Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
wat heeft je tot die beslissing gebracht? zoals je zelf schreef.
een mede-kweker hier opt forum
was zo vol lof over coco's , dat ik het maar ook eens probeer , en het bevalt reuze
geef toe was wel wat wantrouwig, maar het gaat voorlopig super (hout kloppen)
Oorspronkelijk geplaatst door sprinterke2View Post
zal je helpen er is iets niet juist in men tent , en je weet er van INDERDAAD
dus komop met commentaar lolzzz
COMMENTAAR: die stomme lelijke "ZWARTE" grond die je gebruikt ligt er helemaal verkeerd in,.................zoals ik het meteen al zag klopt geen kl.... van, want die moet je namelijk omdraaien om de juiste kleur te krijgen zoals de zijkanten van je tent...........whahahahahaha toch wel commentaar...............
Oorspronkelijk geplaatst door sprinterke2View Post
een mede-kweker hier opt forum een mede-KWEKER......... zoals sommige al dachten uiteraard
was zo vol lof over coco's , dat ik het maar ook eens probeer , en het bevalt reuze
geef toe was wel wat wantrouwig, maar het gaat voorlopig super (hout kloppen)
deze jongeman, kwam eens enkele maanden geleden bij mij op visite zoals meerdere JD leden is het beregezellig (ahuuuummmmm....... bij kweker thuis) en zo doende heeft Sprinterke eens een kijkje genomen en een verhaal van 6,7 uur lang moeten aanhoren betrefd coco's..............
dus uiteindelijk was ie inderdaad na veel zeveren en zagen ineens VOL LOF over dat spul dat hij besloot om ook maar eens coco's te gaan gebruiken met de medewerking van een inmiddels goede vriend..... (was voorheen niet zo best) whahhaha (kaassaus zoals de meeste al weten) maar doet er niet toe........
ik (kweker) praat vaak met sprinterke de brave jongen en stuur hem hier en daar met vragen en tips erdoorheen..........
(ook bij meerdere gedaan)
dan gebeurd het wel eens dat sprinterke op visite kotm en laat ik hem al leerend dingen doen want hij zelf niet zou doen .....waardoor sprinterke denkt: "pfff....tzijn de mijne nie dus doen maar" want uiteidnelijk goed resultaat geeft.........hehehe......
zodoende heeft sprinterke uiteindelijk door zijn eigen handen en de hulp van zijn vrouwke deze mooie kweek op touwen gezet en met succes tot nu toe en ik kan zeggen:
Ga zo door.......komt helemaal goed en wees er vertrouwd in maar dat lukt wel!!!!!!!!
Waarom snoei je ze eigenlijk niet?????? ik zou de onderste takken verwijderen om mooiere hoofdtoppen te krijgen...............gewoon strippen.........
en op de 2e foto van boven naar onder gezien de 3e pot (2x) zijn volgens mij uitschieters dan de rest.....waarom buig je die niet naar beneden zodat alles op gelijke hoogte komt............. voordeel daarvan is dan weer dat de zijtakken gelijk komen met de hoofdtoppen....dus 4 a 6 toppen.....dus gwoon buigen, effe fijnnijpen en laten vallen....1 dag later staan ze gelijk met de andere toppen..........lol...............lukt je vast wel.greets KWEKER
voor de rest ziet het er keurig uit hoor, alleen je grond draaien nog..........
Comment