Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hydro dwc In The MiX!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hydro dwc In The MiX!!!

Oh, mooie zaden.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

idd mooie zaden
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

zo klusje klaar

Hier P1 = kruising van White Widow x Santa Maria F8.

DSC05606.JPG

en de Santa Maria F8 is nu dan is het nu F9 geworden.

DSC05613.JPG

De p1 zaden zijn donker van kleur, iets donkere dan andere zaden die ik heb gezien.
        De p2 zaden zijn wel kleine beetje groener, maar is wel vol doende rijp volgens mij hoor.
        De p3 zaden zijn eigenlijk ietsje aan de kleine kant, dat vind ik eigenlijk wel raar. Ik hoop dat ze wel goed zijn!!!

De zaadhulsje van p2 waren wel super kleverig, wat mij toch een goed gevoel geeft van dit soortje.

De zaden gaan nu de vriezer in voor een paar weekjes en daarna de koelkast in. Daarna zal ik ze testen op kiemkracht en dan zal ik aan de liefhebbers een paar weggeven!!! De Kruisingen daar gaat het om, zullen vast leuke planten zijn, maar vooral p2 heb ik een goed gevoel over deze kruising. Ik ben er reuze naar benieuwd. Ik hoop dat iemand deze kan testen, want voorlopig ga ik even geen ronde meer zetten omdat mijn vrouwtje het helemaal zat is al dat wiet kweken, zowel binnen als buiten. Waar ik wel van baal, maar ook geen ruzie waard vind!! Dat wordt in het nieuwe jaar alleen maar guerrilla kweek, wat eigenlijk toch nooit lukt bij mij en waar je eigenlijk ook niets aan ziet tijdens de kweek. Daarom vind ik er ook geen niets aan deze methode, behalve dat het spannend is als je ze plant en gaat bezoeken voor de oogst.

Nog 1 keer samen!!!
        DSC05614.JPG

LATERRRRRR
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Wil je geen echtelijke ruzie aanpraten, maar als het nou alleen de stank is dan kun je toch ook een echt koolstoffilter installeren?

Ik ken het probleem overigens hoor. Hier in eerste instantie ook alleen maar gemopper van mijn vriendin, maar ze geniet zelf ook van de wiet dus het klagen is al een stuk minder geworden

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Haha, maar zij rook het spul niet. Ja zo'n koolfliter is wel beter dan wat ik nu heb. Ik had dat ook gezegd, maar ze heeft er geen zin in. Maar we laten het wel even rusten. Ik hoop dat deze ronde wel rookbaar is en dan heb ik toch voorlopig wel weer genoeg voor 1 jaar. Dus kan ik mooi 1 jaar pauze inlasen en dan zal ik het wel weer over hebben met koolfliter natuurlijk . Maar zelf vind ik buiten kweken in de tuin wel veel leuker hoor dan binnen. Maar dan is ze weer bang dat iemand het ziet, ouders van de vriendjes van de kids bv. Dat snap ik ook wel weer. Ik had vandaag nog over als ik een klein kastje in de tuin zet en daar een paar planten in stop, maar dat vond ze ook weer niets, want als iemand dan op bezoek komt, die zijn wdan natuurlijk nieuwsgierig wat in de kas zit, dus dat zag ze ook niet zitten. Ik dacht zelf dat zo kas wel een goede oplossing is.

Nou ik weet het verder ook niet, is maar even afwachten wat het gaat worden, misschien helpt een jaar rust wel.

Comment

Klaar!!!!!

Het zit er weer op na een paar avondjes knippen. Het is en blijft een rot klusje, ik kan me het niet voorstellen dat iemand het leuk vind al dat gedoe.
              We hebben de planten gewogen en ik had het aardig goed ingeschat met mijn voorspelling tussen 10-15 gr per plant.

DSC05619.JPG

DSC05620.JPG P1 White Window heeft een gewicht van 15,5 gr.

DSC05624.JPG P2 Mega Power Plant van Spliff seeds heeft een gewicht van 13,6 gr.

