Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gele blaren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Gele blaren

pas mijn ph aan voor dat ik voeding geef ben hier aan het rond kijken maar is hier zo veel te zien weet niet eerst waar ge keken heb monty zijn plad probleem oploser af ge print maar vind niet juist welke mijn problemen zijn ik denk co2 TE KORT kan dat schaden als ik dat bij heef als dat niet zo is

Comment

Bij het lezen van de titel "Gele blaren" dacht ik al van ieuw, wie maakt daar nu een topic over? Maar goed, zolang we mekaar maar verstaan he.

Comment

hier nog een vraagje mijn platjes staan konstent in water is dat niet het probleem of kan dat geen kwaad 2maal daags steekt hij water bij en overtoleg watrer loopt weg maar blijft altijd wel 5 cm water staan

Comment

cannabis houd niet van natte voeten. Wortels die constant nat staan verstikken en gaan rotten.

Comment

kan dat de oosaak zijn van mijn gele blaren danku monty

Comment

Naja als je wortel rot is dan neemt deze natuurlijk niks meer op. of je daadwerkelijk wortelschade hebt kan ik zo niet zeggen. Las dat je eerst afzuurd en dan voeding toevoegt. Dat doe je dus andersom. Eerst voeg je je voeding aan je water toe tot je juiste EC dan zuur je je water aan tot de gewenste PH (5.8) doe je dat anders om geef je gegarandeerd een verkeerde PH de voeding heeft namelijk grote invloed op je ph.

Voor wat ik kan zien op je fotoos zit je met een verstoorde voedingselementen opname. Kan wortelschade zijn maar denk eerder een fluctuerende ph.

Grtz

Comment

bedankt voor de tips monty zal het niet beter zijn alFoto0202.jpgs ik mijn platjes in pot zet met hydro korels en gewoon met drupel sisteem wek zo doe ik dat in de groei en heb geen probleem zie fotoFoto0201.jpg

Comment

Dit zou dus alleen een PH kwestie kunnen zijn aangezien je eerst je PH doet en dan pas je voeding.
                  Ik zou ook niet inzien waarom je dan niet verder zou gaan met deze opstelling (wel je probleem oplossen van het water dat blijft staan).

Grts

Comment

danku allemaal heb probleem mezt water dat bleef staan op gelost en mijn ph staat nu op 5.8
                    en nu een paar daagen afwachten heb er terug hoop inps mijn ec staat nu op 2.1 das beter niet platjes staan 1 week in bloei ak 47 is toch meer sativa dan indica he of ben ik verkeert
                    Last edited by SVEN86; 13 June 2010, 20:19.

Comment

Hoy sven...je gebruikt toch aangepaste hydrovoeding he?
                      Grtz $iR
                      sigpic

Comment

JA gebruik hydro voeding van bio nova maar intussen al veel beeter met mijn dames nu 1 maand in blooi maar denk dat ze wat traag zijn
                        fotos komen laater maar codak kapot

Comment

Bezig...
                        X