Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WSS Skunk fem - AeroFlo20 - Eerste Grow!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: WSS Skunk fem - AeroFlo20 - Eerste Grow!

ziet er prachtig uit ben benieuwd hoe ze eruit zien tegen de oogsttijd
    Guerrilla: 2013
    Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
    Neem een kijkje en reageer

Comment

Tnx man, over een paar weken is het zover!

Update

De bloei voorloopt gestaag en vooralsnog voorspoedig.
      Het vochtige weer is wel een probleem. In een ander tentje heb ik reeds een topje rot moeten wegknippen

Temp 18-28C
      RV 60-80%

De WSS Skunk (is eigenlijk een sensi seeds hybride f1) is 75% Indica.
      In de phenotypes kan ik een vroeg bloeiende indica ontdekken en een wat later bloeiend skunk/sativa phenotype.
      In totaal hebben 5 planten het niet gered in de race naar het licht. Een paar indica phenotypes moesten het afleggen tegen de veel sneller groeiende skunk/sativa exemplaren.
      Maar zoals je kan zien is deze Skunk ZEER vigoreus en zijn het erg krachtig groeiende planten.

De foto's zijn niet geweldig want het wordt steeds lastiger om in de jungle te kunnen fotograferen

Deze toppen staan in de warme luchtstroom van de ventilator dat kun je zien aan de opgekrulde bladranden..
      Ondanks mijn verwoede pogingen om de boel onder de lamp wat plat te houden, groeien de toppen genadeloos richting de vuurbol..

Maar het staat letterlijk al tjokvol met raketten in aanbouw
      Last edited by anjin; 24 June 2013, 13:28.

Comment

Update

Temp: Te warm.
        RV: Te vochtig.

Max Fox Tails en de toppen zetten nu goed aan qua gewicht.

2 planten zijn gesneuveld wegens budrot.
        Het weer is hier aan de kust eigenlijk te vochtig om in deze zomermaanden te kweken heb ik nu wel door.

Na ja hopelijk nog een weekje tot ik ga beginnen met de boel te kappen.
        Tot die tijd vingers gekruist maar weer.
        Last edited by anjin; 21 July 2013, 15:45.

Comment

Vandaag besloten een paar buds te oogsten.
          Deze kwamen van de plant die ik recht onder de lamp had moeten scroggen.

Trichomes zijn melkwit, de geur adembenemend

Nom nom..

Comment

Ik wil nog even wat bevindingen vermelden die ik tijdens deze grow heb opgedaan.

1 Goedkope canfilters zijn ruk tijdens vochtig weer. Investeer in een degelijke koolstof filter.

2 Span geen net over je planten zoals ik dat heb gedaan. Doordat het net aantrekt tijdens het groeien sluiten de mazen zich naar de randen van de tent. Daardoor groeien de takken/buds er niet meer goed door.

3 20 skunk planten is teveel wanneer je uit zaad groeit. Ik heb uiteindelijk 10 goede exemplaren overgehouden. De rest kreeg onvoldoende licht.

4 GH FloraNova Bloom is een prima "alles in een" product waar je weinig naar hoeft om te kijken maar wanneer ik erdoorheen ben neem ik de poeder variant omdat dit een hoop schudden van de fles scheelt en ik uiteindelijk niet zo dol ben op het gebruikte oplosmiddel.

5 Zorg voor goede ondersteuning van je planten dmv bamboe staken of iets dergelijks. De buds worden te zwaar voor de takken en het net gaf onvoldoende ondersteuning uiteindelijk.

6 Koop een reservepomp voor je systeem. Je zult net zien dat op zaterdagavond je pomp ermee kapt en dan zijn je planten zo goed als dood maandagochtend.

7 Verzin iets zodat je je sproeiers optimaal op de wortels kan richten wanneer de slangen erop zitten. Wanneer een sproeiertje ongemerkt zich verdraait of iets dergelijks kun je dit aan de buitenkant van het systeem niet zien en wanneer je het aan de plant merkt is het eigenlijk al te laat.

8 Qua voedings schema valt er vast nog wel wat te optimaliseren maar dit supersimpele 2ml/l paarse drab gedurende de hele grow geeft denk ik prima resultaten en je
            kan er erg weinig bij fout doen...
            pH en/of EC meter is met deze methode trouwens ook optioneel wanneer je alles netjes noteert qua waterbeurten.

Het weer is momenteel zeer warm en dat kun je aan de planten zien maar de vochtigheid is iets omlaag wat me iets geruster maakt op een goede afloop.
            Volgens mij beginnen de dames wel aardig rijp te worden
            Sommige planten zullen nog 1 a 2 weken nodig hebben schat ik?

Sorry voor de onscherpe picas. Volgende keer zal ik het statief gebruiken.
            Last edited by anjin; 2 August 2013, 18:18.

Comment

Ik ben de planten aan het knippen en ben blij dat het uiteindelijk zo goed is gegaan.
              Aeoroflo werkt uitstekend en met de GH voeding kan iedereen hier volgens mij een goed resultaat mee halen
              Dus zelfs wanneer je uit zaad kweekt..

Voor de enkeling hier die heeft gereageerd, bedankt.

Ik wou het hierbij laten.

Peace!

Comment

wooow gast ik zie dit verslag wat laat maar wat een zieke toppen!!!
                mooi om te zien dat er uit zo'n klein wortel oppervlak zo'n bos groen kan groeien.
                gefeliciteerd man mooie kweek!
                Greetz

Comment

Da's mooi gelopen.
                  Van de 'Indica' is weinig terug te zien, ghehe...maar dat was eigenlijk wel te verwachten met deze manier van kweken, plantjes groeien veel verder door.
                  Thanks voor de conclusies, er zijn nog wel wat verbeterpunten dus, da's mooi toch ?
                  Ga je volgende keer weer met de aeroflo werken ?

Niet zoveel reacties, maar je hebt ook weinig updates geplaatst eh...wel al bijna 800 views !
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Mooie kweek
                    Te breden met het systeem?

Comment

Bezig...
                    X