Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plagron hydro kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: plagron hydro kweek

    heey ledpower

    niet doorvertellen maar zal ik je eens stiekem wat verklappen

    IK ZAL NOOIT MEER AARDE KWEKEN

    de vele voordelen wat ik nu al heb gezien wat hydrokweek met zich meebrengt
    ten opzichte van aaarde kweek
    en zijn ook nadelen maar die wegen beduidend minder dan de voordelen van hydro kweek ik vindt het een aanrader voor iedereen en een must voor de lowbudget kweek
    de aanschaf is zeer prijzig als je het over de meetapparatuur hebt maar de bak wat ik heb gemaakt past absoluut in in lowbudgetkweek en als je dan nooit meer aarde hoeft te kopen en dat gesjaouw als je bijvoorbeeld in een flat woont is ook verdwenen ghehehe ook heb je minder kans op verdere ziektes aangezien een hydro kweek zeer steriel is

    Comment


      #62
      Re: plagron hydro kweek

      DuHu! wil foto's zien
      sigpic

      Comment


        #63
        Re: plagron hydro kweek

        heey duhu het verslag staat vol met foto's bij elke update heb ik wel 2 a 3 foto's dus ff trug bladeren gheheheh

        Comment


          #64
          Re: plagron hydro kweek

          nou laat mij maar lekker op aarde kweken
          ik volg hydrokweek verslag op de voet ,maar naar mijn mening heb je de lekkerste wiet van n aarde kweek.neem nu bv een wietje gekweekt op batmix,ik vind dit echt de max.en iedere manier van kweken heeft zn voors en tegens,maar aarde is gewoon veel vergevings gezinder dan bv hydro,wat voeding en ec aangaat.
          neemt niet weg ,dat ik t mooi vind wat je doet
          grtz

          Comment


            #65
            Re: plagron hydro kweek

            maar zo had ik het nog niet bekeken mark
            je hebt misschien qua smaak wel gelijk maar dan zal je mij al een wietje moeten voorleggen

            1 genetica bijvoorbeeld 5 stekken
            en dan 3 verschillende aardes
            en dan bijvoorbeeld 2 op hydro en dan ook die op hydro verschillende voeding en
            die op aarde allemaal zelfde behandeling krijgen

            dan kan ik misschien het verschil proeven maar dat kan ik je zo nog niet zeggen
            dus dat antwoord moet ik je schuldig blijven wat lekkerder smaakt

            en toch lijkt mij hydro zuiverder van smaak maar kan daar nog niets over zeggen dat komt over een week of 7 denk ik gheheh

            maar ieder z'n ding dat respecteer ik ook
            maar in mijn situatie zal hydro kweek echt een uitkomst zijn

            alleen al dat ik niet meer met aarde hoef te slepen is al het grootste punt waardoor ik voor hydro kweek kies

            en punt 2
            hydro kweek de plant groeid veel sneller dan op aarde dus je zou of meer opbrengts hebben en als je helemaal geluk hebt kan je misschien zelf nog 1 oogst per jaar meer hebben

            door horen zeggen heb ik mij laten vertellen dat hydro 1 week sneller klaar is
            + nog eens de meerwaarde die je krijgt (voor de dombo's onder ons nniet in geld maar gewicht)

            dat zijn voor mij de voornaamste redenen waardoor ik zeg hydro is de toekomst voor mij

            mvg DH

            Comment


              #66
              Re: plagron hydro kweek

              dat gesleep met die aarde is absoluut n punt waar ik je alleen maar gelijk in kan geven!
              ik gooi die van mij altijd in t veld bij de boer,en zou fijn zijn als je idd geen aarde meer hoeft af te voeren.
              ik heb niets tegen hydro wiet,en kan zeker lekker smaken,maar probeer eens een goede batmix kweek met een goede soort,en je snapt wat ik bedoel.
              maar ook over smaak valt niet te twisten.
              ik blijf m lekker volgen
              (al is t alleen maar omdat ik t niet kan)

              Comment


                #67
                Re: plagron hydro kweek

                je moet nooit denken dat je iets niet kan mark

                jij bent je eigen beperking als je snapt wat ik bedoel je moet het gewoon doen ervaren en dan leer je maar goed

                jij draait dus op batmix
                heb je meerdere soorten aarde geprobeert dan???
                wat zijn je bevindingen ???
                de aarde die ik nu gebruik is plagron growmix

                ik kan haast niet w8en op jou jointje om je wietje op batmix eens te proeven ghehe

