Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Super Silver Haze scrog met spaarlampen op steenwol
Re: Super Silver Haze scrog met spaarlampen op steenwol
Hallo allemaal, ik zit nu inmiddels een jaar op dit forum en ben zelf op het moment met mijn derde kweekje bezig (binnen). Nu bij het volgen van deze kweek voel ik me geroepen een eerste reactie te plaatsen die luidt als volgt:
Heb je al de 36 uur volledig donker methode geprobeerd? Misschien kun je een beetje bloeivoeding meegeven en groeivoeding wat afbouwen terwijl je het lichtregime terugschroeft naar 10/14 licht/donker?
Mocht iemand zich afvragen ik kweek nu 3x kaia kush en 2x big tooth beide van greenhouse en tot nu toe zeer tevreden over behalve dat van big tooth de feno's naar mijn vermoeden nogal uit elkaar lopen. Kaia kush daarentegen blijft mooi op gelijke hoogte en heeft een uitbundige suikerproductie.
Re: Super Silver Haze scrog met spaarlampen op steenwol
Heb 3 weken op 10h belichting gehad door menselijke fout. En de bloeivoeding heeft ze ook aantal weken gekregen tot te veel last kreeg met de bruine randen aan de bovenste bladeren.
De 36h donker wil wel testen maar dat betekent dat na de donker periode dag en nacht omgedraait is en dacht dat nadelig was voor de interne huishouding van de plant.
Comment