Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Darkiess heeft al vaker laten zien dat hij kan kweken, en weet er er veel voor af. Voor een proefpersoon is Darkiess naar mijn mening the right man, succes gegarandeerd.
darkiess verdient het
als de test net zo gaat als de antwoorden en uitleg die hij geeft op de vragen van de mensen hier op jointjesdraaier kan het haast niet mis gaan
suc6 met de test, ik ben zelf best geintreseerd in plagron voeding, ik heb deze keer wel de plagron aarde gebruikt,maar ging verder met voeding die ik nog had staan, heb veel goede dingen over plagron gehoort, dus ik kijk uit naar de resultaten van deze plagron hydro set.
ok, thnx, ik er een specefiek op zoeken, tot nu toe rol ik een beetje van links naar rechts door de forums en topics heen. Ik ben hier nog maar net geland
mijn stem gaat altijd uit naar de ervaring en de minderheid die meer verdiend dus mijn stem gaat uit naar trommeltroffel eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen de man is......
realbud 1 stem (eb & vloed met hydrokorrels) 3 jaar kweker met canna
Nou Ciaze ik denk help em een handje voor ff alles op een rijtje te zetten
izthewiz13 geen info
nuka (Deep Water Culture & bubbleponics) bloeifase 1e kweek
realbud 2 stem (eb & vloed met hydrokorrels) 3 jaar kweker met canna
Wietalex (doet niet meer mee is gebanned)
darkiess(moderator) 11 stemmen (eb & vloed) 2 jaar kweker
Time2GrowNow geen info
@ izthewiz13 & Time2GrowNow
motiveer jullie ervaring
de uitslag zal binnen kort door CIAze worden bekend gemaakt
deze leden hebben al een stem uitgebracht: belladonna killercore monty devils haze Weedy bassasin jona tmas MarcoPM Ledpower blackjack Orias westport
nou hoop ik je hiermee een beetje te hebben geholpen
en als ik zelf mee mag/moet/kan stemmen op een persoon dan
zou ik gaan voor ........................
Comment