                Comment


                  #68
                  Re: plagron hydro kweek

                  nou op t moment kweek ik op royalty mix(plagron)heb wel al vaker op batmix gekweekt,en heb ook al geexperimenteert met zelf grond samenstellen.de mooiste opbrengst heb ik op de royalty mix,maar voor de smaak ga je echt naar mijn idee aan de batmix.mooi soortje voor te vergelijken tussen batmix en andere grond is naar mijn mening een diesel soort of een blueberry.
                  en ja dat jointje moeten we zeker gaan doen,binnekort maar even n datum prikken,ben vanaf volgende week donderdag vrij!!
                  grtz
                  kweken op hydro wil ik niet aan beginnen omdat ik eigenlijk wel tevreden ben met datgene wat ik nu kweek.dit gaat me goed af ,dus waarom veranderen

                  Comment


                    #69
                    Last edited by SirSmokeAllot; 25 October 2009, 14:45.
                    sigpic

                    Comment


                      #70
                      Re: plagron hydro kweek

                      sow $ir das een flinke brok iformatie/kritiek

                      ben nu zeer stoned dus lees het vanavond nog eens ff na en dan reageer ik ff
                      maar zeer intresant en weer wat denkwerk voor mij ghehehe

                      Comment


                        #71
                        Re: plagron hydro kweek

                        ***evil mwehehehehe*** opdracht volbracht lol. Gewoon, het is niet zo simpel man... Maar hou je in de gaten en stuur hier en daar wel eens bij als ik vind dat het nodig is!

                        Grtz $iR
                        sigpic

                        Comment


                          #72
                          Re: plagron hydro kweek

                          Ik veronderstel dat je gedem water niet gewoon uit de kraan komt en er toch ook een niet te verwaarlozen prijskaartje aan vasthangt
                          waarom gedem water???? ik gebruik geen gedem water

                          Het versleuren met de grond neem ik er gewoon bij en vind ik goed voor mn spieren De hydro korrels hier in de buurt komen in een zak die 5 kg zwaarder weegt dan de batmix, lol. Ik stoor me er niet echt aan want vind het maar normaal, aarde voor een plant, maar begrijp wel wat je wil zeggen.
                          kijk ik woon in een flat iedereen kijkt wat je mee naar binnen neemt er staat een camera voor de ingang van de flat. dus je moet goed kijken wat je mee naar binnen neemt en wanneer je het mee naar binnen neemt. voor mij is het geen optie op elke keer weer zakken aarde te gaan slepen, al is het alleen al voor de buren die meegluren.

                          pH schommelingen in je watertank zijn naar mijn mening enkel onder controle te houden door het toevoegen van CO2.
                          kan je dit ff toelichten ?????


                          ik heb nu constant voedings water op 21-23 graden door middel van een vat/aquarium verwarming dan zal dat met zuurstof in water toch wel dik in orde zijn ???

                          maar toch bedankt voor al je nuttige informatie en ovverrompel me niet weer met een hele pagina of bereidt me er op voor in een pm gheheheheh
                          nee hartstikke bedankt met jou kritiek kan ik tenminste wat en heb ik weer denkvoer gheheheh

                          ik heb ook gelijk weer wat fototjes bijgevoegd gheheh
                          de 1e foto is een top van de hydro stek
                          de 2e foto hydro stek op achtergrond voorste is aarde stek

                          mvg DH
                          Attached Files

                          Comment


                            #73
                            Re: plagron hydro kweek

                            heey kwekers

                            vanmorgen toen het licht aan ging gho wat mooi dacht ik
                            kon het niet laten om wat budshots hier te droppen

                            hoop op een paar reacties

                            het zijn de toppen van de hydro stek waar dit draadje natuurlijk om draaid

                            ik heb ook nog een foto van de gehele plant


                            zouden jullie nog snoeien nu in de bloei ????

                            zo ja, waarom en waar
                            zo niet, waarom

                            alvast bedankt voor jullie hulp

                            mvg DH
                            Attached Files

                            Comment


                              #74
                              Re: plagron hydro kweek

                              Prachtige foto's develhaze, mooi mooi. Heerlijk mooie maagdelijke topjes. Sexy man. Het leuke aan je manier van kweken is dat je ook eens een kijkje bij de wortels kunt nemen. echt wel mooi om dat zo te zien.

                              Persoonlijk zou ik nu niet meer snoeien. Er zijn twee weken nadat een plant in de bloei is gegaan, veel minder groeihormonen in de plant aanwezig. De groei is dus uit je plant en toppen (als je dit bedoeld met snoeien) heeft nu geen zin meer en geeft alleen onnodige stress. Wat wel nog mogelijk is is het dieven van kansloze scheutjes onderaan je plant.

                              Grtz Monty

                              Comment


                                #75
                                Re: plagron hydro kweek

                                RESPECT MAN
                                bangelijk goe bezig

                                Comment

                                Bezig...
                                X