Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hobbykweek: Dutch Amnesia Haze (led/hps).

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hobbykweek: Dutch Amnesia Haze (led/hps).

Oei die hebben wat schade opgelopen ind, laat ze der maar snel terug komen!

de genetische verschilllen zijn ind nog groot, die ene foto duidelijke sativa opbouw waar de tweede foto indica is en die derde lijkt achter te komen ?
    De bladranden hebben iets mee van elkaar...
    Zo ga je wrs wel weer met een hoogte verschil zitten als die ene niet hou bij trekt ?
    sigpic

Comment

Ohh jammer man ..zal toch wel weer goed komen hoop ik, 't zijn tenslotte best sterke plantjes
      Led's grow !

Comment

Bendankt voor het medeleven....

Helaas geen photo's, ben vrijdag mijn gsm vergeten bij een maat. Enkel is hij nu, de hele week op vakantie lol.

PH nog steeds binnen de gewenste waardes, EC word langzaam verhoog. Nu op 0,6, en gaat met stapjes van 0,2 omhoog(om de dag).
        Dames herstellen goed......

Grtz.

Comment

alles verloopt hier goed zo te zien wel interessant die earophonic stoeltje staat er ook bij let them grow hehe

Comment

Goed gezien Peuker, zal voor de rest ff n paar pics er bij zetten. Plek zat, dus kom er gezellig bij.
            P1010784.jpgP1010785.jpgP1010786.jpg
            Vat ff 45 graden gedraaid, de grootste 2 dames getopt (iternode 6), en mijn bak 45 graden gedraaid ivm mijn scrognet.
            P1010789.jpg
            worteltje gaan ook lekker....
            P1010788.jpg
            Tijdens mijn zoektocht naar de ideale af zuur methode, ben ik gestuit op een van de bouwstenen van leven.
            Omdat mijn voeding PH verlagend is, kan ik dit (ook) niet direct in mijn vat gooien. Als ik op 1L ga mengen, om de EC met +/-0,15 op 50L te laten stijgen, kom ik uit op een EC van 7,75 en een PH van 2. Waar neer ik er PH+ (kaliloog) bij doe, vormt dit een membraam. Nu ff serieus, om de PH weer naar 5,4 te krijgen moet ik er buiten proportioneel PH+ bij doen. Om 50L EC 0,61 met PH 0,2 te laten stijgen, gebruik ik 1cc PH+. Om het bovengenoemde brouwsel (1L) met PH 0,5 te laten stijgen, gebruik ik 3cc PH+.

Kan iemand mij vertellen waarom ik zo veel loog moet gebuiken, bij een hoge EC?
            Voeding en kaliloog zijn in vloeibare vorm, dus kan ik dan verzadiging uit sluiten?

Grtz.

Comment

kzou wat opletten met de voeding want de bladpunten in de top van de 2 dames op de tweede en derde foto zijn wat geel aan het trekken grtz

Comment

Had een te lage PH, vandaar de schade, EC is 0,71. Toch bedankt voor het mee denken.

Grtz.

Comment

Goeie vraag Pof ...stel em eens aan Blani die weet hier volgens mij wel iets van af.

Succes.
                  Led's grow !

Comment

Zijn toch mooi hersteld vind ik, zien er goed uit. En de wortels zijn ook mooi wit.

Comment

@Bodos: Mathijs kwam al met een bevredigend antwoord, een te hoge concentratie van de 2 voeding componenten, dat kan schijnbaar niet.

@Rebel: Tnx, ze lijken hier op 24/0 iets sneller te gaan, dan bij jouw. Maar dat zou ook aan de aeropinic's kunnen liggen. Hoe denk jij daar over?. Zelf had ik hem op 24/0 gezet, om temp verschillen uit te sluiten.

Klok staat op 12/12, potjes zijn weer iets gedraait om de tussenliggende afstand te vergroten. PH 5,6 EC 0,68.
                      De achterblijver word deze ronde niet getopt, zij mag een mooi bud gaan maken tegen de achterwand.

Grtz.

Comment

Ik vind dat planten rust nodig hebben in de nacht om goed en vooral gezond te kunnen groeien. En aarde kan je niet vergelijken met hydro qua snelheid.....

Comment

Zo dacht ik er ook over, totdat Monty er mee begon. Vind wel dat de fan leafs minder naar het licht richten, dan op 18/6. Ff kijken of ze op 12/12 wel weer, naar het licht richten.

Grtz.

Comment

Hobbykweek: Dutch Amnesia Haze (led/hps).

Ik heb ook 24/0 aangehouden op aanraden van monty, ik kan er wel over zeggen dat men plantjes of beter zaailingen genaamd veel minder gestrekt zijn dan anders op 18/6 te starten, vanaf de lobblaadjes te zien zijn ging ik wel naar 18/6...

Comment

Met armpjes open naar het licht zie ik ook graag bij me planten, dan zieje tenminste dat ze het naar hun zin hebben ^^
                              sigpic

Comment

@Smowkie: tot nu toe ben ik zeer tevreden over het 24/0 schema, en is het voor herhaling vatbaar.

@Bubba: Zo denk ik er ook over, en het zoet er nog mooi uit ook.

Afbeelding 151.jpg
                                Links achter heeft het super naar haar zin, wel heeft ze een fanleaf verband aan het licht. Lamp weer iets omhoog.
                                Afbeelding 152.jpgAfbeelding 155.jpg
                                Tijd om de EC te gaan verhogen, de nieuwe uitlopers zijn wat aan de lichte kant (kleur). De rechter dame heeft zich verbrand aan de kachel lol.
                                Afbeelding 154.jpg
                                Aan deze dame, ga ik geen woorden vuil maken.

Grtz.

Comment

Bezig...
                                X