Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amnesia- 3e ronde voor het eerst op cocos

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Amnesia- 3e ronde voor het eerst op cocos

Korting op 420shop
    Ben weer eens van start gegaan deze keer een ronde voor mij geheel nieuw op jawel cocos.

We gaan deze ronde weer eens met de voeding werken van growstar.
    Nadat ik de amneejes lekker heb in gewatert met Excelerator (ph 5.8) zijn ze mooi gepot in de 9x9x9 potjes en uiteraard gevult met cocos....... lol en hebben ze nog wat extra water meer gekregen.
    De amneesjes staan nu 2 dagen al lekker onder de 400 watt hps en zo te zien hebben ze het daar fijn bij een tempratuur van 25 graden en een lv van 75%.

Hierbij nog wat kiekjes van de dames:
    Attached Files
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Re: Amnesia- 3e ronde voor het eerst op cocos

Whoppah ready steady grow

Comment

inderdaad monty let it grow the amnees hahahahah bukake

Comment

ziet netjes uit man ..
        lkkrrrrr
        grtz

Comment

Thanks keukentrap ze doen goed hun best ik verwacht morgen de wortels onder de potjes vandaan te komen. Planning is ook vrijdag overpotten naar 7 liters.

Comment

lekker lekker!
            ga je volgen.
            hoelang ga je voorgroeien?
            grtz

Comment

Mark planning is 5 dagen voorgroei dus zondag avond op 12/12 allejopa

Comment

lol ben benieuwd marcel..........volgens mij komt dat wel weer goed daar........
                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Hey marcel veel succes daar.

Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Zo weer een klein updateje:

Vanavond de dames netjes overgepot in 7 liters potten.
                    De wortels waren netjes tot door de 9x9x9 potjes heen gekomen.
                    Ze staan nu even te bekomen en krijgen zo nog een klein rondje water met Excelerator van growstar en dat alles op een ph waarde van 5.8.

Ook is de 2e lamp aan gegaan (wing) en heb ik de afzuiging wat hoger gezet ivm met de tempratuur.
                    De temp. is momenteel netjes 28 graden alleen is de lv iets aan de lage kant rond de 40%, heb dan ook maar wat bakies met water neer gezet om het iets omhoog te krijgen.

Verder staan de amneesjes er mooi bij al zullen ze de komende dagen iets wat stress hebben van het overpotten.
                    Zoals het er nu uit ziet zal zondagavond de klok gezet worden naar 12/12 (5dagen voorgroei). Let it grow

Hiebij nog wat leuke kiekjes:
                    Attached Files

Comment

Yo Marcel,

Good luck met de Amnesia! Interessante post trouwens!

Comment

Update 1 week groei is voorbij.

De dames hebben mooi een week mogen groeien en hebben dan ook goed geworteld in de 7 liters potten.
                        Vanavond ook de lamp (600 watt) vervangen door een nieuwe en de oude bedankt voor zijn bewezen diensten en tevens de klok netjes op 12/12 gezet.
                        Verder zie ik hier en daar wel wat paarse steeltjes nog even afwachten kan nog de stress zijn van het overpotten al betwijfel ik dat zelf.
                        Vandaag heb ik de dames en het hokje eens preventief behandeld met vertimex......... allejoppaaaaaaaa.
                        Nadat de dames lekker hebben kunnen slapen hebben ze vanavond ook weer wat lekkere voeding gekregen van de ABC van growstar en heb ik de protector ook mee gegeven met de voeding.
                        De voeding heb ik iets verhoogt (wat lichte groene blaadjes) naar 1.5 ml per liter en 0.15ml protector per liter.
                        De ph heb ik iets lager gehouden 5.7 kijken of het iets doet met de paarse steeltjes.
                        Verder doen ze het heel netjes zie ook de foto's
                        Attached Files

Comment

Worden al lekker bossig die amnesias. lekker fijn blad.

Grtz
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

inderdaad zal vandaag eens een update maken van de dames (nieuwe foto's) zijn heel wat gegroeit lol.

Comment

Hier nog een kleine update van de dames:

Nadat ik ze afgelopen dinsdag de dames op 12/12 heb gezet zijn ze lekker aan het groeien.
                              Ook heb ik de ph verlaagt naar 5.7, dit ivm de paarse steeltjes en dit blijkt te hebben gewerkt alles is nu mooi groen aan het worden. Verder heb ik de voeding iets opgeschroeft naar 1.5 ml p/l.
                              De dames hebben zaterdag ochtend een lekker douche gehad van de protector 6ml p/l, hebben zon 2 liter gehad en konden lekker gaan slapen.
                              Ze zijn dan ook zeer mooi groen en is goed te zien dat ze de voeding goed opnemen, ze hebben dan ook al de hoogte van 27cm bereikt. Later zal ik de dames toppen maar we wachten nog even een paar dagjes de bloei zal er pas volgende week in komen schat ik. Deze ronden wil ik de dames iets lager houden. Vanavond zullen de dames weer lekker nat gezet worden eerst even laten wakker worden lol...................

Tot heden ben ik zeer tevreden over coco's
                              Temp LA: 28 LU: 18.5
                              LV: LA: 40% LU: 60%
                              PH: 5.7
                              Voeding: Growstar

Verder hier nog wat pic's in het donker zie geen steek man.............................. achja je ziet et ook wel aan de foto's lol............
                              Attached Files

Comment

Bezig...
                              X