Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@Nik
Een plant hoeft niet perse knetter groen te zijn hoor Nik, ze staat precies goed in de voeding en als je goed kijkt dan zie je licht bruine puntjes aan het blad dus ik kan nog iets lager gaan in EC
@berry
Dan hoop ik dat het snel gefixd wordt En dat vind ik de mooiste van de 4
Foto's zijn van afgelopen zondag, week 2 bloei dag 1. De planten hebben mega grote en brede bladeren echt niet normaal meer. Verder doen ze het nog steeds erg goed en zijn ze nog steeds gezond. De strek is er gelukkig bijna uit dus ik denk nog een weekje ofzo en dan zou het wel afgelopen moeten zijn anders kom ik ruimte te kort straks en dan willen we niet.
Dat was het weer even vanavond weer een paar foto's van vandaag.
Heb de planten links-voor en rechts-achter ook maar een knakje gegeven want die gaan in ene een stuk sneller de lucht in dan gedacht maar nu is wel alles redelijk gelijk zelfs het kleine plantje links-achter komt nu redelijk bij de rest Heb de wind nu op medium staan met de lamphouder in de middelste stand. Verder zijn alle planten nu in de bloei alleen lopen de planten aan de linkerkant een week achter ongeveer dus er zal aan een kant wat meer amber zitten dan de andere kant van het hok.
Heb ook even de beentjes geschoren van de dames en dat zal straks alleen maar goed zijn voor de hoofdtoppen want onderin kwam al bijna geen licht meer en er zitten daar toch alleen maar frummels.
De bak met slachting
En een blik onder de rokjes na de slachting, ze krijgen op deze manier een mooie lucht stroom onder in de plant.
En de rest van de pica's en het geknakte gedeelte. Ook deze heb ik vast gezet met ijzerdraad zodat ze mooi in de hoek blijven staan.
De kleinste
en dan de rest
Goed....een half uur verder en dan staan er eindelijk foto's
@psych
Is heel erg vervelend, zeker als je gewent bent om bulk upload te doen...En thx kerel ze staan er weer bij zoals ik gewent ben
@cook
Thx kerel, die zijn idd een flink stuk gegroeid en als de toppen nou net zo hard groeien.... Kan je wel van te voren zeggen dat de topjes onderin de plant ook hard en dik zijn straks
Comment