Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Project aquafarm is a go, 400W HPI/HPS / 1 plant SCROG / the humble closset

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Project aquafarm is a go, 400W HPI/HPS / 1 plant SCROG / the humble closset

1) momenteel ververs ik inderdaad om de week water, het werk op zich valt wel mee 5 min iedere week heb ik wel over voor mijn planten. Om wat advies te geven, moest ik opnieuw beginnen zou ik waarschijnlijk zelf een aquafarm in elkaar flansen. Voordelen hiervan zouden zijn een groter vat (wat naar het einde een probeelm zal zijn vrees ik om pas iedere week te verversen), je kan een netpot aanschaffen, beter voor de wortles om DWC (diep water culture) ten volle in de pot te laten groeien (plan de volgende kweek gaatjes bij te boren). Om het water weg te laten hoef je eigenlijk gewoon het buisje om te plooien waar je je waterniveau mee meet. Door de zwaartekracht wordt het water ui het buisje gedrukt en dan opvangen met een emmer. Vandaar dat ik mijn aquafarm verhoogd heb met 4 tuintegels.

2) ik was van plan mijn auto te verkopen door roestvorming. Ik dacht wat te besparen en had mijn autoverzekering opgezecht. Hiervoor had ik de nummerplaten van mijn auto gehaald. Wat ik niet wis is dat een stilstaande auto ook nummerplaten moet hebben. De politie kwam binnen om te zeggen dat ze hem op wielklemmen hadden gezet tot er weer nummerplaten op stonden.
    Zo kwamen ze bij me binnen. Ze zijn eerst weer weggegaan en toen belden ze me op (ze waren mpet drie binnengekomen), ze hadden mijn afzuiging in de kelder gehoord, (maakte veel lawaai vroeger, nu rubber tussen ) waarschijnlijk had een van hen ook het knipafval dat in mijn keuken stond opgemerkt.Ze vroegen me op straat naar het lawaai, na wat rond de pot te draaien heb ik toegegen dat er planjes stonden, ze wouden eens komen kijken. Dit is het laatste filmpje van voor ze binnenvielen.
    nooit meer ies van gehoord nadien, ik ben nog een uittreksel van mijn strafregister gaan vragen 6 maand later ofzo en er stond niets op. In het filmpje zie je enkel de voorgroeikast omdat er niets in de bloeikast stond als ze binnenvielen, als je de andere kas wil zien moet je maar eens op mijn youtube channel kijken.
    Vagen staat vrij bye the way, glad to be of serive
    Last edited by RufneckDeuce; 12 September 2013, 21:02.
    Aquafarm 400W HPI/HPS 1 plant SCROG
    groe(n)tjes for all

Comment

Week 7

DSCI0012.jpgDSCI0013.jpgDSCI0014.jpg
      groe(n)tjes for all

Comment

Gaat de goede kant op hier...
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RufneckDeuce View Post
          Vagen staat vrij bye the way, glad to be of serive

Oh, dus het water loopt gewoonweg via een buis. Daarna gooi je vers water langsboven weer in? Ik dacht al dat je hele tank moest leegkappen in een andere emmer.

Jammer van de politie. Kon je de afzuiger buiten op het straat horen?? Misschien had je kunnen zeggen dat het een wasmachine was ofzo Maarja.. Als ze knipafval zagen liggen in de keuken

Hey bedankt om de tijd te nemen om te antwoorden, apprecieer het

Comment

Excuseer dat ik toch even moest grinniken, na die opeenstapeling van niet-zo-slimmigheden.
            Toch een geluk dat de plantjes nog klein waren en dat je niks in de bloeikast had.

Gelukkig gaat deze kweek weer goed, dat scheelt toch veel, wisselen van voeding.
            Succes.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

donderdag voeding gemaakt,
              13mL aqua vega A
              13mL aqua vega B
              12mL rizotonic
              15 mL cannazym
              op 6 liter
              EC 1,57
              pH 5,9
              Filmpje van week 8
              <span style="color: rgb(51, 51, 51); background-color: rgb(250, 250, 250);">
              groe(n)tjes for all

Comment

ik ben sinds zondag weg en het is nu woendag, pas vrijdagavond zal ik terug zijn
                ik maak me serieus zorgen om een lege tank, vorige week van donderdag tot zondag 4l gedronken dat zijn 4 dagen
                nu 5 met een iets grotere plant in een 6l vat, ik heb een emmer met 6l voedingswater ernaast staan maar ik betwijfel of de schakelklok zijn werk zal doen
                spannend
                groe(n)tjes for all

Comment

Week 9
                  voeding gemaakt
                  17ml aqua vega A
                  17ml aqua vega B
                  12 ml rizothonic
                  15ml cannazym
                  op 6L
                  ec 1,8
                  pH 5,5
                  HPS lamp ingedraaid overgeschakeld op 12/12 lichtschema
                  als ik juist ben kan ik nog een weekje of misschien zelf 2 verder de bladeren uitspreiden is dit correct ?
                  Last edited by RufneckDeuce; 28 September 2013, 17:52.
                  groe(n)tjes for all

Comment

zojuist nog even de info van de zaden opgezocht en tot mijn verbazenis vastgesteld dat het reguliere zaden zijn
                    hopelijk wordt het een vrouwtje
                    is het nu nog te vroeg om te zien, ik heb niet zoveel ervaring met reguliere zaden
                    maar dit lijkt me een haartje van een vrouwtje te zijn
                    graag wat feedback
                    DSCI0003.jpgDSCI0005.jpg
                    groe(n)tjes for all

Comment

week 1 bloei
                      groe(n)tjes for all

Comment

Kan je ns foto uploaden zonder het hps licht aub? Greetz
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Op verzoek
                          DSCI0001.jpgDSCI0002.jpgDSCI0003.jpgDSCI0004.jpgDSCI0005.jpgDSCI0016.jpg

in de laatste foto kan je de haartjes zien, yes een vrouwtje
                          het plantje drinkt ondertussen meer dan 4 liter per dag
                          vrijdag om 18u leeggemaakt en 6L ingepmompt, zaterdag 1X9min gepompt door 6 draden = 2L => dus nu zondal 8L in 2 dagen
                          ik heb een emmer van 12L en ben 5 dagen weg + 6L in het vat = 18/5 =3,6L / dag
                          ik heb al een nieuw vat besteld van 55L , zal nipt worden om in mijn kastje te passen
                          even reken 12L / 6 draden /0.037L /draad = 11min per dag bijvullen
                          Last edited by RufneckDeuce; 7 October 2013, 10:24.
                          groe(n)tjes for all

Comment

Ziet er goed uit!

Zou ze zelf op het net gebonden hebben inplaats van er door heen laten groeien....

Comment

wow stevige stuik, NICE!

Comment

Is het een man of een vrouw of nog niets te zien.
                                Op de foto van een week geleden kan je nog niets zien.
                                Het haartje wat iji wilt zien is wit zoals op een top.

Comment

Bezig...
                                X