Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

critical royal queen seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

critical royal queen seeds

Korting op 420shop
    high, dit is mijn eerste echte kweekverslag critical -royal queen seeds...
    Ik heb deze soort 2jaar geleden al eens gekweekt en was super blij met het resultaat!! toen had ik er 6 en nu 5,
    heb een mannetje in de vuilnisbak moeten gooien maar dat was geen plantje van royal queen, dat was een ppp plantje dat ik geadopteerd had...
    Mijn plantjes staan in een i grow box van 2 vierkante meter met 2x600 watt lampen...
    IK kweek op mapito met een druppelsysteem en gebruik de aqualogic voedingslijn, ik meng mijn voeding wekelijks in een vat van 100 liter volgens schema, ik heb een ph,ec en temp meter die constant mijn waarden aangeven, deze heb ik gevonden op ebay, ze zijn eigenlijk bedoeld voor aqariums maar ze zijn een echte aanrader en zeker niet duur!!
    momenteel zit ik in mijn 2e week bloei, ik heb ze van zaad uitgekiemd eerst 18u maar daarna op 22u om het sneller te doen gaan, het heeft in totaal toch wel een maandje geduurd eer ze onder de lampen konden,daar hebben ze nog een dag of drie onder 1X600W gestaan eer ze op 12U gezet zijn,momenteel staan ze mooi groen zonder bladproblemen, volgende week meer!
    grts miss.greenthumb
    Attached Files

Re: critical royal queen seeds

Nice miss, wat een mooie plantjes heb je toch!!! Tof dat je ons eindelijk eens iets meer toont dmv een kweekverslagje. Denk dat we er nog veel van zullen kunnen leren!
    Je hebt dus enkel druppelaars en een medium, mapito? Klinkt wel vet. Is dat hetzelfde druppelsysteem als voor op grond?
    Suc6 met je schatjes

Grtz $iR
    sigpic

Comment

Ziet er goed uit Miss. Gaat vast weer een hele mooie oogst worden.

Leuk om te volgen en zeker leerzaam. Keep us up to date!

Grtz

Comment

komt goed bij jou veel succes verder
        Izzz

Comment

jah miss G dan toch het verslagje ghehehe
          ik zal het dus ckur gaan volgen en de 11e heb ik mijn bloknote en pen bij me ghehehe
          maar dan een ander vraagje wat is dat dan voor meter wat jij gebruikt heb je daar miss een fototje van of hoe het heet dan kan ik eens googlen

maar voor de rest ziet er prachtig uit miss G niets over te zeggen

Comment

wau das nog is een deftig kweekje Miss green blijf je volgen
            God was never on your side..

Comment

mooie planten miss, ga je volgen ^^

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devils haze View Post
                jah miss G dan toch het verslagje ghehehe
                ik zal het dus ckur gaan volgen en de 11e heb ik mijn bloknote en pen bij me ghehehe
                maar dan een ander vraagje wat is dat dan voor meter wat jij gebruikt heb je daar miss een fototje van of hoe het heet dan kan ik eens googlen

maar voor de rest ziet er prachtig uit miss G niets over te zeggen
                bij deze een foto van mijn ph meter, mijn temp en ec meters zijn bal dezelfde... grts
                Attached Files

Comment

mooie dames daar. Op 22 uur he wel ga ik ook eens proberen. nu ze staan er heel mooie bij en zie dat je setup echt wel pro is zodoende jij niet echt fouten kan maken met ph,ec en temp dus ga ik je zeker volgen. verder succes en op naar die vette top.

Comment

Zal en leuk kweekje worden.
                    Bij deze neem ik een abbonement.

Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Re: critical royal queen seeds deel 2

momenteel zit ik in :

3e Komt ongeveer neer op:
                      100cc booster
                      50cc Superbloei 75cc amino-forter 25cc enzymen
                      A+B toevoegen,dit is geheel afhankelijk van de meting van de restvoeding in de grow-box.
                      Dit meng ik op een vat van 100 liter, de voeding wordt constant vermengd met een circulatiepompje er hangt ook een temperatuur meter in mijn vat die aanslaat als het onder de 20 graden word.
                      mijn stammetjes hebben een doorsnee van 4cm en mijn bladeren zijn enorm groot en goed van kleur, gelukkig nog steeds nix van bladproblemen of zo te zien!
                      Ik pluk telkens de mannen,vrouwen en kinderhanden van de onderkant van de plant zo blijf ik een mooi overzicht hebben over mijn druppelsysteem en kan ik er ook gemakkelijk aan als de slangetjes van het druppelsysteem moeten schoongemaakt worden, want ik heb wel heel veel algen vorming op de mapito en dat doet de slangetjes verstoppen, ik maak ze 2 maal per kweek allemaal schoon...
                      nu heb ik amino forter toegevoegd, volgende week voeg ik bloombastic toe in de plaats van amino forter (harde toppen) want aminoforter mag ik maar eens om de twee weken toevoegen...

Attached Files

Comment

ja dat druppelsysteem is net hetzelfde als voor grond...

Comment

heel mooie miss zeker die laatste foto komt geweldig goed mooie planten echt bossig. Blijf ik met de volle aandacht volgen. goed gedaan miss puur girlpower hier echt mooie dames.

Comment

Jawadde dadde... serieus bosje daar in jouw tentje. Leuk om eens helemaal in te verdwalen!

Grtz $iR
                            sigpic

Comment

heey miss
                              Ik pluk telkens de mannen,vrouwen en kinderhanden van de onderkant van de plant zo blijf ik een mooi overzicht hebben over mijn druppelsysteem en kan ik er ook gemakkelijk aan als de slangetjes van het druppelsysteem moeten schoongemaakt worden
                              bedoel je dat je de plant doet dieven????

want ik heb wel heel veel algen vorming op de mapito en dat doet de slangetjes verstoppen
                              als je nou probeerd je mapito aftedekken????
                              als er geen licht bijkomt heeft de alg toch ook geen kans????
                              je kan bijvoorbeeld een deksel wat op jou bak past in het midden een
                              gat maken van bijvoorbeeld 6 a 7 cm doorsnee en dan snijd je de
                              deksel door midden dan kan je mooi je plantje met de 2 deksel delen
                              opsluiten de mapito en druppelsysteem worden dan afgedekt.
                              maar ik vraag me af aangezien je dit systeem al langer zo gebruikt
                              of dat wel nodig is.

het gaat je goed gheheheh ben zeer onder de indruk
                              nu snap ik ook al die vraag naar 'staaltjes' ghehehehe
                              zet 'm op

Comment

Bezig...
                              X