Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hobbykweek: Dutch Amnesia Haze (led/hps).
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Hobbykweek: Dutch Amnesia Haze (led/hps).
@Weed Lover: Tnx, met spoelen(vlak voor het oogsten alleen water) krijg je op hydro al de voeding uit het medium, wat de smaak ten goede komt(minder scherp). Maar of de smaak anders is dan op grond(ook gespoeld), durf ik niet te zeggen.
ghehehe Bub, nee maar heb in de plaats wel dikke stammen. idd een gouwe ouwe.
Afbeelding 211.jpg
Plafond kan niet meer omhoog, ook heb ik de led uit gezet ivm met de hoge temp. buiten.
Afbeelding 215.jpgAfbeelding 217.jpg
De linker dame: kreeg last van geel blad (onder op), waardoor ik de voeding ben gaan verhogen.
Afbeelding 214.jpg
De middelste: heeft mannenpap(bladvoeding) op haar gezicht, maar heeft haar bladpuntjes nog niet verbrand.
Afbeelding 219.jpgAfbeelding 223.jpg
De rechter: gaan nog steeds prima.
Afbeelding 221.jpgAfbeelding 222.jpg
Volgende ronde maar, via de drain pijp aanvullen, om een dicht worteldek te krijgen.
PH 5,6, EC 1,64.
Beste wensen.....
Grtz.
Comment
-
daaamn, ziet er prachtig uit man!250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)
Comment
-
Zien er mooi uit kerel, maar zou een beetje uitkijken met voeding geven omdat haar blad geel wordt onderin dat kan ook komen omdat er geen licht bij komt en als ik zo over het algemeen kijk zie ik hier en daar wat lichte puntjes zitten dus wees voorzichtig!
En de bak zit lekker vol met wortels daar hebben ze niet tekort van!
Comment
-
Tnx El Nino, gaat idd lekker.
Tnx vd tip Rebel
Lol flier,.
Idd Bub, dikke buds komen door jouw lamp.
Afbeelding 224.jpg
Vol is vol...
Afbeelding 238.jpg
Rechter dame, beetje fluffiebuds.
Afbeelding 230.jpg
Midden, heeft meer dan genoeg voeding.
Afbeelding 239.jpgAfbeelding 227.jpg
Links, heeft het naar haar zin.
Afbeelding 236.jpgAfbeelding 232.jpgAfbeelding 226.jpg
De linker dame moet haar oksels scheren.
Grtz.
Comment
-
dat zijn nog es dikke stammen! doe je goed250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)
Comment
-
Dat ziet er stevig uit lumberjack!!
GrtzSpliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
A friend with Weed is a friend Indeed
Comment
-
Tnx luitjes....
Afbeelding 263.jpgAfbeelding 260.jpgAfbeelding 264.jpgAfbeelding 259.jpg
Rechter dame is veels te groot, woordoor ze te dicht bij de lamp zit(net is ook de verkeerde vorm). Fluffie buds, maar gelukkig niet overal.
Afbeelding 262.jpg
EC 1,80 PH 5,5, zoals altijd loopt halverwege de bloei, de EC op. Dit los ik op door, enkel water toe te voegen. het waterverbruik is nu 10L per dag.
grtz.
Comment
-
De rede dat je EC oploopt is dat je een veel te hoge EC heb. De plant neemt niet alles op van wat ze aangeboden krijgen dus je krijgt een ophoping in je medium/water. Simpel op te lossen door minder EC te geven want als je EC stijgt dan daalt je PH en dan kom je van het ene probleem in het andere.
Toppen zijn flink aan het bouwen alleen jammer dat het alleen dicht bij het net is...Succes met de laatste loodjes!
Comment
Comment