Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 X White widow op steenwol met spaarlampen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

    Beetje groeivoeding in de bloei helpt je planten donkergroen te houden.

    Het gaat toch redelijk nu. Nog ff volhouden.

    Comment


      Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

      Krijgen nog altijd hun basis voeding samen met regelator camg en ka. En als desert topbooster.
      Bij deze kweek valt het wel duidelijk op dat mijn lamp te zwak is voor 2 planten. Toppen juist onder de lamp ontwikkelen hun 2 keer zo snel t.o.z. van die verder weg van de lamp groeien.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

      Comment


        Comment


          Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

          Zal er vanavond nog paar posten. Wil je specifiek bepaalde foto? Anders is standaard fotos zoals wekelijks overzicht. En voor voeding volg het voedingsschema gewoon op.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

          Comment


            Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

            Wat me interesseert is het verloop van het vergelen van je blad vanaf de buitenrand naar het midden. Verder probeer ik alleen met je mee te kijken, denken waarom ze zo vergeeld vanaf de rand en wat je er nog aan zou kunnen doen. Ik zeg niet dat je verkeerd bezig bent maar je plant laat toch wel zien dat ze problemen heeft met de kalium opname. Verder vind ik foto's bekijken ook gewoon leuk.

            Comment


              Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

              De vergeling is niet meer of minder dan vorige keren. Zijn ook alleen de grote blaren en beschadigde blaren die vergelen. En omdat op verschillende plaatsen gelezen heb dat dit normaal proces is van terug winnen van voeding. Daar heb je wel gelijk in dat dus de plant nodig acht om zijn reserve aan te spreken. Verwijder pas de blaren als ze groot percentage bruin zien.

              Extra foto's buiten de wekelijkse update kan en mag je altijd vragen.

              De gevraagde foto's. Het is deze keer uitgebreider dan de wekelijkse update. De gele blaren zitten vooral op delen waar grote toppen op zitten. Hoe kleiner de toppen hoe minder de vergeling van grote blaren op dat deel. Heb ook foto's van verschillende toppen genomen. Allemaal bovenaan maar verschil is de afstand tot de lamp. En nu de foto's. btw veel kijk plezier.

              20140217_173957_rsz.jpg 20140217_173916_rsz.jpg 20140217_173903_rsz.jpg 20140217_173858_rsz.jpg 20140217_173832_rsz.jpg 20140217_173816_rsz.jpg 20140217_173803_rsz.jpg 20140217_173755_rsz.jpg 20140217_173739_rsz.jpg 20140217_173730_rsz.jpg 20140217_173721_rsz.jpg

              Nog extra toevoeging. Een rekenblad van de kost aan elektriciteit als men 0.2€ rekent voor een KW elektriciteit. Van links naar rechts bloeilamp 200W, 400W en 600W. En kost opgedeelt bij enkele of dubbele kweek. Verschil zit hierin dat dan de ventilatie kost halveert.

              Berekening1.jpg Berekening2.jpg Berekening3.jpg
              Last edited by Herby; 17 February 2014, 18:53.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

              Comment


                Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

                Die hoeven niet lang meer zo te zien, zou wel op tijd gaan spoelen met alleen water voor een dag of 4.

                Comment


                  Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

                  Zijn juist begonnen aan week 7. dus nog 13 dagen krijgen ze nog voeding en dan is normaal afgelopen. En ze blijven normaal staan tot 10 weken. Maar de trichomes zijn nog altijd helder momenteel.
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

                  Comment


                    Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

                    Denk zelf nog 1 tot 1 1/2 week want WW hoeft maar 8 a 9 weken....en heb je die trichomen bekeken met microscoopje???

                    Comment


                      Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

                      euhm ja. zou zeggen dat ze nu melk kleurtje hebben. Mis de ervaring om zeker te zijn. Weet wel als ze geel worden dat dan de moment daar is. Maar weet (nog) niet hoe snel dit allemaal gaat. Vorige kweken hadden perfecte pijnstillende werking maar amper het high gevoel. Deze keer is het de bedoeling om meer het high gevoel de bovenhand zou krijgen.

                      Heb met foto's vergeleken en ze zijn duidelijk melk kleurtje. Ga eens testen met mijn goed foto toestel en macro lens of daar iets mee kan boven toveren om het te kunnen tonen.
                      Last edited by Herby; 18 February 2014, 20:02.
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

                      Comment


                        Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

                        Dan zou ik niet te lang wachten met oogsten als ze al milky zijn, zodra ze geel/amber worden dan is de plant aan het terug lopen en krijg je afbraak van de THC.

                        Een hoop mensen denken door het de trichomen amber te laten worden dat de wiet dan stoner is maar dat ligt aan de plant zelf. Een sativa heeft meer THC en veel minder CBD en zorgt voor een mental-high, een indica daar in tegen heeft minder THC en meer CBD waardoor die meer een body-stone geeft, dus daar zal je meer baat bij hebben als pijnstiller dan een sativa plant.

                        En ben erg benieuw naar de macro foto's

                        Comment


                          Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

                          Na wat werk heb mijn fototoestel terug werkend gekregen. Heb selectie genomen van naar mijn mening de betere foto's. Waar dan scherpe gedeelte is uitgeknipt dat scherp is om de grote van bestand te beperken. Hier resultaat van canon 350D met macro telelens

                          Top1.jpg top2.jpg top3.jpg top4.jpg top5.jpg top6.jpg
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

                          Comment


                            Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

                            ziet er mooi uit mate nog even
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment


                              Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

                              Zou wel alvast beginnen met spoelen...imho

                              Comment


                                Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

                                ja dat zou ik alleszins ook doen
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                                Comment

                                Bezig...
                                X