Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hydro Op grond
Collapse
X
-
Re: Hydro Op grond
lijkt me verkeerd gebruik van medium. Als je toch geen bodem leven wil, kan je net zogoed of misschien wel beter mapito of cocos gebruiken. En ben je nog bezig met ph en minerale voeding of heb ik het dan verkeerd? Ik ben ook erg onder de indruk van dat hydro en heb al wat fimpjes gekeken en het resultaat is niet misselijk. Ik ga dit zeker volgen
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Comment
-
Interessant al is dit meer lucht toevoegen dan echt hydro. ik kan die kerel best wel volgen in zijn verhaal. Of je echt 2 x zo veel groei hebt betwijfel ik maar je wortel constant van zuurstof voorzien terwijl ze zieknat staan voorkomt idd wortelsterfte dus zeker het proberen waard. Kan me nog herinneren dat een aantal jaar geleden hier mensen ook bezig mee waren met sponzen onder in de pot met een luchtpompje, meen devilhase dat dat was.
Comment
-
Yep, natuurlijk kan dat, maar we hebben inderdaad mediums die beter geschikt zijn voor hydro, zoals steenwol, mapito, cocos, rfx-1, quantigo, eurofoam, perliet en noem maar op.
In feite ga je op deze manier de aarde verzuipen, dus t je wel zuurstof bij de wortels gaan brengen anders gaat de plant dood.
Cannabis is niet echt een moerasplant, maar er zijn vast planten die het hier erg goed op doen.
Misschien kunnen er kant en klare potten met zuurstofslangetjes verkocht gaan worden aan nieuwe kwekers ?
Als het ze dan weer eens lukt om de plantjes te verzuipen kunnen ze gewoon de stekker van het pompje in de muur steken en 't is opgelost.
Comment
-
Dit is goed leesvoer http://www.cannabisculture.com/articles/1534.html
Organic Hydroponics
A simple way to use organic nutrients with a hydroponic system.
iemand die dit al gebruikt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View PostInteressant al is dit meer lucht toevoegen dan echt hydro. ik kan die kerel best wel volgen in zijn verhaal. Of je echt 2 x zo veel groei hebt betwijfel ik maar je wortel constant van zuurstof voorzien terwijl ze zieknat staan voorkomt idd wortelsterfte dus zeker het proberen waard. Kan me nog herinneren dat een aantal jaar geleden hier mensen ook bezig mee waren met sponzen onder in de pot met een luchtpompje, meen devilhase dat dat was.
Die 2x zoveel groei vind ik zelf ook overdreven.
Ik ga straks eens even zoeken naar devilhase.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostYep, natuurlijk kan dat, maar we hebben inderdaad mediums die beter geschikt zijn voor hydro, zoals steenwol, mapito, cocos, rfx-1, quantigo, eurofoam, perliet en noem maar op.
In feite ga je op deze manier de aarde verzuipen, dus t je wel zuurstof bij de wortels gaan brengen anders gaat de plant dood.
Cannabis is niet echt een moerasplant, maar er zijn vast planten die het hier erg goed op doen.
Misschien kunnen er kant en klare potten met zuurstofslangetjes verkocht gaan worden aan nieuwe kwekers ?
Als het ze dan weer eens lukt om de plantjes te verzuipen kunnen ze gewoon de stekker van het pompje in de muur steken en 't is opgelost.
Comment
Comment