Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

splinters coco's girl's !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: splinters coco's girl's !

Oorspronkelijk geplaatst door CannaVis View Post
    hey splinter ziet er goed uit maar ik stel mijn vraag nogmaals.

heb je geen bang voor die fem stekken?
    ik heb altijd geweten dat feminised stekken onnodige risico's met zich mee KAN brengen...???
    ik ben er vrij gerust in laat het wel weten in men toppic als iets zou misgaan hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tiny View Post
      is da nie een beetje moeilijk op cocos kweken

Comment

Last edited by sprinterke2; 19 August 2010, 00:14. Reden: fout

Comment

volle bakmooie stekken.

Comment

Comment

hehe weeral nen nieuwe update met vele nieuwe lkeintjes erbij, welk soortje is het of heb ik dat gemist?? lolz grtz bear

Comment

zelfde als de mama's ; aurora indica , swiss cheese , bubblelicious (die zijn wel uit eigen zaad )

Comment

inderdaad en een goede mentor vinden........lijkt me ook niet zo moeilijk........
                  die stekken staan er wel mooi bij, en makkelijk zo te zien in plastic bekertjes.........lol..........
                  sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kweker View Post
                    die stekken staan er wel mooi bij, en makkelijk zo te zien in plastic bekertjes.........lol..........
                    jah , maar is nog niet naar men zin

had graag andere bekertjes gehad

weet je , als je chinees take-out besteld en er zit soep bij , zit dat in zo een piepschuim beker'tje, die had ik graag gevonden , kan moeilijk -tig keer soep bestellen lol
                    deze dus ;

Comment

moest iemand het nog herrineren , had een bubblelicious zaadje waar een tweeling uitkwam , in mini potje buiten aan tuinhuis gehangen (goede remedie tegen slakken lol )

aanzie nu

Comment

Mooie kweekruimte heb je daar sprinterke,planten maken zich mooi breed en blad ziet er gezond uit...doe zo verder

Grtz

Comment

Eyy mate, lekker bezig man!! Was je al een tijdje aan het volgen en ik moet zeggen, ziet er allemaal zeer keurig en verzorgd uit! Kan ook bijna niet anders met die mentor van jouw! Zelf heb ik ook alles van de beste man meegekregen en af en toe me eigen weg bewandeld (met voor en tegenspoed) maar daar leren we weer van
                          Wel een luxe zeg zo'n airco in je tent, je zou er bijna zelf in gaan liggen
                          Wat die feminised stekken betreft, zou ik wel oppassen, staat niet bepaald garant voor stabiliteit (grote kans op herma's). Heb hier jammergenoeg ook zelf problemen mee gehad, met een partiele zaadkweek tot gevolg. Wat je zou kunnen doen is de stekken behandelen met reverse van Dutch Master. Heb zelf ook van feminised zaad gestekt en met de toepassing van dit spul geen ballen meer tegengekomen (http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Fruity-Forest). Of je kan een gok nemen, aan jouw de keus. Wil je stabiele stekken, moet je stabiele genetica hebben uit regular zaad.

Btw: wat een gruwelijk vette bull-terriers heb je! Van alleen de site is al af te zien dat hier net zo veel tijd en passie naar uit gaat als het kweken, mssn wel meer?

Greetzz mate

Comment

Lol...... piepschuim bekertjes.

@Psycho, bedankt voor de complimenten........hehe......
                            betrefd die stekken, je krijgt voornamelijk herma's naar mijn idee door ze vanuit de bloeifase te knippen (wat velen ook doen is te vroeg of te laat) om drastisch uit te drukken: de meeste mensen duwen ze meteen terug naar een TL lamp of iets dergelijks waar de temperatuur compleet veranderd word en de luchtvochtigheid.....ook doen de meeste dan meteen terug op 18 uur zodat ze zogenaamd lekker kunnen groeien..

mijn mening: neem je stekken vanuit je zaadplant, plant deze in een blokje en laat ze IN DE ZELFDE RUIMTE staan, dezelfde omstandigheden en lichturen van waar ze vandaan komen.
                            De herma's zijn vaak te danken aan een verkeerd licht denk zoals tl en dan meteen zonder wenning naar een hps lamp, denk dat daar de meeste herma's door ontstaan, ook teveel stress kan de oorzaak zijn.
                            (als er enigszins een klein topvorming inzit kun je deze makkelijk wegknippen zodra de plantjes goed geworteld zijn)
                            Maar we zulen zien, ze zijn mooi geworteld, en komt vst helemaal goed (zonder herma's) ...........

greets all....
                            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

@Psycho, bedankt voor de complimenten altijd leuk om te horen

ivb met die stekken , ik vertrouw men mentor lol , zie wel lol

Oorspronkelijk geplaatst door Psycho View Post
                              en af en toe me eigen weg bewandeld
                              ZWARTE bodem

Comment

@ Kweker: Hahahaha, hij weet het toch weer mooi te brengen heh die kwekerman hahahha, zou er bijna in gaan geloven Stress is idd een grote factor in het ontstaan van herma's alleen de genetica blijft onveranderd! Als ik jouw verhaal voor lief neem dan loop je net zo veel risico's op herma's bij het starten met feminised seeds als het stekken uit feminised seeds. Stekken geeft altijd stress (zelfs onder de handen van onze chirurgische kwekervriend) blijft risicovol!

@ Splinterke: Lekker je eigen weg blijven bewandelen, leren wij ook weer wat van.

Die zwarte bodem lekker laten liggen, ik ga jouw toch ook niet vertellen hoe je je boxer moet dragen, je bent ze bitch niet hahahahha Lekker zijn ogen uit blijven steken dus

BTW: Die combi Bull Terrier/canna is echt super!! Beetje hetzelfde als een bloedmooie dame in combinatie met canna maar dan op steroiden hahahah Laat maar komen dus die pics

Greetzz amigo's

Comment

Bezig...
                                X