Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2 X White widow op steenwol met spaarlampen
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen
Das echt zo gemaakt, een frame van hout wat netjes in je hokje past en dan wat geplastificeerd ijzer gaas met een maas wijdte van minimaal (geloof ik, voor de zekerheid even aan Q vragen die heeft daar meer kaas van gegeten) 10cm zodat ze wel wat ruimte houden geloof ik....
Comment
-
Zoiets was ook aan het denken. Ga alleen mijn verhuis wat bemoeilijken. Hoeveel plaats tussen de "grond" en uw opstelling? Dacht aan 25cm. weet niet of mogelijk is om met 1 plant 80cm op 80cm vol te krijgen maar dat zou dan wat de bedoeling zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CannaRebel View PostDat denk ik wel, als je vanaf het begin de bloei lamp gebruikt, meer rood spectrum dus meer strek, dan kom je denk ik een heel eind.....
Comment
-
20140110_173105_rsz.jpg 20140110_173123_rsz.jpg 20140110_173116_rsz.jpg
Weer paar foto's. Eerste week bloei. Planten werken kleine hoeveelheid blaren weg en is cm of 3 hoger geworden. Nieuwe blaren hebben terug de mooie groene kleur.
Comment
-
Dat gaat weer de goede kant op en de plantjes zien er idd beter uit. Nou niet straks al het gele blad eraf halen als de plant ervan wil laat ze die zelf wel vallen.
Toen ik nog op mapito kweekte hield ik de mapito dermate vochtig dat als je met je vinger de mapito aanraakt dat je voelt dat het VOCHTIG is als het nat is voel je het ook. Het is even zoeken maar denk wel dat je er wat aan heb.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SmokinDad View PostNog maar 3 cm? gelukkige. Of kan je nog de hoogte in?
Cannarebel --> Van die gele blaren heb je volledig gelijk. De eerste blaren zijn er zo al afgekomen. Volledig opgebruikt en verloederd aan de plant. Ze moeten al bijna als een dor verdroogt blaadje er aan hangen voor ze er af haal.
Comment
Comment