Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Super Silver Haze scrog met spaarlampen op steenwol
Re: Super Silver Haze scrog met spaarlampen op steenwol
ok dank u Gamm.
Wat kan dan wel een rede zijn dat de plant minder thc produceert tijdens zijn levensloop. Denk niet dat ik daar persoonlijk al zwaar last van heb gehad al heb ik ook niet direkt een vergelijkingspunt. Maar kennis heeft al oogsten gehad dat je meer aan had om gedroogd gras te gebruiken dan wat hij gekweekt had. Weet ook niet in welke omstandigheden die kweek gebeurd. Maar heeft dat om de 2 a 3 kweken een kweek die amper of geen werkende bestandsdelen aanwezig zijn. Vandaar dat opzoek ben gegaan naar een mogelijke verklaring.
Heb ook gelezen dat de kweker invloed heeft op uiteindelijke thc gehalte. De genetica bepaalt de max thc gehalte had ik begrepen. Maar welke factoren hiervoor bepalend zijn heb nog niet terug gevonden.
Nadere verklaring: lekker makkelijk om alleen de genetica de schuld te geven, maar ach ja, daar ben je Nederlander voor.....en als je om de 2 a 3 kweken een oogst heeft wat op gras lijkt dan ligt het echt aan jezelf en niet aan de genetica.....want anders had je alle kweken gras gehad.....
Begin het te leren. Moet af en toe bijsturen maar nog geen rampen gebeurd. Heb bloeikot ook beter lichtdicht gemaakt. Hopelijk geeft dat ook beter rezultaat.
Comment