Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Yep, als je zoveel diepte in de potten hebt, gaan ze als de brandweer.
Zo werkt dat in de volle grond ook.
Zonder scrog kunnen ze makkelijk over een meter hoog worden, en breed vooral, ze zijn voornamelijk Indica neem ik aan, en je hebt ze ook nog eens getopt, da's dubbel.
Dan zul je misschien nog wel het een en ander moeten dieven (takken, niet de bladeren)
Hoe lang ga je ze nog laten groeien ?
Bij de titel 'Beste tuinders' verwacht ik een beginnersvraag, geen voor mij interessante mapitokweek. Denk dat een aantal je topic daardoor doorscrollen.
Ook voor mensen die op mapito zoeken is dat makkelijker te vinden.
Bij de titel 'Beste tuinders' verwacht ik een beginnersvraag, geen voor mij interessante mapitokweek. Denk dat een aantal je topic daardoor doorscrollen.
Ook voor mensen die op mapito zoeken is dat makkelijker te vinden.
Ik denk dat dat te lang is, dan groeien ze straks je hokje uit, ze gaan razendsnel.
Als je ze nu op 12/12 zet komt het al vol denk ik, maar misschien hebben kwekers met hydro-ervaring er 'n betere kijk op...? (niet alleen op mijn mening af gaan
Heb je de lamp niet wat hoog hangen, 250W toch ? Of was dat voor de foto's ?
Ze zien er wel supergezond uit. blauwduimpjuh.png
Comment