Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dat de Ganja goden je gunstig gezind mogen zijn en de vloerverwarming normaal blijft doen.
Het ziet er inderdaad veel te goed uit om de schaar erin te zetten Duim vanaf hier ook met je mee, succes!!
De ketel heb ik zelf hersteld en alles werkt terug naar behoren! joepi!
Dit gezegd zijnde.
Weinig te melden, alles loopt goed in mijn oerwoud. Het is wel een relaxte vorm van kweken. Om de 2 dagen moet ik het reservoir al aanvullen met 10L water (ph5.5 zonder voeding).
EC blijft netjes op 2.2 en ph op 5.8. Ik zie geen fluctuaties. Wat wil zeggen dat alles goed onder controle is.
Wel hebben ze 50ml pk13 en 50ml XL als boost gekregen.
Dit weekend wordt het reservoir vernieuwd met EC 2.4. Ze kunnen het gebruiken.
Dan nog een aantal overzicht foto's.
Het begint toch een beetje krap te worden en zal voor de volgende run een beetje moeten herschikken. Daarom dat ik niet goed links achteraan kon binden.
Waardoor er een aantal icarus achterna aan het gaan zijn.
Dank je allemaal!
Het loopt inderdaad super goed. Buiten alle verwachting in
Ze drinken momenteel 10L per dag! Of beter, ik moet ongeveer 10L verversen per dag.
Ben ook begonnen met elke week het reservoir te vernieuwen. Aan het volume dat ze nu drinken ververs ik 60% per week en dat is het maximum.
Ook de waterstofperoxide ben ik aan het afbouwen en ik merk eigenlijk ook geen aanslag of troebel water. Dat scheelt ook een stuk in de kosten.
Voeding blijft gewoon hydro A + B EC 2.2 en dit weekend ga ik naar 2.4EC. Ik zie nog geen enkel blad dat verbrande toppen geeft. Ze kunnen nog niets meer verdragen.
Comment