het licht zaten en enkele rijpere topjes.

de rest van de toppen blijven nog rustig verder rijpen. de geur is goed , spul plakt enorm en het gewicht is vrij hoog zo op eerste zicht.

budshots van enkele geoogste topjes:

DSC00736.jpgDSC00735.jpg

grtn

Comment

lekker lekker,denk je dat het al echt klaar was?

Comment

hey,

wat heet klaar als het veelal afhangt van de voorkeur der gebruiker?
                            dit gezegd, het geoogste is zeker al bruikbaar voor wat een lekkere high moet zijn. De toppen die het dichtst op het licht zaten zijn eigenlijk onbruikbaar.
                            nu dit eraf is laten we de rest (meerderheid van de toppen) nog lekker verderrijpen, als we dan toch gefaseerd oogsten gaan we tegelijk de verschillende effecten kunnen beoordelen nietwaar. Al is dit weedje niet voor het stoned te doen, eerder de high. haar voorziene 8e weekje mag ze nog volledig uitzitten en we blijven de trichs checken , zo kan ik nu al geen cleare meer spotten en zijn ze allemaal richting milky way.
                            De meeste weed die ik laatste jaren gerookt hebt was eigelijk altijd te veel stoned en te weinig high. Om te stonen heb ik nog wat anders groeien.
                            Kreeg na het knippen van de plakzooi toch al een aardige high. Kwaliteisgewijs zal er weinig aan mankeren en dat is ook de verwachting met Advanced Nutrients.

grtn

Comment

oke dan,kom maar op met die foto,s.ben zelf ook beetje bezig met een ballebak.is nog vrij duur al die luchtpompjes en verwarming

Comment

weer update, ietsje minder stipt deze keer en dus week 7.5 van de bloei,

ze rijpt nog rustig verder, en nu de foto's van de stand der zaken:

DSC00747.jpgDSC00738.jpgDSC00740.jpgDSC00741.jpgDSC00742.jpgDSC00743.jpgDSC00737.jpgDSC00744.jpgDSC00745.jpgDSC00746.jpgDSC00739.jpg

grtn

Comment

Bezig...
                                X