Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

12 dagen in de bloei maar weinig verschil.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

12 dagen in de bloei maar weinig verschil.

Korting op 420shop
    Hoi,

Ik heb een vraagje. Mijn 4 black jack planten staan nu 12 dagen op 12/12 maar tonen eigenlijk nog maar weinig bloeiverschijnselen. Enkel wat meeldraadjes en wat beginnende knopvorming.
    Ik vroeg me af of dat te maken zou kunnen hebben met dat ik ze een aantal dagen geleden allemaal nog een keer getopt heb? Dit heb ik gedaan omdat de planten veel hoog neigen te worden.

gr Nuka
    Last edited by nuka; 19 January 2010, 19:11.

Re: 12 dagen in de bloei maar weinig verschil.

plantje heeft dag of 16 nodig om goed in de bloei te geraken nadat ze op 12/12 is gegaan. Toppen in de bloei is niet aan te bevelen maar kan als noodoplossing best nog wel in die eerste twee weken. Zal wel groeistilstaand oplevere maar daar zal je niet om treuren als het een noodtop is.

Paar dagen geduld nog

Comment

Thanx man voor de snelle reply!!!

Is er trouwens een manier om een indicatie te krijgen hoeveel de planten ongeveer nog gaan groeien?
      Ze zijn nu 75-80 cm en de grootste is zelfs 95 cm. daaronder staan de bakken van nog zo'n 30 cm. En mijn tent is maar 2 meter hoog.
      Dus veel ruimte heb ik niet meer. Maar ik heb nog wel een cooltube die ik eventueel nog kan aansluiten.

De plant Black Jack zou 85% indica en 15% sativa moeten zijn.

Comment

De groei zal er vrijwel uit zijn nu. plant gaat zich nu concentreren op de bloemvorming. Overwegend indica das zal nog maar enkele cm groeien in de bloei. een sativa groeit echter in de bloei nog flink door.

Dus denk dat je het wel gaat redden. ventilator onder je lamp scheeld ook al veel als je net krab zit met je lamphoogte.

Grtz

Comment

Thanx monty!

Je hebt me opnieuw gerust gesteld. En in het geval ze toch veel meer groeien kan ik ze altijd nog knakken niet?

Het enige waar ik me nu dan nog druk om maak is de grote kans op hermafrodieten. Ik heb m'n planten namelijk als stekjes van een gefeminiseerde Black Jack afgehaald omdat ik namelijk pas vorige week achter kwam dat gefeminiseerde planten stekken een vergrote kans op herma's geeft.

Maar ja dat word gewoon afwachten vrees ik.

gr nuka

Comment

ze tegroot worden kun je ze altijd knakken
            en met de hermafrodieten is het altijd afwachten
            grtz patjhu

Comment

Bezig...
            X