Hallo allemaal,
Na een tijdje op grond heb ik uitgebreid en ben nu op aanraden van een maat (die al vele prijzen heeft gewonnen) Highlifecups!!!
Ik kweek nu op steenwol in op vijverfolie bak staan 2 schuine zijden naar het midden en daar een gootje,zodat de slabs schuin ztaan en het watr eruit kan.
Aan de onderste kant van schuine zijde zit in plastic van slab helemaal onderaan een snee van een 4 cm waardoor het water eruit kan.
Ik geef water met ec van 2,3 en ph van 5,7 .
Ik zit met 1 a 2 palanten die van onderuit geel woreden (voedingstekort dus )?
Maar hoe komt dit is mijn ph van het medium fout de ec van het medium fout is het te nat in medium.
Ik heb allerlei waarden maar wil iemand die weet waar hij het over heeft( want alles ligt nogal gevoelig op hydro he
Heb alles gedaan zoals gezegd maar het is niet zo vanzelfsprekend!!
Hoeveel water geef je bv. ik geef water tot het ruim uit de slabs loopt.
Please give me some tips want het probleem breidt zich uit
Na een tijdje op grond heb ik uitgebreid en ben nu op aanraden van een maat (die al vele prijzen heeft gewonnen) Highlifecups!!!
Ik kweek nu op steenwol in op vijverfolie bak staan 2 schuine zijden naar het midden en daar een gootje,zodat de slabs schuin ztaan en het watr eruit kan.
Aan de onderste kant van schuine zijde zit in plastic van slab helemaal onderaan een snee van een 4 cm waardoor het water eruit kan.
Ik geef water met ec van 2,3 en ph van 5,7 .
Ik zit met 1 a 2 palanten die van onderuit geel woreden (voedingstekort dus )?
Maar hoe komt dit is mijn ph van het medium fout de ec van het medium fout is het te nat in medium.
Ik heb allerlei waarden maar wil iemand die weet waar hij het over heeft( want alles ligt nogal gevoelig op hydro he
Heb alles gedaan zoals gezegd maar het is niet zo vanzelfsprekend!!
Hoeveel water geef je bv. ik geef water tot het ruim uit de slabs loopt.
Please give me some tips want het probleem breidt zich uit
Comment