Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ww+pp op cocos

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

ww+pp op cocos

Korting op 420shop
    ww+pp 002.jpgww+pp 004.jpg

pp stekken en white widow zaad op cocos ff onder de tl
    daarna onder de 600 watt weet nog niet wat ik wil doen ivm warmte
    en herrie als het te heet word . vermoed 1 max 2x 600 watt
    Attached Files

Re: ww+pp op cocos

update 1 004.jpgupdate 1 002.jpgupdate 1 001.jpgupdate 1 003.jpgeen paar pics 5 dagen op 18 uur pp stekken ga ik bijna toppen

Comment

white widow getopt 003.jpgwhite widow getopt 004.jpgwhite widow getopt 001.jpgwhite widow getopt 002.jpg

een kleine update pp stekken liggen ergens in de sloot ivm tmv virus toch maar weggegooit
      5 plantjes heb ik nu overgehouden om te kijken of ik de 500 gram haal zal wel niet maar toch experimentje
      zaadjes zijn van wietzaadjes .nl voor wie het weten wil ik heb ze net geprobeerd te fimmen ,dat zal wel mislukt zijn
      heb ik ook geprobeert met de pp stekken maar dat is ook mislukt
      verder is de temp aan 29 uit 26gr voct is 50% ec is 0.9 ph 6.2
      voeding is canna lijn ik denk nog een dag of 7 in de groei en dan op 12/12 of niet?
      evt opmerkingen of tips altijd welkom
      gr conf

Comment

Plant met tmv virus kun je gerust tot een oogst brengen hoor. Maar das nu te laat zoals ik lees. Veel succes met de overige dames.

Grtz

Comment

idd,zonde man,
          je mot mijn cola fles toppen maar eens zien bij planten MET tmv
          ik heb 2 van de 7 planten met tmv,sinds zaailing al symptomen ervan. dmv warme temp merk je niks van de tmv eens de plant iets groter is(een heel klein beetje miss)
          en dat het overdraagbaar is op andere planten is volgens mij ook bullshit want zoals ik al zei zijn er maar 2 van de 7 met tmv hier

Comment

tja mijn laatste oogst zat al vol met tmv heb toch nog 2.3 kilo er af gehaald dus ik weet er alles van
            het gaat mij er ook niet om dat ik er niets af kan halen en zonde vind ik het niet
            een paar stekken kopen kost je 25 euro ik heb niet goed gekeken anders had ik ze niet gepakt
            nee het gaat mij erom om nu te proberen om zoveel mogelijk van 1 plantje af te halen
            dat wilde ik toch al gaan doen want 100 planten risico of 5 planten scheelt nogal bij de overheid
            dus ik maak hier een klein experiment van voor de toekomst ( natuurlijk )
            en tmv heb je altijd minder opbrengsten hoge temp wil ik ook van af want dat is weer goed voor de meeldauw
            en zo blijf je maar bezig om iets goed te krijgen
            gr conf

Comment

update groei 005.jpgupdate groei 003.jpgupdate groei 002.jpgupdate groei 004.jpg

een paar foto.s van het fimmenhet is wel gelukt lijkt het maar 2 zijscheuten blijven achter dus ik weet het niet zo
              maar ja ze zijn in ieder geval getoptik ga ze dit weekend op 12/12 zetten worden al flink hoog
              heb wel iets of wat gele bladpuntjes en bij sommige ontbreken de puntjes
              iemand een idee wat dit is ?
              gr conf

Comment

week 4 bloei is ingegaan temperaturen van 34 graden met de lampen aan is normaal
                ben nu gestopt met pk 13/14 geven
                ga nu verder met gewone voeding van canna met booster
                ec 1.5 en ph 6.1
                eindelijk begint het toppen te komen
                nu nog dikke vette toppen en het belangrijkste wat haal ik eraf met 5 planten

4 week 005.jpg4 week 006.jpg4 week 004.jpg

Comment

De PK13/14 geefje pas in week 5/6 van de bloei dit om de al ontstane toppen nog een keer in de bloei proberen te zetten zodat je grotere en dikkere toppen krijgt.
                  bloei tijd WW is 8 tot 9 weken, dus hou je nog 2 weken spoelen over

Gr Rara
                  Begin de dag met een dansje en een lach
                  Want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag

Comment

ok volgens mijn voedingslijst van canna staat er bloeifase 2 duur 1 week en als ik dat dan optel zit ik maximaal week 3
                    er staat verder nog bij bloemvorming over de gehele plant wat de plant momenteel ook doet
                    ?????????? dus snap ik het niet zo dan is de canna tabel niet goed
                    gr conf

Comment

Begin de dag met een dansje en een lach
                      Want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag

Comment

nog 001.jpgnog 004.jpgtabel 003.jpgnog 002.jpgnog 003.jpgnog 005.jpg

ik heb eerlijk gezegt niet op de achterzijde fles gekeken maar wat je zegt is toch verontrustend
                        ik heb de tabel toegevoegd zodat je ziet dat als ik mijn eigen hou aan de tabel dat ik week 3 a 4 pk moet toevoegen
                        ik heb ook echt gewacht dat ik overal toppen kreeg, ik dacht altijd dat de accelerator voor de toename en de dikke toppen was
                        ik denk niet dat ik nog een keer pk moet bijvoegen in week 6 of denk je dat dat geen kwaad kan?
                        nou ja het is toch al gebeurd ik vind wel dat ik al veel gele en gebruikte bladeren heb (gehad)
                        maar ik moet zeggen dat dit de eerste keer is dat ik 3 weken heb voorgegroeid misschien hoort dat wel zo anders heb ik niet zo veel uitval
                        heb je misschien nog wat tips behalve de temperatuur m,n airco heeft al de geest gegeven
                        ik heb m,n lampen aan van 03.00 tot 15.00 zodat ik een redelijk deel in koelere omgeving draai maar de top is toch wel zo,n 34 graden
                        nou heb nog enkele foto,s met de lampen aan en hoe ik het zo,n beetje gedaan heb
                        gr conf

Comment

voor de gene die het interessert
                          opbrengst was bijna 11 ons voor 5 planten
                          verdeelt over 3x 600 watt tegen de 0.7gr per watt
                          als ik 5x 600 watt zou doen en een keer meer fim/top zou ik aardig in de richting komen
                          duurt alleen een stuk langer allemaal
                          ben een nieuwe begonnen intussen
                          gr conf

Comment

Bezig...
                          X