Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verschil tussen hydro en aarde

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    verschil tussen hydro en aarde

    Korting op 420shop
    hallo allemaal ik wil binnen een weekje een paar plantjes zetten
    ik wil snel resulaat wa is dan het beste hydro of aarde en wat is het verchil
    alle tips welkom alvast bedankt

    #2
    Re: verschil tussen hydro en aarde

    Oorspronkelijk geplaatst door ifis View Post
    hallo allemaal ik wil binnen een weekje een paar plantjes zetten
    ik wil snel resulaat wa is dan het beste hydro of aarde en wat is het verchil
    alle tips welkom alvast bedankt
    Hoi ifis,

    Of je nu aarde of op hydro gaat het resultaat duurt even lang.
    Het is niet als je op hydro/aarde eerder kan oogsten.

    Maar als je een beginnende kweker ben, dan raad ik je aan om op aarde te beginnen.

    Grtjes Carlito

    Comment


      #3
      Re: verschil tussen hydro en aarde

      op hydro groeien ze als een gek,en met een goed klimaat zijn ze ook eerder klaar omdat ze door je laatste spoelweek zoveel stressen dat ze versneld afbloeien.maar gooi er eerst een paar in de tuin of op verschillende plekken in het bos dat schiet pas op en kost veel minder.

      Comment


        #4
        Re: verschil tussen hydro en aarde

        eehjzz nieweling...het beste? licht niet aant medium komt veel en veel meer bij kijken.dan het medium echter kan ik je wel wat info geven over de 2 desbetreffende mediums.

        steenwol (oftewel MAPITO genoemd)

        -blijf het volume houden zodat er lucht in de vlokken blijft.
        -steenwol heeft een goede drain.
        -steenwol begin je van begin af aan met voeden, omdat steenwol geen voeding bevat van zichzelf.
        -kun je doorspoelen!!!.
        -heeft zelf geen invloed op de ph waarde.
        AARDE

        -bevat vanzichzelf al voeding.het tekort moet je zelf aanvullen later met een voedings lijn canna,hypro,bac,plagron etc.
        -aarde heeft invloed op de ph waarde rond het wortel gestelsel (voeding & water) rondom
        -voordeel je hebt verschillende soorten aarde. de een bevat voeding voor bijna de gehele kweek. de ander bevat weer voeding voor 3 weken.

        maar aarde is als beginner veel gemakkelijker. hydro komt net wat meer bij kijken. echter koop een goede aarde zak en geniet van de buitenkweek dit jaar greetzz

        Comment

        Bezig...
        X