Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 X White widow op steenwol met spaarlampen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

    Hoe lang denken jullie dat het nog duurt. Ik had nog min 3 weken in gedachten. Jullie blijkbaar niet.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

    Comment


      Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

      ideaal is een wk of 2 spoelen.. maar in jou geval mss een dag of 8/9 en dan .... happy times..



      Suc6

      live vanuit het ondergrondse..

      Comment


        Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

        Als de rest ook zo over denkt dan zal straks flushen met afgezuurd water. Voor jullie is dus duidelijk geen heldere trichomen meer.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Spoelen zal voor morgen zijn. Had niet genoeg water klaar staan. Morgen de grote spoelactie.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

        Comment


          Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

          Het zijn geen foto's zoals Berry en die andere hier met dure camera's waar je de trichomen stuk voor stuk ziet zitten en dat je dus ook de kleur goed kan zien. Ik geef je dit advies puur op basis van je bruine haartjes in de topjes....

          Comment


            Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

            Ik zou me houden op de trichs..
            sigpic

            Comment


              Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

              Na een tijdje weet je wanneer de boel ongeveer klaar is door naar de bruine haartjes te kijken.....

              Comment


                Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

                dan heb je wel heel veel ervaring nodig denk ik
                ik hou het ook op de trich
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                Comment


                  Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

                  Da's niet helemaal correct canna. Want dan zouden sommige op 4weken al kunnen oogsten. Die trichs zeggen naar mijn idee meer.. En dan niet van bij amber past oogsten.. Nee ik hou de nieuwe schema aan..
                  sigpic

                  Comment


                    Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

                    Als je haartje na 4 weken al bruin worden dan doe je echt iets niet goed en dan heb je het ook over het uiterste.....en ik zeg ook niet dat het voor jouw geld SD....heb het over mezelf en na 13 jaar kweken weet je echt wel ONGEVEER wanneer het klaar is....

                    Dus misschien voor jouw niet helemaal correct voor mij wel

                    En wat is dat nieuwe schema dan???

                    Comment


                      Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

                      Mij hadden ze vertelt vanaf dat er 25% okergeel ziet dan is de moment om te oogsten. En ja heb ook gelezen dat de thc waarde dan over zijn max heen is maar dat je dan rustgevende stoned effect hebt en niet het actieve. Mare eerlijk gezegd weet nu helemaal nimeer wat de goede of slechte moment is.
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

                      Comment


                        Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

                        De plant/soortje beslist hoeveel CBD en THC er aanwezig is, daar verander je niets aan door je THC achteruit te laten gaan en amber te laten worden....

                        De rede waarom dat gezegd wordt is dat er meer gewicht aan de plant komt door haar langer te laten staan, daar is het eigenlijk vandaan gekomen...

                        Comment


                          Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

                          CannaRebel daar volg je volledig in. Dan kan zijn dat ik op spoken aan het jagen ben. Maar de gekochte ww had altijd het effect van soort vermoeidheid te genereren. Kan je perfect als slaapmutsje gebruiken. Daarentegen als eigen kweek gebruik altijd actief van wordt en meer energie krijg voor een uurtje of 2. En mij hadden ze vertelt dat dit komt als je (te) vroeg oogst. Ach ja dan hopelijk beter resultaat met de super silver haze .

                          Aja bijde planten zijn gespoeld met een dikke 15 liter water.
                          Last edited by Herby; 20 February 2014, 17:31.
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

                          Comment


                            Cannabidiol or (CBD) occurs in many strains, at low levels, <1%. In rare cases, CBD can be the dominant cannabinoid, as high as 15% by weight. Popular CBD-rich strains (>4% CBD) include Sour Tsunami, Harlequin and Cannatonic.
                            It can provide relief for chronic pain due to muscle spasticity, convulsions and
                            inflammation. Offering relief for patients with MS, Fibromyalgia and Epilepsy.
                            Some researchers feel it provides effective relief from anxiety-related disorders.
                            CBD has also been shown to inhibit cancer cell growth when injected into breast and brain tumors in combination with THC.

                            Cannabinol or (CBN) is an oxidative degradation product of THC. It may result from improper storage or curing and extensive processing, such as when making concentrates. It is usually formed when THC is exposed to UV light and oxygen over time.
                            CBN has some psychoactive properties, about 10% of the strength of THC.
                            CBN is thought by researchers to enhance the dizziness and disorientation users of cannabis may experience.
                            It may cause feelings of grogginess and has been shown to reduce heart rate.

                            Cannabichromene or (CBC) is a rare, non-psychoactive cannabinoid, usually found at low levels (<1%) when present.
                            Research conducted has shown CBC has anti-depressant effects, 10x those of CBD.
                            CBC has also been shown to improve the pain-relieving effects of THC.
                            Studies have demonstrated that CBC has sedative effects, promoting relaxation.

                            Cannabigerol or (CBG) is a non-psychoactive cannabinoid. It is commonly found in cannabis. CBG-acid is the precursor to both THC-acid and CBD-acid in the plant usually found at low levels (<1%) when present.
                            Researchers have demonstrated both pain relieving and inflammation reducing effects.
                            CBG reduces intraocular pressure, associated with glaucoma.
                            CBG has been shown to have antibiotic properties and to inhibit platelet aggregation, which slows the rate of blood clotting.
                            Bron

                            Comment


                              minstens een derde van de trichomen amberkleurig en de rest milky-white is op het moment van oogsten.
                              Ik oogst zeker niet als er nog doorzichtige trichomen te zien zijn.
                              Wat voor jou het best werkt ga ik je niet vertellen, dat weet ik niet. Dat is voor iedereen anders.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                Re: 2 X White widow op steenwol met spaarlampen

                                De amber trichomen beginnen die op een bepaalde plaats eerst te vormen of is dat willekeurig? Nu ben zeker dat ze milky-white zijn.
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

                                Comment

                                Bezig...
                                X