Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kwekers coco's MIX

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kwekers coco's MIX

Korting op 420shop
    Yeups........
    Zijn we weer...........

Wat hebben we allemaal weer, nou zal ik dat eens vertellen.
    We hebben een nieuwe tent met een mooie gewonnen prijs (lumatek 400 watt dimbaar) en een mooie zo goed als nieuwe Diamond kap dus daar kunnen we wat mee.
    Dan hebben we nog een leuk bod gedaan op een tent die slechts 1 x is gebruikt (door mijzelf) van iemand anders..........dus gaan we ruimte maken en bouwen.

De tent:
    1 x Secretjardin Kweektent DR100 100x100x200cm
    1 x 400 watt LUMATEK+ Philips sont-t plus + Diamond kap
    1 x Aansluitsnoer 2 meter 3x 1.5mm2
    1 x Prima Klima buisventilator 125mm 400m3 met ingebouwde fancontroller
    1 x Phat Rhino filter 125mm x 200mm 350m3
    1 x EasyRollers setje van 2 stuks
    1 x thermo/hygro meter
    1 x Ventilator op clip

1 x Boxventilator extern (buiten de tent)
    1 x Darvin DV 12 2x600 watt schakelkast
    wat aansluitsnoeren en stekkers en benodigde materiaal en afzuigslang.

De opbouw verloopt moeilijk op een klein oppervlakte maar na een uurtje staat deze uiteindelijk toch overeind. De diamaond kap is redleijk groot van formaat...maar hangt ok netjes met de lamp erin........
    Alles netjes aangesloten en meteen de LUMATEK vemogen op 50% , 75% , 100% en extra lumen bekeken en ik moet zeggen ik ben verbaasd........

Maar goed, de tent staat nog zonder de filter want deze komt morgen of overmorgen nog. Alles goed aangesloten en neergezet zodat ik overal makkelijk bij kan.
    En we zijn weer van start............lol.
    Attached Files
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Re: Kwekers coco's MIX

Ziet er weer verzogt uit kweker zo als altijd.
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Comment

GoGoGo ben zeer benieuwd.

frapant

Comment

Ziet er netjes uit.

Grtz
        sigpic
        Trixters kweekje

Comment

En kweker zou geen kweker zijn met een lege tent natuurlijk..........
          Dus we gaan meteen goed van start.
          Na het krijgen van wat soortjes die een tijdje netjes zijn behandeld in de TL kast en met veel liefde zijn verzorgd zal het helemaal goed komen.....

De soortjes:
          -3 x : Biddy earl
          -4 x : Northern lights
          -2 x : Sannie jack (nu op coco's)
          -1 x : White Widow

Deze dametjes komen dus na wat verzorgen groen en mooi vanuit de tl kast.
          Ze zijn dagelijks behandeld door mij, en af en toe eens besproeid met plagron Cropspray wat donders goed werkt..........
          vandaag wa de kamer weer netjes opgeruimd en hebben we 10 stuks van 11 liter potten ten gebruike genomen........
          gevuld met coco's.....en daar de plantjes in........
          meteen een goede startvoeding meegegevn met een PH van 5,8 en Ec nog niet bekend.

De opzet:
          1e week groei met 50% dimbare lumatek 400 watt.
          2: week groei met 75% dimbare lumatek.
          Daarna gaan we over naar de bloei en kan het feest beginnen wat mij betrefd.
          zetten we de lumatek op 100% en pas in week 6 denk ik op extra lumen.....
          mocht er iemand weten of ervaring hebben wanneer deze aan moet hoor ik dat graag natuurlijk.

tot zover de eerste MIX start........
          Foto's hebben ter verduideling een naam gekregen..........
          Attached Files

Comment

zo hoort het kwekertje ... een tent mag nie leeg staan . lol

en mooie nieuwe set up heb je daar, plezie gegarandeerd weer. succes

grtz

Comment

Getverdemme seg Jij laat er ook geen GRAS over groeien he
              Veel succes maatje, volg deze zeker begin meer en meer geintresseerd te raken in die coco's toestanden.

Mvg Izzz

Comment

Ben even drie weken niet on line en kweker heeft al 37 keer geoogst .

Grtz

Comment

sssssssttttttttttt bobo............hahahhhahaha

Comment

sigpic

Comment

Veel succes dude, mooie opstelling.

Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

zal het onthouden maatje...........
                        @westport: komt zeker goed...............

Comment

Eyyy mate,

En ik maar denken dat je er ff tussenuit zou gaan, van korte duur dus
                          Je hebt weer mooie dames staan zo te zien! Je wilde toch je hele tent volzetten? Al denk ik dat je met 10 dames je handen meer als vol hebt
                          Ben benieuwd naar die Lumatec, wat die gaat doen met de verschillende instellingen. Hoef je tenminste niet je kap 100x te verstellen, gewoon schakelaartje overhalen Wat een luxe man Leuke kap erboven, wat wil je nog meer.

Greetz mate

Comment

Na, een weekje ertussenuit geweest te zijn ben ik weer van de partij...........
                            Vorige week had ik dus geen update van de week ervoor.......maar voor de verandering.......

Vorige week: onder de lumatek gezet op eerste 2 dagen 50%..........
                            daarna 2 dagen op 75%...............
                            daarna 3 dagen op 100% allemaal gedurende 18 uurtjes zogenaamde GROEI.......na een weekje groei dus lekker op 100% laten staan en in de bloei gezet..........
                            kan je garanderen dat het wel schrikbarend te zien is.......lol
                            dus daar gaan we met een update van de eerste week bloei.

1e week bloei:
                            Na dus de lumatek (hoe ik nog niet precies weet deze te gebruiken) staan ze sinds vorige week in de bloei en hebben dus reeds 1 week achter de rug.
                            Kleine plantjes vermaken zich prima in de nieuwe tent........lol................

we zijn na een dagelijkse kleine hoeveelheid water met lichte groei voeding overgegaan op 12 uur en hebben we meteen de goede voeding OM DE DAG meegegevn..........met een EC van 1,2 en een PH van 5,8.................

Biddy earl 3x:
                            deze 3 dames blijven lekker klein en compact..........mooi van kleur.........en mooi om te zien.......
                            biddy earl dicht..jpgbiddy earl..jpg

Northern lights 4x:
                            deze gaan hard,.......zijn inmiddels ook getopt want het schijnt dat deze nogal in de hoogte kunnen gaan he........... wel een mooie plant........dikke stam en grote bladeren.........

4x northern ligh&#1.jpg4x northern ligh&#1.jpg

Sannie jack's 2x:
                            Bekend bij mij.worden redelijk van formaat en zie inmiddels al stukken terug in deze plant van voorgaande kweek...........wederom ook 2 stuks dan wel in een kleinere 11 liter pot op coco's .........ben nu al benieuwd naar eindgewicht van beiden.......maar zal toch even geduld moeten hebben...............

sannie jack..jpgsannie jack boven.jpg

White widom 1x:
                            begon klein........ iel.........en teer........
                            maar na een weekje bloei ziet deze het ook wel zitten tussen de meerderheid denk ik zo....
                            is onderaan gediefd..........dus komt vast goed met dit kleintje.......

white widow voor&#.jpgwhite widow bove&#1.jpg

en tot zover deze update van de eerste week bloei.......en zoals ik zeg:
                            "op naar een bloeizame week 2" greets samen..........Kweker..................

Comment

WOW kweker gaat lekker door mooie soortjes en lekker groen
                              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Bezig...
                              X