Re: Hydro dwc In The MiX!!!
Dat weet ik, had je al een keer gezegd. Ik hou het goed in de gaten!!!
15-10-2014 dag 17 12/12
Vandaag de volle bloeivoeding geven volgens schema. Hoewel nog niet echt de pistols te zien, wel een beetje jammer vind ik dat na 17 dagen, maar zal over een weekje beter zijn. Ik kan nu met zekerheid zeggen dat plant 5 ook een dame is zoals ik al dacht.
De planten zijn weer flink gegroeid na de laatste opbind sessie. Ik ben het u echt zat aan het worden en denk dat ik er niets meer aan gaan doen, behalve als het te erg wordt.
Kijken en Huiverrrrr Zoek de verschillen met de foto voor en na!!!!
DSC05236.JPG voor en nu na 4 dagen !!! DSC05277.JPGDSC05279.JPG
Nog een foto van de drie stekken. P1, P2, P5. Ze zijn al geworteld. Morgen wat grotere schoenen geven.
DSC05284.JPG
De Zaaddonor, die ik flink heb mishandeld.
DSC05286.JPG
laterrrrrrr
Dat weet ik, had je al een keer gezegd. Ik hou het goed in de gaten!!!
15-10-2014 dag 17 12/12
Vandaag de volle bloeivoeding geven volgens schema. Hoewel nog niet echt de pistols te zien, wel een beetje jammer vind ik dat na 17 dagen, maar zal over een weekje beter zijn. Ik kan nu met zekerheid zeggen dat plant 5 ook een dame is zoals ik al dacht.
De planten zijn weer flink gegroeid na de laatste opbind sessie. Ik ben het u echt zat aan het worden en denk dat ik er niets meer aan gaan doen, behalve als het te erg wordt.
Kijken en Huiverrrrr Zoek de verschillen met de foto voor en na!!!!
DSC05236.JPG voor en nu na 4 dagen !!! DSC05277.JPGDSC05279.JPG
Nog een foto van de drie stekken. P1, P2, P5. Ze zijn al geworteld. Morgen wat grotere schoenen geven.
DSC05284.JPG
De Zaaddonor, die ik flink heb mishandeld.
DSC05286.JPG
laterrrrrrr
Comment