Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

thnx!!!

Foto update'tje: 29-6-2014 bloei 22 dagen!!

Er valt niet echt te vertellen, alles gaat goed hier. Af en toe idd. wat buigen en knakken om het passend te maken. Verder nog een week of 5 wachten!!!

DSC04466.JPG DSC04471.JPG DSC04473.JPG DSC04474.JPG DSC04477.JPG DSC04479.JPG DSC04480.JPG

Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Staan er mooi bij.
      Keep up the good work.

Thugz
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thnx, Yes, almost the half past life

Comment

1-7-2014

Even wat anders tussen door!!

Ik heb 4 planten ergens neerzet, ja dus guerrilla weer dit jaar. Wat ik al eerder zei was het verleden jaar niet goed afgelopen.

Ik zal van 1 plant wat foto's laten zien, misschien vinden jullie dat wel leuk!

De planten zijn nog niet zo groot en heb ze ook niet onder het licht gezet voor de groei, misschien andere keer maar wel weer doen!!

Misschien niet de beste plaats, maar ik ga geen water geven aan de plant en kom dus alleen 1 keer terug voor de oogst als het goed is
          Ik heb de plant tussen de brandnetels gezet om niet in 1 oogwenk de plant te laten opvallen. Waar voor ik ook gekozen hebt dat ik dus geen water te geven en daarom niet vol in de zon te zetten.

Nou hier komen de foto's dan!!!

DSC04485.JPG Dit is de omgeving!!!

DSC04486.JPG Dit is de plek waar het moet gebeuren!!

DSC04487.JPG DSC04488.JPG DSC04489.JPG Tussen de brandnetels!!

DSC04490.JPG DSC04491.JPG Nadat ze geplant is, heb ik de brandnetels zo goed en kwaad als het ging terug gebogen!!

Wat heeft mijn dit avontuur nog meer opgeleverd!!!!. Paar krassen en brandnetels bultjes op mijn lichaam ondanks mijn lange kleding en laarzen. En nog meer een nat been, omdat ik over een paar slootjes moest springen en bij eentje ging dat niet helemaal goed, hahahahaha. Nogmeer, ja dat het superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr spannend is en gaaf.
          Ik zal zeggen doe het ook gewoon een keertje, het is gewoon kicken hoor!!!!!!!!!

Comment

Ben eens benieuwd naar deze guerilla. Lijkt me toch echt wel weinig zon voor het plantje.
            Ik heb zes spots verzameld. Ook een beetje om te testen welke plaats beste opbrengst geeft. Wat meer zon, wat minder zon, tussen struiken, in open veld, vochtige grond, droge znderige grond, ...
            Ik heb daar ook Nadia tussen staan. Welke soort heb jij hier tussen de netels gezet?

Comment

Ja het is de nadia waar ik stekken van hebt gemaakt. Maar ik heb natuurlijk ook nog een drie andere stekken, maar we zullen zien hoe het afloopt, ook kwa zon.

Comment

8-7-2014 bloei 31 zit nu in week 5

Heb nu een aantal foto's gemaakt uit het hok en per plant.
                Hier komen ze dan

nr 1 alleen water en voeding.

DSC04493.JPGDSC04495.JPGDSC04498.JPGDSC04499.JPGDSC04500.JPG

nr 2 voeding plus si, enzyme, topbooster van canna.

DSC04512.JPGDSC04506.JPGDSC04505.JPGDSC04504.JPGDSC04501.JPGDSC04513.JPG

nr 3 het zelfde als nr 2!!

DSC04521.JPGDSC04520.JPGDSC04519.JPGDSC04518.JPGDSC04515.JPGDSC04522.JPG

nr 4 aptus heel de lijn!!

DSC04523.JPGDSC04526.JPGDSC04528.JPGDSC04529.JPGDSC04530.JPG

Tussen plant 1, 2, 3, zit niet zo veel verschil, behalve dat Plant 1 de grootste is, maar dat was ze natuurlijk al gelijk in het begin maar kwa wortels is het nu wel ongeveer gelijk. Kwa top maakt het ook niet veel uit.

Plant 4 de scrogg die is echt een stuk kleiner kwa toppen, en stuk kleiner. Deze plant drink ook een stuk minder,maar dat was al toen de wortels opeens stil stonden een week of 4 geleden.

De planten zijn ongeveer 45 cm hoog gemeten van de stam!!! Ze beginnen lichtjes te ruiken, maar lekker is het nog niet!!

volgende week 1 weekje pk 13-14 toevoegen!!

Laterrrrrrr

Comment

Plantjes zien er over het algemeen wel goed uit. Maar wat ik me afvraag zijn die topjes niet heel klein voor bij 5w bloei te zijn? Of is dat maar gezichtsbedrog. Heb het dan wel over alle plantjes in het algemeen.
                  Of is het een soortje dat lang bloeit?

Grtz thugz
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Nee hoor dat lijkt maar zo . Maar hebben week 4 achter de rug en zitten nu in week 5. Maar ik schat dat het wel negen weken worden in plaats van 8! Het is natuurlijk ook maar 150 watt. Alleen plant vier die zijn echt een stuk kleiner, ik denk wel de helft of zoiets.

Comment

Ha, ha, geweldig die emmers vol wortel. Ik krijg bij mij het deksel niet meer opgetild dus ik kan ze helaas niet meer zien

Mooie planten man. Die scrog had misschien ook wel een weekje of wat extra groei moeten hebben om al het gerommel met dat scroggen te overkomen?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ja, zal best kunnen. Want deze had ook minder licht doordat de andere planten hoger waren. Maar volgens mij kan ik wel zo stellen dat als je gelijk veel/ grote wortels heb, dat je dan echt wel het beste oogst gaat geven. En volgens mij maakt het niet echt uit al die extra toevoegingen, maar dat weet ik pas zeker bij de oogst

Comment

Ja, ook wel bijzonder dat die planten zo gelijk op gaan op verschillende voedingen.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Hup Holland hup!!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Aaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnvaaaaallllllllluuuuuuuuh hhhhhhhhhh!!!

Comment

17-7-2014 bloei 40!! in week 6

Super warm nu op zolder 33-35 graden. In mijn kast is 30 graden, moet nog net kunnen.

DSC04535.JPG DSC04533.JPG DSC04543.JPG

Ik heb een het gevoel dat er niets meer gebeurt met de toppen. Sommige zijn bovenop gerekt en andere zien er gelukkig wel beter uit. Maar volgens mijn zijn het geen echte super toppen, maar misschien ligt het ook wel aan het soortje, is natuurlijk wel een buiten plant. Maar misschien is 150 watt ook wel iets te weinig powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

DSC04536.JPGDSC04537.JPGDSC04539.JPG

Maar ja het zal vast wel te roken zijn, waar het toch om gaat!!! Ze beginnen nu wel meer te ruiken, maar niet echt bijzonder.

laterrrrrrrrrr

Comment

De toppen zijn ook nog wel aan het aandikken toch? Sowieso een mooi veldje zo.

Ik had onder de T-neon ook nooit zo heel veel geur van de planten. Behalve als je ze aanraakt natuurlijk De wiet geurde uiteindelijk wel vrij sterk (na het curen).

Comment

Bezig...
                                X