Yeups........
Zijn we weer...........
Wat hebben we allemaal weer, nou zal ik dat eens vertellen.
We hebben een nieuwe tent met een mooie gewonnen prijs (lumatek 400 watt dimbaar) en een mooie zo goed als nieuwe Diamond kap dus daar kunnen we wat mee.
Dan hebben we nog een leuk bod gedaan op een tent die slechts 1 x is gebruikt (door mijzelf) van iemand anders..........dus gaan we ruimte maken en bouwen.
De tent:
1 x Secretjardin Kweektent DR100 100x100x200cm
1 x 400 watt LUMATEK+ Philips sont-t plus + Diamond kap
1 x Aansluitsnoer 2 meter 3x 1.5mm2
1 x Prima Klima buisventilator 125mm 400m3 met ingebouwde fancontroller
1 x Phat Rhino filter 125mm x 200mm 350m3
1 x EasyRollers setje van 2 stuks
1 x thermo/hygro meter
1 x Ventilator op clip
1 x Boxventilator extern (buiten de tent)
1 x Darvin DV 12 2x600 watt schakelkast
wat aansluitsnoeren en stekkers en benodigde materiaal en afzuigslang.
De opbouw verloopt moeilijk op een klein oppervlakte maar na een uurtje staat deze uiteindelijk toch overeind. De diamaond kap is redleijk groot van formaat...maar hangt ok netjes met de lamp erin........
Alles netjes aangesloten en meteen de LUMATEK vemogen op 50% , 75% , 100% en extra lumen bekeken en ik moet zeggen ik ben verbaasd........
Maar goed, de tent staat nog zonder de filter want deze komt morgen of overmorgen nog. Alles goed aangesloten en neergezet zodat ik overal makkelijk bij kan.
En we zijn weer van start............lol.
Zijn we weer...........
Wat hebben we allemaal weer, nou zal ik dat eens vertellen.
We hebben een nieuwe tent met een mooie gewonnen prijs (lumatek 400 watt dimbaar) en een mooie zo goed als nieuwe Diamond kap dus daar kunnen we wat mee.
Dan hebben we nog een leuk bod gedaan op een tent die slechts 1 x is gebruikt (door mijzelf) van iemand anders..........dus gaan we ruimte maken en bouwen.
De tent:
1 x Secretjardin Kweektent DR100 100x100x200cm
1 x 400 watt LUMATEK+ Philips sont-t plus + Diamond kap
1 x Aansluitsnoer 2 meter 3x 1.5mm2
1 x Prima Klima buisventilator 125mm 400m3 met ingebouwde fancontroller
1 x Phat Rhino filter 125mm x 200mm 350m3
1 x EasyRollers setje van 2 stuks
1 x thermo/hygro meter
1 x Ventilator op clip
1 x Boxventilator extern (buiten de tent)
1 x Darvin DV 12 2x600 watt schakelkast
wat aansluitsnoeren en stekkers en benodigde materiaal en afzuigslang.
De opbouw verloopt moeilijk op een klein oppervlakte maar na een uurtje staat deze uiteindelijk toch overeind. De diamaond kap is redleijk groot van formaat...maar hangt ok netjes met de lamp erin........
Alles netjes aangesloten en meteen de LUMATEK vemogen op 50% , 75% , 100% en extra lumen bekeken en ik moet zeggen ik ben verbaasd........
Maar goed, de tent staat nog zonder de filter want deze komt morgen of overmorgen nog. Alles goed aangesloten en neergezet zodat ik overal makkelijk bij kan.
En we zijn weer van start............lol.
Comment