Hieronder een fotoverslagje van hoe je zelf druppel-ringen kunt maken en welke materialen je nodig hebt.
En om het jullie wel heel makkelijk te maken hierbij ook 2 printbare PDF Templates voor waar de gaatjes precies moeten komen: http://hotfile.com/dl/74970986/1e108...lates.zip.html
De materialen:
T-Stukjes 4mm
Grondpennen voor 4mm slang
Gardena Microdrip System Hulp Tool
Gardena Microdrip System Slang
Schaar
Lineaal
PC DVD Opener 'Prikker' of uitgevouwen Paperclip
2 in elkaar gezette ringen
Alle Ringen samen
Gaatjes Prikken:
Printbare Templates voor waar precies de gaatjes te prikken zijn te downloaden bovenaan het bericht! Bovenstaande foto is slechts een voorbeeld!
Ik prik eerst met de Gardena Microdrip System Hulp Tool een klein gaatje in de ring. Gaat erg makkelijk met die tool omdat je er niet aan de andere kant doorheen prikt. Dat kleine gaatje prik ik vervolgens door met mijn PC DVD Opener 'Prikker'. Ook maak ik het gaatje daar nog ietsje groter mee.
Kleine ring: 3 druppelgaatjes
Grote ring: 7 druppelgaatjes
De druppelgaatjes
Het kant en klare 'product'
En om het jullie wel heel makkelijk te maken hierbij ook 2 printbare PDF Templates voor waar de gaatjes precies moeten komen: http://hotfile.com/dl/74970986/1e108...lates.zip.html
De materialen:
T-Stukjes 4mm
Grondpennen voor 4mm slang
Gardena Microdrip System Hulp Tool
Gardena Microdrip System Slang
Schaar
Lineaal
PC DVD Opener 'Prikker' of uitgevouwen Paperclip
2 in elkaar gezette ringen
Alle Ringen samen
Gaatjes Prikken:
Printbare Templates voor waar precies de gaatjes te prikken zijn te downloaden bovenaan het bericht! Bovenstaande foto is slechts een voorbeeld!
Ik prik eerst met de Gardena Microdrip System Hulp Tool een klein gaatje in de ring. Gaat erg makkelijk met die tool omdat je er niet aan de andere kant doorheen prikt. Dat kleine gaatje prik ik vervolgens door met mijn PC DVD Opener 'Prikker'. Ook maak ik het gaatje daar nog ietsje groter mee.
Kleine ring: 3 druppelgaatjes
Grote ring: 7 druppelgaatjes
De druppelgaatjes
Het kant en klare 'product'
Comment