Zo ik ga deze keer een dwc proberen, kijken of het een beetje wilt lukken!!! Ik heb vier emmertjes omgebouwd!! 2 met verwarming en 2 geen verwarming. Ze zijn natuurlijk alle vier aangesloten op luchtpompjes. Ik gebruik twee luchtpompjes waarbij ik een t-stuk heb aangesloten. Ik ga binnenkort 2 op CO2 aansluiten die direct in het water gaat. Een met verwarming en een zonder. Ik kan het natuurlijk niet laten om een weer een klein testje te doen, hahahaaha
Als voeding gebruik ik Canna Aqua groei en bloei en de rest van hun lijn volgens hun schema!
Ik gebruik regulier Nadia zaden: Het is een mooi deense buitensoort en kijken of het ook binnen wilt lukken.
DSC01456.JPG
Ik heb vier kleine blokjes steenwol voor laten weken in rhizotonic.
DSC01466.JPG
Het is belangrijk dat de emmers geen licht door laten voor de wortels. Ik had maar twee donkeren emmers,en twee witte emmers. Ik heb er zilverfolie er omheen gedaan om het licht tegen te houden. Je kan trouwens simpel zelf testen of iets licht doorlaat of niet door bv een zaklamp tegen te houden.
DSC01474.JPG DSC01460.JPG
Als lichtbron gebruik ik 4x 14watt T5 TL's.
Er passen net vier emmers in mijn hok die ongeveer 70x60 en 90 hoog is. Ik zal een beetje scrogg toe passen en denk ik niet te lang laten groeien ivm met de de ruimte.
DSC01467.JPG DSC01470.JPG
Als geintje heb ik een klein potje met zaadje gedaan, maar dan zonder luchtpompje, kijken wat er gaat gebeuren. Het is wel een andere soortje, de polm gold kruising.
Laterrrrr
Als voeding gebruik ik Canna Aqua groei en bloei en de rest van hun lijn volgens hun schema!
Ik gebruik regulier Nadia zaden: Het is een mooi deense buitensoort en kijken of het ook binnen wilt lukken.
DSC01456.JPG
Ik heb vier kleine blokjes steenwol voor laten weken in rhizotonic.
DSC01466.JPG
Het is belangrijk dat de emmers geen licht door laten voor de wortels. Ik had maar twee donkeren emmers,en twee witte emmers. Ik heb er zilverfolie er omheen gedaan om het licht tegen te houden. Je kan trouwens simpel zelf testen of iets licht doorlaat of niet door bv een zaklamp tegen te houden.
DSC01474.JPG DSC01460.JPG
Als lichtbron gebruik ik 4x 14watt T5 TL's.
Er passen net vier emmers in mijn hok die ongeveer 70x60 en 90 hoog is. Ik zal een beetje scrogg toe passen en denk ik niet te lang laten groeien ivm met de de ruimte.
DSC01467.JPG DSC01470.JPG
Als geintje heb ik een klein potje met zaadje gedaan, maar dan zonder luchtpompje, kijken wat er gaat gebeuren. Het is wel een andere soortje, de polm gold kruising.
Laterrrrr
Comment