DSC05627.JPG P3 Santa Maria F8 heeft een gewicht van 15,3 gr.

DSC05630.JPG P5 Santa Maria F8 heeft een gewicht van 18 gr.

Toch grappig dat de jongste en kleinste Santa meer heeft gegeven zal haar zus!!
              Bij het knippen zaten mij handen en schaar gelukkig wel onder de plak zooi, dus dat is een goed teken. De Santa's waren iets minder plakkerige maar de toppen waren iets harder en hadden grotere zaadhoesjes. De WW kleefde echte super hard, zo krachtig dat ik bijna niet mijn vingers meer los krijg, hahaahah .

Zo als je begrijp heb ik het meest vertrouwen in de White widow, maar daar had ik ook al eerder gezegd. Het zal vast wel een krachtig wietje zijn. Ik heb nog ongeveer 8 gr per plant aan knipsels( kleine topjes en blaadjes die bij de toppen zaten die ook helemaal onder de thc zitten). Van de P1 de WW was er toch meer knipsel van 11 gr, dat viel toch wel op. Deze zakjes gaan na een maat van mij waar hij veel plezier van zal beleven

DSC05632.JPG

Dus 60 gram op eerst 150 watt en daarna overgeschakeld op 250 watt dus ongeveer gemiddelde van 200 watt is natuurlijk niet veel, maar komt zeker doordat ik de fout heb gemaakt op in bloei eerst op 150 watt te zitten gelukkig ben ik over gegaan op 250 hps anders was het vast weer niets geworden zoals bij de Nadia's die wel meer gewicht hadden maar gewoon niet rookbaar was. En scrogg werkt gewoon niet bij mij, dat is nu wel duidelijk, maar omdat natuurlijk vorige ronde ook niet goed ging ben ik de uitdaging toch aangegaan. Maar als het allemaal rookbaar is ben ik toch echt wel te vrede mee, want daar doe ik wel een tijdje mee hoor!

Morgen maar de WW eens roken en natuurlijk zal ik klein verslagje van maken. Binnenkort een paar zaden testen op kiemen en dan zal ik een paar weggeven aan iemand die vooral de kruising van de WW en de Santa wil uit testen want ik denk echt dat dit een super soortje word/is!!!!!!! Maarja eerst maar even afwachten op de rook test want dan weten we wat meer!!!

laterrrrrr

Comment

Mooi werk. Zo heb je toch wel weer even wat te roken. Al is het wellicht wel wat te weinig voor een jaar kweekpauze?

Comment

Het roken is helaas nog niet van gekomen. Maarja kan het nog even lekker curen!!

Vandaag aan de zaden test begonnen. Ik ben benieuwd of er wat te zien is over een paar dagen!!

DSC05644.JPG

P1 = White Widow x Santa maria F8
                  P2 = Mega Power Plant x Santa Maria F8
                  p3 = Santa Maria F8 x Santa Maria F8 dus nu wordt het F9

Laterrrr

Comment

Gaat niet echt goed met de zaadjes. Ik vind ze ook wel eerlijk gezegd donkerder geworden nadat ik ze uit de vriezer had gehaald. Ik weet dat sommige wel zaadjes leggen maar ik heb er zelf geen goed gevoel over.
                    DSC05646.JPG

1 zaadje van p3 was al eerder open, ik denk dat ik deze te lang heb laten liggen omdat ik nu wit/geel is geworden
                    1 zaadje van p2 is half open maar gaat niet echt verder volgens mij.

De andere 4 zaadjes is niets te zien.

DSC05650.JPG

Ik heb ze maar in potjes gezet, misschien gebeurt er nog wat. Zo niet dan pech gehad. Ik ga over een tijdje wel opnieuw leggen en dan doe ik er misschien nog wat mee. Want eigenlijk wil ik graag p1 toch wel zien bloeien, maar omdat deze test niet goed gelukt is is het denk ik ook niet verstandig om een paar weg te geven of iemand moet er anders over denken!!

mzzlllll

Comment

Bezig...
                    X