Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@berry
Thx kerel, en het gaat erg snel nu nog een paar weekjes en het hok is weer leeg
@Cookaap
De trichomen zeggen niet veel hier heb ze nog nooit horen praten maar van de plant rechts-voor zijn ze voor 95% milky dus die moet nog een klein weekje en dan vind ik het wel best en de rest dat volgt in etappes van 1 (plant rechts-achter) tot 4 (linker planten) weken ertussen
@Hobby
Thx kerel
Dat kan jij ook zo krijgen hoor daar hoef je geen raket geleerde voor te zijn
@Thugz
Iid nog een paar weekjes, vind het alleen erg jammer dat er zoveel verschil in pheno's is
@AutoAmnesia
Thx kerel, we blijven ons best doen en leuk dat je weer komt kijken
De plant rechts-voor is omver aangezien de trichomen voor 95% milky waren en de resterende 5% op weg naar amber dus tijd om te Ze hebben allemaal 3 dagen alleen maar water gehad zodat de plant rechts-voor een beetje gespoeld kan worden en dat heeft de rest ook goed gedaan dus het was win/win.
Het valt me niets tegen wat eraan zit, had minder verwacht maar al het blad wat eraan zat verborg een hoop mooie toppen langs de stam en tot onderin mooi hard en dik en goed vol met trichomen, de geur is ook heerlijk super zoet en heerlijk fruitig
Morgen zal ik de foto's plaatsen van de hangende plant en de rest wat nog in de ballenbak staat.
De resterende 3 planten gaan nog steeds lekker en hebben de 3 dagen alleen water toch wel lekker gevonden. De plant rechts achter hoeft nog maar een weekje en dan is die ook klaar om omver gehakt te worden De 2 planten aan de linkerkant moeten nog een week of 2 dan zijn die ook klaar.
Valt me allemaal niets tegen, de geur is mega lekker en ben erg benieuwd hoe ze smaken straks. Aankomend weekend alvast een voorproefje van de plant rechtsvoor die zal tegen die tijd wel droog zijn.
Zit dit verslag altijd met plezier te volgen! Doe je goed met je ballenbak. Door jou de overtuiging gevonden mezelf ook eens een keer aan de hydro te wagen.
zoals mafferd zegt door jpuw verslag te volgen heb ik zin gekregen om eens hydro te gaan proberen zo een mooie toppen krijg je ook alleen maar met hydro mijn gedacht.
Comment